Jest już nowy proboszcz w Fatimskiej!

Potwierdziły się informacje, które podaliśmy jako pierwsi. Ksiądz Jarosław Kaźmierczak już od dziś jest nowym proboszczem w parafii Matki Boskiej Fatimskiej.

Ksiądz Jarosław Kaźmierczak od dziś pełni funkcję proboszcza w parafii Matki Boskiej Fatimskiej.   |  fot. (olo)

Biskup Ryszard Kasyna zdecydował, że dekret obwiązuje już od dziś, a to oznacza, że Jarosław Kaźmierczak już jest nowym proboszczem i zastąpił zmarłego tragicznie Wiesława Madziąga.

Oficjalne wprowadzenie nowego proboszcza odbędzie się w niedzielę w południe. Dokona tego dziekan Jacek Dawidowski.

(olo)

  1. 21 czerwca 2013  08:48   Cyt.z chojnice.com   anonim

    "Jak udało nam się dowiedzieć nowym proboszczem w parafii Matki Boskiej Fatimskiej będzie … ksiądz Tomasz Mońko w chojnickiej bazyliki. To ..."

    1
    0
  2. 21 czerwca 2013  08:24   Opinie zawsze będa różne. ...   pisak

    Opinie zawsze będa różne. Jedni zaślepieni będa widzieć dobro w złu. Inni są odporni na takie kazania wygłaszane przez księdza. Co Do Kaźmierczaka no nie mogę o nim powiedzieć dobrego zdania. Ale to co robi to jego grzechy i jego sumienie. Szkoda Fatimskiej dla tego księdza. Może potwierdża się inna wersja i proboszczem będzie inny ksiądz.

    0
    1
  3. 21 czerwca 2013  07:04   No dalej ludziska dowalac do ...   anonim

    No dalej ludziska dowalac do pieca, bo nudno sie zaczyna robic.

    0
    0
  4. 21 czerwca 2013  05:13   Portal ok, tylko zwykły ...   anonim

    Portal ok, tylko zwykły obywatel stuknięty, bo wypisuje co mu slina na język przyniesie, to tak samo jakby powiedziec, niedobra gazeta bo podala informacje, teraz chyba pojales buraku ze bładzisz i pasterza ci potrzeba

    0
    0
  5. 21 czerwca 2013  00:20   jakie miasto taki portal (4)   zwykły obywatel

    jakie miasto taki portal, taki portal jacy ludzie w mieście. Syf, kiła i stek obelżywych słów pod każdy adresem i wobec każdego kto tu się wypowiada. Wstyd i hańba - ponoć jesteśmy ludźmi a zachowujemy się jak wściekłe szakale przy padlinie skradzionej lwom. Każdy w tych swoich przytępionych mózgownicach niech ruszy szarymi komórkami i zastanowi się co to będzie jak sam się znajdzie w podobnej sytuacji i zabije kogoś. Zresztą już zabijacie - słowem. To dla Boga znaczy tyle samo co zabicie mieczem. Bóg istnieje i diabły także. Komu służycie? Bóg już niedługo zapyta każdego z nas - zaboli, oj bardzo zaboli jak ujrzymy piekło i siebie samych na dnie. Opanujecie swoje jęzory i przestańcie siebie gnoić w imię człowieczeństwa.

    1
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 czerwca 2013  18:57   Swiat   Czesław Niemen

      Dziwny jest ten świat

      0
      0
    • 21 czerwca 2013  08:42   niby człowieku żyjesz juz w ...   anonim

      niby człowieku żyjesz juz w XXI wieku a myślisz jak w średniowieczu! już mało kto wierzy w te brednie (pozostały moherki ale siła rzeczy wymrą naturalnie)

      0
      0
    • 21 czerwca 2013  07:51   lekarz na Ciebie czeka   hahaha

      lekarz na Ciebie czeka

      0
      0
    • 21 czerwca 2013  06:22   jaki ty zwykły obywatel-ty ...   anonim

      jaki ty zwykły obywatel-ty zwykły zmoherowiały idiota ukrywający prawdę o zdegenerowanych księżach i ich niecnych uczynkach.Ukrywać tę prawdę to tyle jakby dawać im przyzwolenie i brać współodpowiedzialność za te bezeceństwa.

      0
      0
  6. 20 czerwca 2013  23:30   Radość (1)   :-)

    Ks kazimierczak zostaje w swojej parafi w Nowej Cerkwi wielką radość :)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  7. 20 czerwca 2013  22:31   ŚWISTAK (1)   x

    A Świstak siedzi i zawija sreberka ble ble ble

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  22:48   żal   anonim

      żal mi cie ogonku

      0
      0
  8. 20 czerwca 2013  22:18   Ksiądz Jarek jest już ...   anonim

    Ksiądz Jarek jest już spakowany do MBF. Wobec sytuacji ze stał się niechciany w Chojnicach i Nowej Cerkwi i w Brusach otrzymał propozycje roboty w Watykanie. Ma robić jako nieprzykładny eksponat i odprawiać pokutę za nadgorliwe strzyżenie owieczek dających sobie nadzieję cudownego ozdrowienia.

    0
    0
  9. 20 czerwca 2013  22:16   nowa cerkiew   anonim

    ktos kasuje moje komentarze nie ladnie!!!!!!!!!!!!

    0
    0
  10. 20 czerwca 2013  22:10   parafianka (3)   anonim

    znam osobiście ksiedza kazimierczaka....i bardzo się cieszę że ksiądz Mońko bd proboszczem fatimy !

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  07:53   nie ma długów ale wy sie ...   lo

      nie ma długów ale wy sie plotkami zajmujecie.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  23:46   parafianka"   znajoma parafianki

      znam osobiście te parafianke i .....a ks. Monko - powodzenia życze

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  23:33   Zostaje w swojej parafi w nowej cerkwi   :-)

      Niech inny ks spłaca długi mordercy alkoholowego :) ks kazimierczak zostaje w swojej plebani wielką radość

      0
      0
  11. 20 czerwca 2013  22:06   Nareszcie , ksiądz ...   zaczynam wierzyc w sprawiedliwosc boską

    Nareszcie , ksiądz Mońko-wikariusz z Bazyliki, jeden z nielicznych jednocześnie sprawnych psychicznie, fizycznie i intelektualnie.

    0
    0
  12. 20 czerwca 2013  22:04   Całkowicie niezrozumiałe ... (2)   dfshjdvfj

    Całkowicie niezrozumiałe dla mnie jest to, że źle wypowiadacie się o księdzu Jarku. Znacie go osobiście, spędziliście z nim wiele lat życia, że tak mówicie? Raczej nie. W Nowej Cerkwi jest kochany i dobrze się stało, że tam zostaje, bo najlepiej jest być wśród tych, którzy cię doceniają.

