Miejscowi powalczą o przedszkole nr 9!

Wiemy już, kto powalczy w drugim etapie o prowadzenie Przedszkola Samorządowego nr 9 w Chojnicach. Do kolejnego etapu konkursu przeszli Magdalena i Jacek Sołtysińscy, Adrian Kniter z Chojnic oraz Akademia Przedszkolaka „Smyk” Magdaleny Paterek.

Te trzy oferty najbardziej spełniały warunki określone w regulaminie konkursu - powiedział wieceburmistrz Jan Zieliński.   |  fot. (ro)

Komisja nie przepuściła oferentów zamiejscowych: Mac House z Gdańska i Prywatnego Przedszkola Niepublicznego nr 2 z Leszna.

Teraz trzy podmioty z Chojnic, które przeszły do drugiego etapu staną do przetargu na obiekt i działkę, na której się on znajduje. Zasada jest prosta, kto zaproponuje więcej, ten wygra. - Przetarg odbędzie się najprawdopodobniej w kwietniu – mówi Jan Zieliński z komisji konkursowej. - Na najbliższej sesji będzie głosowanie nad uchwałą prywatyzacji przedszkola i dalej czeka nas wspomniany przetarg.

Zapytaliśmy też wiceburmistrza Chojnic, dlaczego do kolejnego etapu przeszły te osoby i podmioty. - Trudno mi wypowiadać się za wszystkich członków komisji, bowiem głosowanie było tajne. Każdy miał 10 minut na autoprezentację i odpowiadał na szereg pytań komisji. Wiele z nich dotyczyły integracji, bo ten temat był dla nas bardzo ważny. Jestem jednak przekonany, że te trzy pozytywnie zaopiniowane podmioty są merytorycznie i finansowo gotowe we wspaniały sposób prowadzić to przedszkole.

(olo)

Redakcja portalu informuje, iż osoba posługującą się nickiem admin, administrator nie jest pracownikiem portalu chojnice.com.

  1. 25 lutego 2012  12:51   UWAGA (2)   admin

    UWAGA !!! w związku z przypuszczeniem, iż niektóre wpisy są wpisami mającymi na celu osłabienie pozycji w konkursie 1 z kandydatów oraz tym, iż pisane są przez osoby mające na celu prywatny interes - informuję o tym, że w najbliższym czasie autorzy tych wpisów zostaną ujawnieni po adresie IP komputerów, z których zostały napisane - proszę o rozwagę

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 7 marca 2012  14:41   Odpowiedź   Try harder

      Nie można namierzyć nikogo po adresie IP. Jedynie prokurator z wnioskiem może wystąpić do operatora aby ten udostępnił przypisany do danego numeru IP adres zamieszkania.

      0
      0
    • 26 lutego 2012  11:31   Mało wiarygodny jesteś ...   anonim

      Mało wiarygodny jesteś "adminie".

      0
      0
  2. 24 lutego 2012  12:54   głowa pod topór   rodzic

    Pan burmistrz na zebraniu z rodzicami ps 9 gwarantował, że przez 3 lata opłata stała nie wzrośnie , najwyżej o inflację, że z dziecmi niepełnosprawnymi będą pracowac specjaliści mający pojęcie o tej pracy , a nie uprawiający poletko doświadczalne i uczących się na dzieciach niepełnosprawnych wręcz kładł głowę pod topór jeżeli się tak nie stanie. Czekamy na dotrzymanie przez pana tych obietnic

    0
    0
  3. 21 lutego 2012  22:45   A CO SIĘ TAK UCZEPILI DO ...   ANONIM

    A CO SIĘ TAK UCZEPILI DO TEGO KNITERA - SĄ JESZCZE INNE OSOBY KTÓRE MAJĄ CHRAPKE NA TO PRZEDSZKOLE...CZY NA ICH TEMAT JESZCZE NIC NIE ODKOPALIŚCIE......NAJLEPIEJ JAK KAŻDY ZAJMIE SIĘ SOBĄ I POPRACUJE NAD SWOIMI BŁEDAMI....BO NAJLEPIEJ TO WYTYKAĆ INNYM A SWEGO ZŁEGO NIE DOSTRZEGAJĄ....