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  08:07   Ja akurat znam go od Bazyliki ...   były

      Ja akurat znam go od Bazyliki więc pierdoły przestańcie siać jaki to dobry ksiądz. Nigdy się z tym nie zgodzę nie jedno widziałem z jego udziałem. Zachowanie i czyny pozostawiają sobie wiele do życzenia. Swoich błędów nie widzi ale u parafian tak. Niech najpierw zacznie od siebie a potem czepia się innych. Wczoraj będąc w Nowej Cerkwi jakoś smutku nie widziałem z odejścia waszego proboszcza, wręcz przeciwnie panuje ogromna radość. Może faktycznie co dla niektórych z was jest za późno po praniu mózgu. Widzicie to co wam się narzuciło, myślicie że to jest dobrze i tak trzeba robić.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  23:49   o geniuszach socjologii   ciemniak

      ale po co Go znać, przecież tu chodzi o to, żeby mu dokopać....Nie wiem czy jest kochany, a skoro nie wiem, to siedzę cicho. Bo nie jestem geniuszem socjologicznym jak osoby z powyższego wpisu

      0
      0
  13. 20 czerwca 2013  22:03   A może Brusy ????? (1)   x

    Zapytajcie księdza Kaźmierczaka, bo podobno idzie do Brus

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  14. 20 czerwca 2013  21:59   parafianka (1)   anonim

    brawo Mońko ! dasz radę parafianie w ciebie wieżą !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  22:10   parafianka   anonim

      Przynajmniej ksm bedzie istniaj a nie że to SEKTA!

      0
      0
  15. 20 czerwca 2013  21:57   JAKI PORTAL? (2)   ŻENADA

    JAKI PORTAL TAKIE WIADOMOŚCI,JUŻPISALI,ŻE PEWNE A TU PROSZĘ GRATULUJĘ INFORMACJI WSZYSTKO STEK BZDUR. BRAWO MOŃKO POKAZAŁEŚ,ŻE MOŻNA WSZYSTKICH W POLE ...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  23:16   Ty jesteś taki głupi czy ci ...   anonim

      Ty jesteś taki głupi czy ci za to placą parchu niedorobiony, decyzję zmienila kuria a ten czepia sie portalu, biskupa się czep kmiocie.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  21:59   dokładnie...portal bazuje ...   anonim

      dokładnie...portal bazuje głównie na plotkach !

      0
      0
  16. 20 czerwca 2013  21:56   ...   anonim

    Nasz ksiądz zostaje w Nowej Cerkwi. Wszystkim parafianom towarzyszy wielka radość.

    0
    1
  17. 20 czerwca 2013  21:55   pewne ksiedz Tomasz ... (1)   anonim

    pewne ksiedz Tomasz proboszczem Fatimy ;)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  18. 20 czerwca 2013  21:55   jea (4)   hura

    Jednak zostaje w parafi Nowi Cerkwi :)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  23:52   zostaje?   ncerkiew

      Kto to potwierdził? Nejlepsze wiec przed nami, lubimu gościa

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  22:38   bo się boicie prawdy   ja

      bo się boicie prawdy

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  22:09   ...   anonim

      To wy jesteście wredni.Miejcie go ze sobą ile chciecie nam on nie jest potrzebny i niegdy nie będzie !

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  21:58   Dobrze, że zostaje!!!!!!! ...   x

      Dobrze, że zostaje!!!!!!! Szkoda takiego księdza dla tych wszystkich WREDNYCH ludzi z Fatimskiej

      0
      0
  19. 20 czerwca 2013  21:43   Jest już wacat w Odrach po ...   anonim

    Jest już wacat w Odrach po księdzu Mądzigu..........polecam księże Kazimierczak. Wiocha zabita dechami, lud ,,,,,,nawet cie kupi.

    0
    0
  20. 20 czerwca 2013  21:39   gówno wiecie.. Tomasz Mońko ... (1)   anonim

    gówno wiecie.. Tomasz Mońko nowym proboszczem Fatimy

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  21:46   To pewne?   anonim

      To pewne?

      0
      0
  21. 20 czerwca 2013  21:26   Nie opowiadajcie głupot, ...   Wierzący ale niewierzący

    Nie opowiadajcie głupot, przecież wczoraj przeprowadzał z radą parafialna logistykę wyprowadzki

    0
    0
  22. 20 czerwca 2013  20:34   Ksiądz Kazimierczak zostaje ...   xxxxxx

    ale czy na 100% zostaje ???

    0
    0
  23. 20 czerwca 2013  19:11   Ksiądz Kazimierczak zostaje ... (3)   anonim

    Ksiądz Kazimierczak zostaje w Nowej Cerkwi:)i wszyscy parafianie bardzo się cieszą:)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  24. 20 czerwca 2013  19:09   Podajcie mi proszę choć ... (2)   anonim

    Podajcie mi proszę choć jedną rzecz którą ten pouczyciel zrobił dla parafian Nowej Cerkwi poza tymi które są jego za*****nym obowiązkiem.

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  22:54   Holmes   holmes

      Dociekliwie pytam - czy prawdą jest, ze coś zrobił...,bo są wpisy o ciepłym gniazdku czy też nic nie zrobił..., bo są takie wpisy. obie opcje nie mogą być jednocześnie prawdziwe.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  22:00   Zrobił bardzo wiele i my, ...   anonim

      Zrobił bardzo wiele i my, parafianie Nowej Cerkwi doceniamy to.

      0
      0
  25. 20 czerwca 2013  18:47   Niech Kaźmierczak się liczy ... (2)   oj

    Niech Kaźmierczak się liczy z tym że w wielu domach drzwi dla niego będą zamknięte. To nie wieś, że się zmusza każdego. Winę za to, że ludzie nie będą chodzić do Kościoła ponosi Kasyna. Na mszy księża się modlili między innymi by zapanował spokój między biskupami to już jest dobry czas....Nie mam zamiaru by ktoś kto ma problem z własną osobą wciskał mi swoje poglądy. Te uzdrowienia to pranie mózgu.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  23:39   Wielbicielem jesteś mordercy pijak a   Cb nikt nie uzdrowi

      Raczej tak nie mówiąc źle o zmarłym ale przykładem moralności nie był skoro nic się nie nauczył że po alkoh się nie jeździ i morduje innych przez swoje uzależnienie teraz co zostawił długi parafiana i zła opinię chojnice to wieś okolice fatimskiej co bronią mordercę pijaką . To bóg uzdrawia a nie kazimierczak . Ale parafianin z cb skoro