    0
    0
  4. 21 lutego 2012  22:36   taka ciekawostka w 2010 ... (3)   anonim

    taka ciekawostka w 2010 adrian kniter był nr 8 do Rady Miasta z listy burmistrza w okręgu gdzie finster był jedynka

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lutego 2012  08:27   no startował ale się nie ...   krytyk przeciwniów wszystkiego

      no startował ale się nie dostał do Rady Miasta - dziś mamy rok 2012 za 10 lat będzie 2022 za 20 lat 2032 i co z tego to znaczy, że do końca życia osoby, które startowały z listy Pana Burmistrza nie mogą brać udziału w przetargu ? nie kolorujcie ludzie ! a jakby startował z listy PO lub PiS-u to by mógł ? hehe śmieszne te zapisy wasze

      0
      0
    • 22 lutego 2012  08:23   no i co z tego   anonim

      no i co z tego

      0
      0
    • 21 lutego 2012  22:41   no i co z tego?   anonim

      no i co z tego?

      0
      0
  5. 20 lutego 2012  19:37   no i super,należałoby tych ... (1)   anonim

    no i super,należałoby tych wszystkich mądrali pociągnąć do odpowiedzialności za te wszystkie oszczerstwa wobec osób tu niesłusznie poniżanych

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  6. 20 lutego 2012  19:31   można gdzieś zobaczyć te ...   anonim

    można gdzieś zobaczyć te oferty konkursowe czy napewno wybrano najlepsze,a te co przeszły co nam oferują, w ciemno mamy zapisywać dzieci,niech nam przedstawią wszystkie oferty

    0
    0
  7. 20 lutego 2012  16:58   nie   nie

    jaja se robi burmistrz z ludzi, skończyć z tym głupim pomysłem prywatyzacji!!!

    0
    0
  8. 20 lutego 2012  09:38   wg Kodeksu Karnego: Art. 212. ...   administrator

    wg Kodeksu Karnego: Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia prywatnego.(...) Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary. § 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

    0
    0
  9. 18 lutego 2012  16:13   W jednym z listów do ...   anonim

    W jednym z listów do rodziców Pan Burmistrz pisał o możliwości przeniesienia dziecka do innego przedszkola, jeżeli rodzic nie będzie akceptował zmian jakie w 9 nastąpią. Panie Burmistrzu kiedy będziemy wiedzieli o zmianach, o karze zatrudnionej, o programie edukacji, o specjalistach dla dzieci niepełnosprawnych. Jak mamy mieć prawo wyboru to te informacje powinniśmy poznać najdalej do połowy kwietnia.

    0
    0
  10. 18 lutego 2012  14:12   Zapraszam do posłuchania ...   anonim

    Zapraszam do posłuchania konferencji Burmistrza z dnia 17 lutego- artykuł "Co piszczy w trawie w Chojnicach", szczególnie od około 15 minuty. Przetarg odbędzie się między 1. a 10. CZERWCA.

    0
    0
  11. 18 lutego 2012  13:30   a kogo to obchodzi kto bedzie ...   normalny

    a kogo to obchodzi kto bedzie prowadzil, wazne ze w ogole bedzie a oni sie podniecaja jak szczerbaty na suchary, dajcie se siana bo zycie wam przez palce przecieka

    0
    0
  12. 17 lutego 2012  14:49   co z dziecmi (2)   aga

    Jak nie róbcie paniki .Kiedy będzie wiadomo kto będzie właścicielem ( chociaż podobno to już wiadomo)jakie będą kryteria przyjęcia, czy będą dzieci niepełnosprawne i przede wszystkim kto będzie pracował z moim dzieckiem. Ponieważ nie chcę by moje dziecko było królikiem na którym uczy się " Nowy właściciel" i nowe przedszkolanki

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 lutego 2012  11:29   Bo "być może" to ...   mamuśka