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  20:26   b Kasyna -Boży kapłan   anonim

      do -oj , ....w końcu mamy porządnego biskupa. Biskup Kasyna robi porządki w naszych kościołach , które totalnie zaniedbywał biskup Szlaga . To Boży Biskup z ogromną pokorą . Mamy ogromne szczęście gdyż mamy bardzo dobrego Papieża i Biskupa. Wyleczenie "chorego organizmu" jakim ostatnio była nasza diecezja wymaga troszkę cierpiącego oczyszczenia aby potem ten organizm był zdrowy. Aby pacjent żył musi dojść do bolesnej operacji. Słyszę bardzo wiele dobrych słów o obecnym biskupie. Poczekaj kilka lat i zobaczysz . "PO OWOCACH ICH POZNACIE ".Piszesz iż cyt ..."Winę za to, że ludzie nie będą chodzić do Kościoła ponosi Kasyna." - masz szybkie i słabe rozeznanie i .... . Dzięki Kasynie ludzie będą wracać !!! do kościoła . Duchowieństwo będzie bardziej BOŻE Życzę Ci takiej pokory io uczciwości sumienia jaką ma Biskup Kasyna a będziesz porządnym człowiekiem na pewno , gdyż CZŁOWIEKA MOŻNA OSZUKAĆ DOSKONALE , BOGA NIGDY SIĘ NIE UDA

      0
      0
  26. 20 czerwca 2013  18:12   dobrze wiemy jak było wam ...   hol

    dobrze wiemy jak było wam ciężko przy takim proboszczu. Wielu ma się znajomych z tamtej parafii i jakoś nikt go nigdy nie chwalił. Swojego czasu jako zwykły ksiądz też nie miał dobrej reputacji. Najgorsze w tym księdzu jest charakter. Nie rozumiem zakłamanego człowieka.

    0
    1
  27. 20 czerwca 2013  16:37   Nasz proboszcz chyba jeszcze ... (2)   anonim

    Nasz proboszcz chyba jeszcze nikomu za prace na rzecz kościoła nie zapłacił poza charakterystycznym Bóg zapłać i oburęcznym uściskiem prawicy oskubanego. Co ciekawe łażą i żalą się ci nawet kilkakrotnie oskubani przez księdza ale żaden mu się nie postawił.

    0
    2
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  07:30   do anonim   nc

      żenada- wszystko za kasę, praca przy Parafii jest na chwałę bożą-zapamiętaj sobie!

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  23:56   GRATIS   ncerkiew

      A ja bym się wstydziła brać od proboszcza jakąkolwiek zapłatę za pracę na rzecz NASZEGO kościoła! Gdybym miał coś dla niego samego zrobić, no to może? ale też nie wiem

      0
      0
  28. 20 czerwca 2013  16:12   Poza tymi kilkoma jesteśmy ...   Nowocerkwianin

    Poza tymi kilkoma jesteśmy normalni.

    0
    0
  29. 20 czerwca 2013  15:07   Tak zaślepiona to może być ...   anonim

    Tak zaślepiona to może być tylko jedna z tych pięciu cudownie omdlałych w trakcie dokonywania czarów prze ks.Jarka. Ta która straciła łaskę księdza Jarka do czasu oczyszczenia, albo ptaszątko albo mamusia ptaszątka albo...........Naprawde wesoło jest w tej Nowocekiewskiej parafii z księdzem Jarkiem i tymi kilkoma moherami.

    1
    3
  30. 20 czerwca 2013  14:52   do anonima (2)   haha

    A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane. A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane. A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane. A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane. A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane. A kim Ty jesteś???? Dawali bo sami chcieli. Każdy ksiądz ma samochód i nie tylko. A zapytałeś ilu ludziom pomógł za darmo gdy byli w potrzebie, kiedy to inni wołali pieniądze. Napisz mi jeden przykład gdzie księża nie zbierają w Kościele na tacę? W niektórych jest tak , że tacę podtykają pod sam nos. Jak na Kolendzie dasz za mało to bezpośrednio masz wygadane.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  11:01   a Papież Franciszek też ma samochód ?   demaskator hipokrytów

      a skąd wiesz, że dawali na luksusowe auto a nie na budowę kościoła ? No nie wiem mogę się mylić, może ksiądz mówił, że taca będzie przeznaczona na luksusowe auto ???

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  17:07   Dobrze się czujesz???   S.B.

      Masz chyba nie równo pod sufitem, że ciągle piszesz to samo, reszta rodziny zdrowa?

      0
      0
  31. 20 czerwca 2013  14:50   Ty parafianka ale Jesteś ... (2)   par

    Ty parafianka ale Jesteś zaślepiona. Wytykał wam wasze błędy a sam co był bez grzechu. Kobieto Ty naprawdę jesteś taka ślepa, czy gł....... Widać, ze niektórym mozna wszystko wcisnąc to tak jak kobietom martretowanym, ze to one są winne. HAHAHAA. Ten człowiek po tym co zrobił dla mnie jest zerem. Wstyd takiego wpuścić do domu. Wystarczy mi jak w katoliku na ich zaproszenie przybył jeden gość i opowiadał jak to jest u niego w domu, zero tv, jego dzieci muszą się bardzo dobrze uczyć, zdobywać nagrody. Za najmniejsze przewinienie stosowanie kar cielesnych. NIE NIE to już lekka przesada.

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  00:01   Skandal   wnerwiony

      To straszne, żyć bez tv i jeszcze dzieci nie mogą bić rodziców! A najgorsze, ze ten facet co tam do nich przyjechał, to ma w domu "po swojemu" i nie uzgodnił z Tobą, wzorem tolerancji,jak ma wychowywać własne dzieci i co wolno mu robić...Wczoraj pzrechodziłem koło tej szkoły i widziałem na własne oczy jak policja jednego chłopaka ratowała przed wkręceniem w imadło. Skandal, tam nawet trzeba się uczyć i zaqbraniają pzreklinać

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  16:10   nie wszystkim można wszystko ...   też parafianin

      nie wszystkim można wszystko wcisnąć,za to ktoś taki jak Ty nie ma własnego zdania( widać po tym co piszesz powtarzając bzdury z poprzednich komentarzy!!!)- mogę się założyć , że tej krytyki też nie przełkniesz, zastanów się zanim się wypowiesz , bo każdy odpowie za swoje słowa i czyny- jak zapewne wiesz. Ogarnij się

      0
      0
  32. 20 czerwca 2013  14:30   wielka strata (1)   parafianka

    przykro słuchać tych nieprawdziwych komentarzy na temat księdza Jarka. Nie pobłażał nam parafianom, był księdzem wymagającym,wytykał nam nasze wady ale także dostrzegał nasze zalety i za to go pokochaliśmy jako człowieka i wspaniałego księdza.Będzie nam brakować jego pouczających i chwytających za serce kazań. Ja osobiście dziękuję mu za to,że przez rekolekcje,które organizuje, pozwolił mi odkryć na nowo Jezusa, Jezusa żywego.

    1
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  23:15   Holmes   holmes

      Proszę pojechać do NC, popatrzeć na kł, jego otoczenie, dom parafialny i popytać kto wiele z tych rzeczy osobiście zrobił...parafianie mu ogromnie pomagają, ale wiele razy widzę go (NC leży na trasie moich podróży) pracującego w ogrodzie, przy jego ulubionych drzewkach itp. rozmawiajmy o faktach, anie plotkujmy

      0
      0
  33. 20 czerwca 2013  14:22   wp.pl i Chojnice.com tylko ... (1)   jam

    wp.pl i Chojnice.com tylko zyja z sensacji.....temat!!!!!! na rok czasu

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  14:47   to nie chojnice com zyja z ...   anonim

      to nie chojnice com zyja z sensacji bo takiej nie ma, ludzie sami ją tworza zbuku jeden a ty umiejetnie ją podsycasz

      0
      0
  34. 20 czerwca 2013  12:02   Tam gdzie gwiazdki miało ...   anonim

    Tam gdzie gwiazdki miało być dziewczynki lekkich obyczajów dające w samochodzie.

    0
    0
  35. 20 czerwca 2013  12:00   Każedy chojniczanin ...   anonim

    Każedy chojniczanin wierzący i niewierzący, duży i mały dał po 4 zł aby uzbierać te 140 tys na samochodzik dla Madziąga. Ile dali na ile dali na paliwo do niego, ile dali na gorzałę by mógł nim jeździć narąbany, ile dali na ***** by mógł w nim z ich usług korzystać. Co jest?????? Co to za jedni którzy ze był dobrym człowiekiem, ze był obdarzony talentem, ze kochał życie. Kim są ci ludzie???????

    1
    1
  36. 20 czerwca 2013  11:16   Bardzo ładnych parę lat ... (1)   gość

    Bardzo ładnych parę lat temu też było głośno, że pewien ksiądz był ze swoją dziewczynką na aborcji

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  00:03   anonim   anonim

      a jeszcze wcześniej towarzysze z komitetu widzieli, jak amerykańskie, wrogie i imperialistyczne samoloty zrzucały stonkę na pgr-owskie pola

      0
      0
  37. 20 czerwca 2013  11:10   Komentarze z Gazety Kościańskiej.... (3)   anonim

    11. Dodane przez mk, w dniu - 2013-06-19 09:04:25 (0) krew dawida mają na rękach Ci wszyscy, którzy wiedzieli że pije a mimo to pozwalali mu jeżdzić... 14. Dodane przez Anonim, w dniu - 2013-06-19 09:25:03 (0) Relacja z pogrzebu wiele mówi - miał chłop przyzwolenie na picie. 20. Dodane przez Anonim, w dniu - 2013-06-19 09:41:35 (0) Zobaczcie zdjęcia z pogrzebu na chojnickich portalach. TŁUMY ludzi go żegnały. Widać go lubili lub szanowali i nie przeszkadzało im, że był potencjalnym mordercą. Potencjalnym do 13 czerwca. 21. Dodane przez xXx, w dniu - 2013-06-19 09:49:25 (0) Pijany ksiądz superbem za 140 000 bez komentarza ... smaż się w piekle 33. Dodane przez mieszkanka Chojnic, w dniu - 2013-06-19 12:58:24 (0) Wyrazy współczucia dla rodziny i przyjaciół Dawida. Ksiądz zasłużył na pochowanie co najwyżej za płotem cmentarza, to co się działo na pogrzebie to jakaś kpina. Pomińmy fakt, że był księdzem - mógł być listonoszem, spawaczem albo krawcem... Zabił młodego człowieka, był alkoholikiem i wkurza mnie mówienie, że "jak każdy człowiek miał słabości..." Zero szacunku dla ks. Madziąga i ludzi broniących tego mordercę.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  14:58   Radzę udać się do lekarza   lop

      Radzę udać się do lekarza

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  11:48   @margaret   anonim

      morderca «przestępca pozbawiający życia drugiego człowieka» SJP PWN

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  11:30   po pierwsze - radzę zajrzeć ...   margaret

      po pierwsze - radzę zajrzeć do encyklopedii - co oznacza słowo morderca - bo używanie go tutaj jest chyba nie na miejscu. Ponadto - pochówek za płotem cmentarza? Ludzie w jakich wy czasach żyjecie?! Radziłabym przyjrzeć się innym poczynaniom chociażby chojnickich księży - którzy na sumieniu mają bardzo dużo, a wszyscy wokół nich wszystko szczelnie ukrywają przed wyjściem na światło dzienne. Zero szacunku dla osób broniących? Anonimie pora się obudzić! Żaden człowiek nie jest do szpiku kości zły, a wyszło jak wyszło - stała się tragedia - nikomu życia nie zwróci. Ksiądz Wiesław swoim życiu zrobił bardzo dużo dobrego, a miał słabości jak każdy z nas - ksiądz to też człowiek.

      0
      0
  38. 20 czerwca 2013  10:55   Irka to była dziewczyna ... (1)   anonim

    Irka to była dziewczyna Jarka, niejedyna zresztą. Przytoczyłeś historię dziewczyny kolegi Jarka.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  14:21   i coś słyszysz ale nie ...   kasia

      i coś słyszysz ale nie wiesz do końca co i wtedy to wychodzi jak widać w twoim komentarzu , ludzie coś sobie złożą ale nie wiadomo co .....i jeszcze przy okazji innych oczerniają

      0
      0
  39. 20 czerwca 2013  10:09   A za co ma być lubiany ...   anonim

    A za co ma być lubiany jeśli już na początku swojego pasania owieczek w Chojnicach ze swoim kumplem bardzo wielkim opojem i artystą malarzem wspólnie korzystali z koleżanek. W Chojnicach a zwłaszcza na dworcowej doskonale pamiętają tę historię. Irka miała na imię. Tamten drugi, klecha zdemoralizowany machnął dziewczynie troje dzieci a kiedy mu się znudziła, wymusił od niej oświadczenie ze jest nieprawdą że to są jego dzieci i poszedł sobie i zostawił ją i dzieci bez środków do życia. Dziewczyna matka księdza dzieci żyje teraz w skrajnej nędzy.

    0
    0
  40. 20 czerwca 2013  09:54   Jak to możliwe ze wybrany ... (1)   anonim

    Jak to możliwe ze wybrany przez biskupa nowy proboszcz jest tak niechciany i już znienawidzony. Bilans czynionego dobra i zła .....

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  20:34   nie ma takiego idealnego co ...   anonim

      nie ma takiego idealnego co by wszystkim dogodził , a my nie mamy wad ?! Wszyscy nas lubią ?