      Bo "być może" to nie to samo co "na pewno". Drogi Jasiu zdecydowałbyś się oddać dziecko komuś pod opiekę w ciemno? Nie wiedziałbyś nic o tym, kto Twoim dzieckiem będzie się zajmował, w jaki sposób, jakie będą zajęcia dodatkowe i czy w ogóle będą. Nie wiesz, czy ten ktoś da Twojemu dziecku jedzenie przygotowane na miejscu, czy zakupi gotowce w jakimś barze. Wreszcie nie wiesz ile będą wynosiły opłaty w tym przedszkolu. I co z pieśnią na ustach lecisz zapisać tam dziecko? Bardzo wątpię. Rodzice maja prawo znać odpowiedzi na te wszystkie pytania na tyle wcześnie, żeby zdązyć z ewentualnymi przenosinami dziecka, gdyby coś im nie odpowiadało. Wiadomo, że im później się dowiedzą, tym mniejsze będą mieli szanse znaleźć miejsce w innej placówce. Koniec kwietnia to jest śmieszny termin na rozstrzygnięcie kto przejmie przedszkole, skoro rekrutacja w przedszkolach trwa również do końca kwietnia. Nie wolno stawiać rodziców przed faktem dokonanym, a to już któryś raz z kolei.

      0
      0
    • 17 lutego 2012  15:31   po kwietniowym przetargu ...   jaś

      po kwietniowym przetargu będzie wiadomo kto zostanie nowym właścicielem - podobno nie wiadomo jest 3 kandydatów wygra ten który zapłaci więcej za przedszkole więc nie wiadomo ! kryteria pozostaną bez zmian - oczywiście że będą dzieci niepełnosprawne a z dzieckiem będzie pracowała profesjonalna nauczycielka być może ta sama która pracuje z dziećmi dziś. dzieci nie będą królikami doświadczalnymi skąd Państwo takie rzeczy piszą ?

      0
      0
  13. 17 lutego 2012  10:43   ludzie nie róbcie paniki ...   anonim

    ludzie nie róbcie paniki będzie jak dawniej nic się nie zmieni przedszkole dalej będzie funkcjonowało a za rok nikt nie będzie pamiętał że była prywatyzacja

    0
    0
  14. 16 lutego 2012  15:30   oferty   xxx

    papier przyjął wszystko , działania komisji tajne dziwy nad dziwy kto wygra ...

    0
    0
  15. 16 lutego 2012  15:26   zapisy (1)   mama

    kto i gdzie będzie zbierał katy na na nowy rok. Nowy właściciel czy już była dyrekcja? Jestem zainteresowana programami oferentów gdyż mam dziecko niepełnosprawne które jest objęte wczesną interwencją i chcę wiedziec czy ten nowy wspaniały właściciel zapewni mojemu dziecku odpowiednią opiekę?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 17 lutego 2012  15:37   !!!!!!!prawda   PREZES

      Prawnik zgadzam się z tobą w 100%.

      0
      0
  16. 16 lutego 2012  09:45   dla niewiedzących!   Prawnik

    właściciel przedszkola nie musi posiadać uprawnień pedagogicznych, pod warunkiem, że nie będzie prowadzić zajęć. Dla otwarcia przedszkola, jako osoba fizyczna musi mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Do opieki nad dziećmi mają prawo wyłącznie osoby z wykształceniem pedagogicznym. Kwalifikacje pracowników zajmujących się bezpośrednio dziećmi są ściśle określone w rozporządzeniu .

    0
    0
  17. 16 lutego 2012  09:04   widocznie osoby ktore ... (5)   mama

    widocznie osoby ktore przeszly dalszy etap maja pojecie na temat integracji oraz dzieci specjalnej troski. Jestem pewna ze obojetnie kto wygra i tak nadal bedzie istanialo przedszkole jak rowniez odzdzialy integracyjne! Więc ludzie nie piszcie głupot i nie snujcie błędnych hipotez na temat pszedszkola. w dzisiejszych czasach wszytkie prawie przedszkola sa prywatyzowane pamietajcie o tym.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 lutego 2012  11:21   które to są te bzdury?   anonim

      które to są te bzdury?