      0
      0
  41. 20 czerwca 2013  09:19   Filozofujesz ojciec i ...   anonim

    Filozofujesz ojciec i tyle,dlatego nie rozumiesz

    0
    0
  42. 20 czerwca 2013  09:01   Czegoś tu nie rozumiem. Jak ... (3)   anonim

    Czegoś tu nie rozumiem. Jak wszyscy w komentarzach oczerniali ks. Madziąga to zaraz komentarze zostały zablokowane, a teraz co ks. Jarek na tapecie i wszyscy mogą mieszać go z błotem i oczerniać. Widać jakaś niesprawiedliwość. O umarłych źle się nie mówi, ale o żyjących można wszystko?

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  12:45   Posty są cały czas ...   alumn

      Posty są cały czas moderowane i usuwane, wiem bo czytam komentarze i widzę ze są usuwane i porawiane, wy zamiast do moderatora apelujcie do ludzi, a swoja droga gdyby nie pijany ksiadz to nie byloby tyke kontrowersji a nie da sie zablokowac komentarzy w calej Polsce bo tam tez az huczy

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  12:24   Również uważam , że ...   anonim

      Również uważam , że moderator mógłby w końcu zainterweniować w blokowaniu wpisów oczerniających !

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  10:19   Każmierczak początkowo był ...   PP

      Każmierczak początkowo był księdzem w Kościele pod wezwaniem Jana Ch. obecnie Bazylika. Uczył też religii. Niestety ale nie jest to ksiądz świecący przykładem. Nawet jakbym chciał to nie mogę powiedzieć o nim nic dobrego. Dobry ksiądz to był Kostera. Oczywiście księdza Każmierczaka będzie chwalić pewna grupa ludzi ale wiadomo jaki mają w tym cel. Współczuje parafianom Fatimskiej.

      0
      0
  43. 20 czerwca 2013  07:42   REALIA CHOJNICKIE ! (1)   anonim

    NAPEWNO TYCH ...grzechów.... NIE POWINNI JUŻ ROZGRZESZAC OBECNI KAPŁANI, BO SAMI NIA DAJĄ ŻADNEGO POZYTYWNEGO PRZYKŁADU !!CZAS NA ZMIANY W CHOJNICACH-TO JUŻ NIE CI SAMI KAPŁANI I KOŚCIÓL, A SZKODA......

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  07:52   szkoda, ze nie ma wiernych ...   anonim

      szkoda, ze nie ma wiernych normalnych, bo wiekszosc to narwani co potwierdza w komentarzach

      0
      0
  44. 20 czerwca 2013  07:10   Szatan (1)   wierny

    Po tych wpisach widać jak mocno działa szatan. Chojniczanie opamiętajcie się. Raz jeszcze powtórzę - "kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem".

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  07:44   Moze inaczej, za czyją ...   anonim

      Moze inaczej, za czyją przyczyną i co bylo powodem, ze szatan wprowadzil intelektualne rozpasanie?

      0
      0
  45. 20 czerwca 2013  00:37   Czy tej parafii nie stać ... (2)   anonim

    Czy tej parafii nie stać już na normalnego proboszcza, czy już nie ma normalnych proboszczów????????????????????????

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  46. 20 czerwca 2013  00:32   Umarł król as w biznesie ...   anonim

    Umarł król as w biznesie handlu węglem również tym będącym własnością ZEC-u, as w okradaniu wspólników, as w niszczeniu ludzi, as w handlu kruszywem pod chojnicką obwodnicę.............. niech żyje król as w leczeniu dotykiem za niezłą kaskę, as w sprowadzaniu cudotwórców, as w budowaniu pomników bohaterom cudownie wybyłym z Polski w latach 50-tych, as w trzepaniu mózgów dzieci rodziców nawiedzonych ...................Zanosi się na jakies fatum nad ta parafią.

    1
    0
  47. 20 czerwca 2013  00:28   Przyjaciel buszmena z Mbarara ... (2)   anonim

    Przyjaciel buszmena z Mbarara ks.Kazimierczak za pieniądze podejmuje nawet próby leczenia za pieniądze.Nie wiem tylko który autorytet naukowy stwierdził że ksiądz Kazimierczak to potrafi.

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  09:44   On nie zasługuje na miano ...   lola

      On nie zasługuje na miano księdza.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  08:50   Ty chyba nie wiesz na czym ...   anonim

      Ty chyba nie wiesz na czym polegają msze uzdrawiające, i pierwsze słysze, że uczestnicząc we mszy trzeba płacić pieniądze. Ogarnij się człowieku.

      0
      0
  48. 20 czerwca 2013  00:24   No właśnie, jak był ... (1)   anonim

    No właśnie, jak był lubiany stary? Może swiętym zostanie za męczeństwo bo diabeł w kieliszku na dnie nim owładnął. Przecież cierpiał z tego powodu no nie.Świetość mu się należy. Nowy zbiera punkty na świętość.No bo ile to cierpienia nie być lubianym, powszechnie lubianym. Wyjątek stanowi jego podwładna p.dyrektor Liceum Katrolickiego i kilka nawiedzonych lub przymuszonych dziewczynek.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  09:48   Ta szkoła powinna świecić ...   sks

      Ta szkoła powinna świecić przykładem a jest dosłownie odwrotnie. Ale co się dziwić jak tam własnie są tacy osobistości, którzy pozjadali wszystkie rozumy.juz od dawna sie słyszało że na tego księdza piszą skargi ale też jakas cisza była. Najlepiej przenieśc do innej parafi niech inni się męczą. Najprościej wypisać się z tej wiary po co się męczyć..

      0
      0
  49. 19 czerwca 2013  22:41   Ciewake dlaczego proboszczem ...   mewa

    Ciewake dlaczego proboszczem nie został jeden z tych obecnych miłych księży. Co to za zadrość i kombinowanie by i Bazylice zmienić wszystkich. KOmu to przeszkadzało??? Wiadć,że chcą by ludzie przestali chodzić do Kościoła i powoli zaczyna im się to udawać.

    0
    0
  50. 19 czerwca 2013  22:20   wprowadzenie nowego proboszcza   waclaw

    a potem pochleja I modl sie ludu bozy, by ciebie nie rozjechano

    0
    1
  51. 19 czerwca 2013  22:10   TO GO SOBIE ZOSTAWCIE MY GO ... (9)   X

    TO GO SOBIE ZOSTAWCIE MY GO TUTAJ NIE CHCEMY.ZNAM GO OD WIELU LAT I ZRAZIŁ MNIE DO KOŚCIOŁA SWOIM PERFIDNYM ZACHOWANIEM. DLA MNIE TO NIE JEST KSIĄDZ GODDNY ZAUFANIA. JA RÓWNIEZ SŁYSZAŁAM, ŻE WIELU PARAFIAN NA NIEGO NARZEKAŁO A TERAZ CO NIEKTÓRZY Z TEJ OKAZJI ŻE ODCHODZI OTWORZYLI SOBIE SZAMPANA.

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  20:06   Nigdy nie widziałaś bo nie ...   anonim

      Nigdy nie widziałaś bo nie chodzisz do kościoła.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  11:33   Właśnie mam swoje zdanie. ...   zuza

      Właśnie mam swoje zdanie. Nigdy nie widziałam księdza pijanego. Za to często widziałam K. chimerycznego. Wiesz kto to jest pijak??? Chyba nie. Skoro odgórnie uważali, że ksiądz M. ma problemy to mogli mu pomóc, a nie jeszcze poić alkoholem zwłaszcza jak siedział za kierownicą. Znam takich co wmuszają, a wypij sobie jeden nie zaszkodzi tak się często dzieje na spotkaniach, a potem dzwonią.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  10:22   A ty masz swoje ...   anonim

      A ty masz swoje zdanie? Jeśli widzieliście, że ma problem z alkoholem to trzeba było działać i na odwyk go dać, ale po co wam tak było wygodniej.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  10:21   tak zrobiliśmy   anonim

      tak zrobiliśmy

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  10:02   Przemądrzała kobieto lubisz ...   zuza

      Przemądrzała kobieto lubisz jak ksiądz poniża dzieci, jak je szarpie i bije???? Chyba tak. Widać jesteś tak samo nie mądra jak pozostali. Zaślepiona i wierząca w diabła pod postacią szat. Przejrzyj na oczy bo nie masz swojego zdania tylko słuchasz co ci na kazaniu powiedzą. Zazdrościsz, że zmarły proboszcz pomagał biednym on nie gadał bzdurnych kazań tylko pomagał. Ale Ty z klapkami na oczach tego nie zrozumiesz. Uważasz że zmarły ksiądz pił. Widziałaś go pijanego kiedyś???? czy nasłuchałaś się plotek bo tak komuś było najwygodniej. Skoro miał faktycznie problem to dlaczego częstowano go alkoholem???? Chyba celowo. Tak się składa, ze akurat znam troszkę osób z parafii Kaźmierczaka i jakoś nikt pochlebnie o nim nie mówi. Skoro tak bardzo go lubicie dlaczego nie prosicie biskupa by tam został, zrobiliście petycje???

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  10:01   tak to prawda teraz ...   anonim

      tak to prawda teraz kościół będzie budowany z waszych zbiórek, a przedtem gdzie poszły pieniążki z waszych zbiórek-do kieliszka i taka jest prawda. Ks Jarek wkońcu zaprowadzi tam porządek. A po drugie nie noszę w sercu żadnej nienawiści, tylko stwierdzam fakty.

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  09:55   do anonima: banda ...   margaret

      do anonima: banda rozpuszczonych parafian? Bo co? Bo biednym Ks. Madziąg ślubu za darmo udzielił? To chyba jeeden z wielu przykładów - że proboszcz miał ludzką twarz i nie był obojętny na krzywdę drugich. Po drugie - świątynia budiwana jest przede wszystkim za kasę od fundatorów i ze zbiórek - więc popłaci długi tylko z naszej kieszeni - o chwała mu! Ponadto świat jest odbiciem Nas samych.. a nienawiść jaką nosisz w swoim sercu do ludzi, to uczucie autodestrukcyjne, które zżera Ciebie same od środka..

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  09:15   Zraził ciebie do Kościoła? ...   anonim

      Zraził ciebie do Kościoła? Chyba dlatego, że jest Ci niewygodne to co mówi. Nie słyszałam żeby jakikolwiek ksiądz tak pięknie i sensownie głosił kazania. Współczuje naszemu księdzu, że będzie musiał zmierzyć się z taką bandą rozpuszczonych parafian. Ks. Jarka to powinniście całować po nogach, że zgodził się doprowadzić waszą parafie i popłacić długi za waszego koleżke ks. Madziąga. Jeszcze jedno: gdyby zależało Wam na dobru poprzedniego księdza to byście zrobili z nim porządek (jakiś odwyk czy coś), ale Wam było tak dobrze mieć rozrywkowego księdza z którym wszystko załatwisz.

      1
      0
    • 19 czerwca 2013  22:30   masz rację radocha!!!!!   ........

      masz rację radocha!!!!!

      0
      0
  52. 19 czerwca 2013  22:01   Bardzo ciekawe a ja ...   L.

    Bardzo ciekawe a ja słyszałem, że były skargi na tego księdza. Tak piszecien go broniąc teraz bo nie chcecie by spowrotem wrócił.

    0
    0
  53. 19 czerwca 2013  21:51   cudowny proboszcz (4)   Nowa Cerkiew

    ludzie ogarnijcie się z tą krytyką. Ksiądz Jarek jeszcze nie zaczął być proboszczem w Fatimie, a tu już taka nagonka na niego! Teraz wszyscy go nie chcecie, ale to naprawdę cudowny kapłan, strasznie gospodarczy, ciepły, wyrozumiały. Trzeba tylko otworzyć swoje serce i umysł. Zobaczycie, że po jakimś czasie go docenicie i będziecie się cieszyli, że ktoś taki jest Waszym proboszczem. A my w Nowej Cerkwi będziemy musieli otrząsnąć się z tej tragedii, która nas dotknęła...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  12:08   Po odejsciu Jarka NC RACZEJ ...   anonim

      Po odejsciu Jarka NC RACZEJ nie moze gorzej trafic.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  23:47   skoro tak go chcecie to ...   anonim

      skoro tak go chcecie to jedźcie do Biskupa o to prosić, z chęcią go oddamy !

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  22:43   Ciepły i wyrozumiały. Co Ty ...   ola

      Ciepły i wyrozumiały. Co Ty brałaś???? że tak piszesz. Ja mam dokładnie odwrotne zdanie. I nie są to pogłosi ale fakty.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  22:27   Cudowny proboszcz???? Ciekawe ...   ola

      Cudowny proboszcz???? Ciekawe dlaczego dzieci z Nowej Cerkwi twierdziły zupełnie co innego i namawiane do pójcia do Katolika nie godziły się na to??? Przestań wazelinować. Ksiądz musi być miły a nie pyskaty i narzucać swoją wolę.

      0
      0
  54. 19 czerwca 2013  21:29   wspaniały kapłan   Karol

    jestem ministrantem w nowej cerkwi i musze powiedzieć że ksiądz Jarek to wspaniały kapłan pełen charyzmy i cieszę się że mogłem być ministrantem w jego parafii

    0
    0
  55. 19 czerwca 2013  20:26   Super ksiądz (1)   anonim

    Wręcz przeciwnie wszyscy w naszej parafii nie chcą żeby nas zostawił żył sobie spokojnie teraz musi posprzątać cały bałagan po Madziąbu niczemy nie jest winien jeżdzi Fiatem a nie Skodą

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  23:54   prawda   parafianin

      takie to są fakty .Jarek nie buja się limuzynami ale za to że zostaje kupimy mu coś większego ba mam utył we fiaciku.Jest dobrym kapłanem ,gorzej z relacjami z ludzmi nielicząc Wilowej

      0
      0
  56. 19 czerwca 2013  19:47   Masz   Nena

    Masz czlowieku racje !!!!