      0
      0
    • 17 lutego 2012  15:32   bzdury piszesz człowieku że ...   anonim

      bzdury piszesz człowieku że aż mi Ciebie szkoda

      0
      0
    • 17 lutego 2012  11:08   Tzn, że pani/pana dziecko ...   anonim

      Tzn, że pani/pana dziecko nie chodzi do przedszkola w Chojnicach. Proszę wybaczyc, ale nie mieszajmy innych miejscowości z naszym miastem. W Chojnicach w żadnym prywatnym przedszkolu nie ma oddziałów integracyjnych, co więcej właścicielki tych przedszkoli stwierdziły, że o wprowadzeniu integracji nawet nie myślą. Informowała o tym Pani Strzałkowska- dyrektor PS nr 9. Skąd pomysł, że przedszkola przestałyby istnieć? Wszystkie Chojnickie przedszkola mają "obłożenie" niemalże ponad możliwości, a i tak jest jeszcze mnóstwo dzieci, które do przedszkola nie chodzą. Bzdurą jest to, co pani pisze. W Chojnicach nie prywatyzuje sie przedszkoli z obawy przed ich likwidacją, w Chojnicach na gwałt wyprzedaje sie mienie komunalne. Dodatkowo, jak twierdzi burmistrz, rachunek ekonomiczny nie pozwala na sponsorowanie tylu komunalnych podmiotów, miasta niby nie stać na utrzymanie nauczycieli pracujących na zasadach zgodnych z Kartą Nauczyciela. To jest zasadniczy problem. Miasto szuka oszczędności tam, gdzie najłatwiej, a dzieciom wszak najłatwiej coś odebrać.

      0
      0
    • 16 lutego 2012  09:22   Gdyby nie prywatyzacja, ...   anonim

      Gdyby nie prywatyzacja, część przedszkoli przestałaby w ogóle istnieć! od tego trzeba zacząć! Proszę spojrzeć na rankingi innych miast, gdzie prywatyzacja jest rzeczą normalną. Moje dziecko chodzi też do przedszkola prywatnego z odziałem integracyjnym i nie mam żadnych ...ale... i wątpliwości.

      0
      0
    • 16 lutego 2012  09:12   wszystkie poza oczywiście ...   anonim

      wszystkie poza oczywiście taką mieściną jak np Radom. Wszystkie.... Pani z kancelarii burmistrza?

      0
      0
  18. 16 lutego 2012  06:52   A to przedszkola nie będzie, ...   bystrzak

    A to przedszkola nie będzie, tak wnioskuję?

    0
    0
  19. 15 lutego 2012  17:55   przedszkole 9 (12)   rodzic pełen obaw

    śmieszy mnie stwierdzenie że osoby które nie maja pojęcia o dzieciach niepełnosprawnych wygrały merytorycznie z dyrektorką przedszkola z Leszna. Ciekawe kto im opracował biznes plan i inne dokumenty. Chyba że butą i impertynencją da się popracowac z dziecmi niepełnosprawnymi.Może będzie je można wysoko ubezpieczyc?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lutego 2012  08:29   związek Ci się uroił - ...   anonim

      związek Ci się uroił - współczuję Twojemu partnerowi

      0
      0
    • 21 lutego 2012  18:48   Dziwi mnie to, że nie ...   anonim

      Dziwi mnie to, że nie widzisz związku pomiędzy niektórymi sprawami. No cóż, w takim razie dyskusja z Tobą faktycznie jest bez sensu.

      0
      0
    • 21 lutego 2012  14:06   To nie tak!   Jadzia

      Piszac "stary wyga" nie mam na mysli pozostalych kandydatow!!! Skoro komisja uznala, ze te osoby spelniaja wymagane warunki, to tak jest. Moja intencja jest danie rownych szans wszystkim. W zadnej z moich wypowiedzi nie ma oszczerstw na temat innych kandydatow, poniewaz nie mam di tego podstaw. Szacunek nalezy sie wszystkim. Kazdy ma mozliwosc wyrazenia wlasnego pogladu i rozumiem obawy rodzicow. Rzecz, ktora mnie niepokoi, to niepotrzebna polemika w ogole nie zwiazana z przedszkolem (tj. osobiste awersje w stosunku do jednego z kandydatow).