    0
    0
  57. 19 czerwca 2013  19:34   Ten ksiadz napewno nie da ...   anonim

    Ten ksiadz napewno nie da biednym slubu za darmo, nie ochrzci dzieci, ktorych rodzice nie maja slubu ( tez za darmo ) jak ks. Madziag. Ten bedzie wolal o pieniadze, pieniadze i jeszcze raz pieniadze ( tu bedzie mial chociaz na co wolac !!! ) Dobrze sie o nim w NC nie mowi.

    0
    0
  58. 19 czerwca 2013  19:27   A inne   wierząca - czasem praktykująca

    A inne parafie? Podobno przemieszają wszystkich w Bazylice. Odejdzie proboszcz i troje wikariuszy.... prawda to??

    0
    0
  59. 19 czerwca 2013  19:04   ANONIM (2)   anonim

    Jestem z parafii z Nowej Cerkwi mieliśmy wspaniałego proboszcza kościół mamy piękny dbał o wszystko.Biskup zdecydował ze musi odejść żaden z mieszkańców nie chce jesteśmy bardzo niezadowoleni był z nami 19 lat .Jest wspaniałym człowiekiem i księdzem

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  19:34   Ruina ???????????? marmury i ...   anonim

      Ruina ???????????? marmury i wspaniali parafianie są w MBF - dużo wspaniałych ludzi, którzy żyją parafią. Jest to obraza dla nas. Wstydził byś się tak pisać! WSTYD!

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  19:28   Można powiedzieć że druga tragedia   :-)

      W nowej cerkwi trwa też żałoba bo straciła cudownego proboszcza mimo starań zabrano go do zadłużonej plebani i ruiny . Proboszcza teraz czeka ciężka praca a na miejsce cudownego proboszcza dają znowu drugiego maciaga tylko inny ma nauk lubi dzieci w sensie nie moralnym

      0
      0
  60. 19 czerwca 2013  17:45   Wspolczucia (5)   to jaa

    dla parafian MBF,25 lat temu bylam swiadkiem jak bil dzieci na lekcji religii,rzucal co mial pod reka,to jest agresor i kolejny pseudoksiadz,Matka Boska Fatimska zasluguje na kogos szlachetnego,echhh cala ta parafia jest zepsuta,juz dawno w nia diabel wszedl.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  22:55   Masz rację też byłam ...   lina

      Masz rację też byłam świadkiem podobnej sytuacji i poniżania. Mniał on swoją grupę ulubieńców inni się dla niego nie liczyli. Wiem też jak narzeka młodzież w katoliku. Jakie stosuje się metody by dzieci przechodziły z podstawówki do gimnazjum a potem najlepiej do ich liceum. Mają taką niską samoocenę, ze po gimnazjum godzą się na liceum bo nie wierzą że gdziekolwiek dadzą sobie radę. Był kiedyś post gdzie został usunięty tam młozież się żaliła.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  20:37   :)   to jaa

      Sa tacy,ktorzy chca nie widziec prawdy i tacy,ktorzy nie boja sie o niej mowic.Nie ma we mnie nienawisci,lecz potrafie nazywac rzeczy po imieniu i uwazam,ze katolik nie moze byc letni,stoisz albo przy Bogu albo przy rogatym,nie ma "pomiedzy",akceptujac czyny,o ktorych wiem na 100 %,ktorych dopuszczali(dopuszczaja) sie niektorzy duchowni,sprawiloby to ze mnie obludnika,nie bee przyklaskiwac krzywdzie i zlu.Mysle,ze calkowicie mamy inne doswiadczenia zyciowe i wiedze duchowa,wiec nie ma co tu polemizowac.Oby Matka Boska Fatimska miala w opiece swoich parafian i doczekala sie od nich chwaly dla Niej.Tyle ode mnie.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  20:27   Parafia zepsuta? Świat jest ...   margaret

      Parafia zepsuta? Świat jest odbiciem ciebie samego.. a nienawiść jaką nosisz w swoim sercu do ludzi, to uczucie autodestrukcyjne, które zżera Ciebie same od środka..

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  18:19   anonim...   to jaa

      ...jak juz chcesz cos napisac,to napisz chociaz cos co ma "rece i nogi" bo tak to tylko zal :D czyzby kogos bolal fakt,ze Jarek jest takim draniem?! Tak,bo tylko dran bije dzieci,a juz w ogoe jak jest duchownym,moze tez bijesz anonimie swoje dzieci i uwazasz,ze jest to normalne,albo pozwalasz obcemu bic twoje dziecko,dzieci?!Zastanow sie zanim cos napiszesz,co nic nie wnosi do tematu.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  17:46   no wszedl razem z toba szara ...   anonim

      no wszedl razem z toba szara glowo

      0
      0
  61. 19 czerwca 2013  17:45   Moze   nena

    i ksiadz fajny ale ma niedobry charakter....

    0
    0
  62. 19 czerwca 2013  17:33   Parafia MBF to nie nagroda tylko kara   Ka

    Z tego co mi wiadomo, żaden z księży nie chciał przejąć tej parafii ze względu na to jak bardzo jest ona zadłużona. To kara a nie nagroda dla księdza z Nowej Cerkwi.

    0
    0
  63. 19 czerwca 2013  17:27   najlepszy ksiądz   :)

    bardzo fajny ksiądz

    0
    0
  64. 19 czerwca 2013  17:25   super ksiadz   anonim

    super ksiadz

    0
    0
  65. 19 czerwca 2013  17:16   Ksiądz z powołania (2)   ja

    Ksiądz Jarek jest księdzem, z powołania, który ma charakter, ale oczywiście to też się niektorym nie spodoba. Ciężko jest ludziom dogodzić.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  22:14   z powołania hahaha jasne ...   nina

      z powołania hahaha jasne widziałam na własne oczy jak potraktował ministrantów jak jeszcze był księdzem w innej parafii. Wstyd nie ma podejścia, jest zbyt nerwowy.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  20:39   zenek   zenek

      TY TO CHYBA Z POWOŁANIA księdza nie znasz JEST NIM LESZEK KOZŁOWSKI o tym księdzu to można wspominać z łzami był w BAZYLICE teraz jest w LESZNIE ten ksiądz nie owijał w bawełne na kazaniu czy to msza czy komunia św. czy pogrzeb jego kazanie trwało 10 minut ale dał tak parafianom do słuchu że zrozumieli ghdzie dobro,miłość,wiara i wyrozumiałość dla drugiego człowieka..

      0
      0
  66. 19 czerwca 2013  16:59   Księże Jarku pamiętasz jak ... (1)   były ministrant

    Księże Jarku pamiętasz jak za Twoją inicjatywą figura MBF została uroczyście wprowadzona do Bazyliki w 1992r?Byłem w tym czasie ministrantem i pamiętam to wielkie wydarzenie.Czyżby MBF dziękuje Ci w ten sposób że zostałeś proboszczem w parafii pod jej wezwaniem w naszym mieście i prosi Cię o dokończenie tego wielkiego dzieła.Szczęść Boże.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  67. 19 czerwca 2013  16:33   prawda (3)   anonim

    Ten człowiek niech zamknie się w swoim katoliku i tam miesza osobą, którym może wcisnąć różny kit. Znajoma miała dziecko w tym jak się zorientowała co to jest to zaraz przepisała. Moi znajomi zapowiedzieli, że jak przyjdzie ten ksiądz to dla niego ich drzwi domu będą zamknięte. Tak jak chętnie chodzili do Kościoła tak teraz nie będą chodzić wcale. I mają rację. Gdyby to nie było ukartowane to zapewne by proboszczem został, któryś z księży tam obecnych.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  23:03   Tak jest w księdza wierzą, ...   racjonalista

      Tak jest w księdza wierzą, a nie w Boga, to lepiej niech w domu siedzą i zmakna dzrzwi ... koniecznie na 4 spusty

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  22:04   Tego samego zdania   Moniś

      Też jestem tego zdania, że proboszczem parafii powinien zostać któryś z księży z MBF. Znają już parafianów i maja dobry kontakt z Nimi, a bedzie nowy proboszcz i ludziom będzie sie ciężko otworzyć przed kimś takim...

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  17:10   no jeśli Twoi znajomi ...   ona

      no jeśli Twoi znajomi chodzą do Kościoła dla księdza to tylko pogratulować znajomych...jeśli będziesz miał kiedyś okazję posłuchać ( ze zrozumieniem) kazań księdza Jarka to będziesz się wstydzić tych słów, pomyśl

      0
      0
  68. 19 czerwca 2013  16:19   Skoro jest proboszczem to po ... (2)   gość

    Skoro jest proboszczem to po co się pcha do innego Kościoła. No tak wieś już za biedna to gotowy Kościół się zamarzył. Jego wad nikt nie ukazuje na światło dzienne tylko wiele osób go przeklina, a reszta to tuszuje. Madziąg był za dobry. Wbrew temu co robił był dobrym człowiekiem nie odmówił pomocy jak inni księża, to zapewne wielu się nie podobało. Wiedzieli, że potrzebuje pomocy ale komuś najwidoczniej zależało by zaglądał do kieliszka, By go zniszczyć. O nim zawsze było głośno. Dziwne, że nie jest głośno o wyczynach innych księży. Jeden to aż wpadł w kwiatki podczas mszy.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  17:15   Jak nie przecież o wiele ...   były parafianin

      Jak nie przecież o wiele wczesniej chodziły pogłoski kto będzie proboszczem czyli ustalone odgórnie. Rozmawiałem z krewnym z N.C świętują szampańsko z odejścia tego księdza.No moze jacyś przydupnicy płaczą kto to wie

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  16:32   to nie jego wola   znawca

      wina biskupa, nie jego. sam się nie pchał na parafie mbf

      0
      0
  69. 19 czerwca 2013  16:00   Nowa Cerkiew (3)   xxxxx

    A kto nowym proboszczem w Nowej Cerkwi ???

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  15:45   K T O ???   anonim

      Jest przecież w Chojnicach "proboszczyk", który nie ma swojej parafii.../ten mały blondynek z blondynką/ z Rzepakowej. Jemu należy się już parafia, jak psu buda!!!!!! No ale z Nowej Cerkwi daleko na Zielone Wzgórza...................!!!!!!

      0
      0
    • 20 czerwca 2013  14:23   Mr. Iks   x

      Mr. Iks

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  16:39   Ks Hipolit Kwas   anonim

      Ks Hipolit Kwas

      0
      0
  70. 19 czerwca 2013  15:51   Kpiny!!!!!!!! (8)   nolata

    To jakieś kpiny??????Od dawna były pogłoski, że ma chrapkę na ten Kościół. Dla mnie to nie jest ksiądz zbyt dużo złego wyrządził. Nie mogę patrzeć na jego szyderczy wyraz twarzy i głupi uśmieszek. Nowa Cerkiew się cieszy, a we Fatimskiej zacznie się piekło. Jak ktoś czytał kiedyś komentarze co dzieje się w szkole katolickiej, gdzie jest prelektem to wie ile uczniów stamtąd pouciekało

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 czerwca 2013  00:13   podobno   wałek

      "Podobno" - tak zaczynają się plotki w maglu...

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  18:59   do "anonima"   badek

      Pewnie dla ciebie "anonimie" za wysoki poziom był w katoliku, jesteś żywym przykładem, ale głupoty i niskiego poziomu ilorazu inteligencji, a w piekle zobaczymy kto się będzie smażył oj zobaczymy....

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  18:33   jeżeli nie zna się ...   badek

      jeżeli nie zna się znaczenia słów to się ich nie używa mam na myśli słowo "prelekt" śmieszne jak ktoś taki może udzielać postów.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  18:31   tak! jestem tego zywym ...   anonim

      tak! jestem tego zywym przyk.adem! ta szkoła to pieklo a ten jarek to samo zlo! wspolczuje

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  17:04   nie chcę pisać o jakie ...   Bolo

      nie chcę pisać o jakie wydarzenie chodzi ale gdyby ten ksiądz postapił z moim dzieckiem jak postapił z innymi to zapewne nie byłby dzisiaj księdzem. Ja proponuje usunąć twój post.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  17:01   To sobie go zostawcie i w ...   miś

      To sobie go zostawcie i w ramkę wstawcie i codziennie się módlcie. Ja znam kilka osób i jakos narzekają.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  16:43   a ja   olo

      hehe a ja wnoszę o usunięcie Twojego postu ......bo mam taki kaprys hehe

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  16:30   bzdura   mieszkaniec nowej cerkwi

      nowa cerkiew się nie cieszy tylko płacze z tego powodu. tylko wy miastowi nie lubicie księży którzy mają coś do powiedzenia na tematy polityczne. proszę administratora o usunięcie postu na który odpowiadam bo to obraza osoby księdza jarka

      0
      0
  71. 19 czerwca 2013  15:28   będzie musiał się ...   anonim

    będzie musiał się zmierzyć z głębokim "deficytem budżetowym" zostawionym przez pijaczka na parafii. rzucili go na głęboka wodę.

    0
    0
  72. 19 czerwca 2013  15:00   Ciekawe co teraz napisza ...   anonim

    Ciekawe co teraz napisza cwaniaczki, co wczoraj napisali, ze podajecie plotki, tylko te plotki zreszta nie po raz pierwszy znajdują potwierdzenie, brawo portal za info.

    0
    0