      0
      0
    • 21 lutego 2012  12:53   Jadziu podejrzewam, że pan ...   anonim

      Jadziu podejrzewam, że pan Kniter jest Ci bardzo wdzięczny za agitację. Możesz podzielić się ze społeczeństwem przykładami na jego bardzo dobre przygotowanie do prowadzenia przedszkola z oddziałami integracyjnymi. Chętnie dowiem się gdzie nabył umiejętności i doświadczenie w tej "branży". A co do tego, kto będzie opiekował się dziećmi to akurat nic nie wiadomo, ten brak jakiejkolwiek informacji szczególnie odczuwają rodzice dzieci uczęszczających do tego przedszkola. Który "stary wyga" biorący udział w konkursie zna się tylko na braniu kasy? Może pani posunie się dalej w snuciu swoich przypuszczeń i oczernianiu innych kandydatów, posiadających przygotowanie pedagogicznym, o czym pani ulubieniec może tylko pomarzyć. I kobieto gdzie masz tu monopolizację miasta? Przedszkolami niech zajmą sie ludzie odpowiednio do tego przygotowani, którzy będą robić coś więcej niż tylko brać kasę za to, że wygrali konkurs (w przypadku wygranej pana Knitera, tym głównie by się zajmował - jeszcze jedna gęba na garnuszku rodziców przedszkolaków). Nikt by się nie zgodził na to, żeby dom mu stawiali mleczarze, leczył ich ogrodnik, a agent ubezpieczeniowy może zając się dziećmi tak?

      0
      0
    • 20 lutego 2012  16:28   Wiemy o co chodzi   Jadzia

      a "stary wyga" to sie zna tylko na braniu kasy!!! Na tym sie dorobil i na tym umrze! Niech zyja mlodosc, swiezosc i nowe pomysly!!! Pan Kniter jest bardzo dobrze przygotowany, a wiadomo, ze opieka nad dziecmi bedzie powierzona pedagogom z doswiadczeniem. Widac,ze jakis interes Pan w tym ma zeby za wszelka cene oczernic publicznie jednego z kandydatow. Kwestia domyslenia sie jaki...

      0
      0
    • 20 lutego 2012  15:18   monopolizacja!!!   Jadzia

      W ten sposob popiera Pan monopolizacje miasta!!!

      0
      0
    • 20 lutego 2012  09:41   Wstydź się za siebie, ...   anonim

      Wstydź się za siebie, głupoty piszesz, że ho ho. Tu problem jest taki, że po znajomości, to akurat ten młody jest. W tym wypadku to już wolę starego wygę, który zna się na opiece nad dziećmi, niż młokosa, który swoją przedsiębiorczość dopiero będzie testował.

      0
      0
    • 19 lutego 2012  20:02   wstyd mi za Was!!!   Jadzia

      ludzie,jesteście śmieszni!!! a może lepiej zostawmy ciepłe stołki starym wygom, którzy już od lat je grzeją i tylko straty sieją!!! jak sie ktoś nowy pojawi, to mu tyłek obrobią że niekompetentny, jak sie stary wyga pojawi, to jeszcze gorzej, bo że po znajomości!!! czego Wy chcecie do jasnej Anielki???

      0
      0
    • 17 lutego 2012  11:02   I to jest zrozumiałe panie ...   anonim

      I to jest zrozumiałe panie prawniku. Niezrozumiałe jest to, że w czasie konkursu padało dużo pytań "w temacie", również związanych z integracją w przedszkolu, no i na te myślę konkretne pytania związane bezpośrednio z opieką nad dziećmi potrafił odpowiedzieć pan, który nie ma w tym temacie żadnego doświadczenia. Nasuwa się wniosek, że albo pytania skierowane do niektórych uczestników konkursu nie były tak szczegółowe, jak do innych. Jednym dano fory, innych przyciśnięto. Tym samym w czasie konkursu mogło dojść do nierównego traktowania uczestników. Chciałbym wiedzieć jak ten konkurs wyglądał konkretnie czy każdy z uczestników wchodził po kolei i prowadzone były rozmowy z komisją "w 4 oczy", czy weszli wszyscy razem i każdy prezentował się po kolei w obecności innych uczestników.

      0
      0
    • 16 lutego 2012  09:43   właściciel przedszkola nie ...   Prawnik

      właściciel przedszkola nie musi posiadać uprawnień pedagogicznych, pod warunkiem, że nie będzie prowadzić zajęć. Dla otwarcia przedszkola, jako osoba fizyczna musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą. Do opieki nad dziećmi mają prawo wyłącznie osoby z wykształceniem pedagogicznym. Kwalifikacje pracowników zajmujących się bezpośrednio dziećmi są ściśle określone w rozporządzeniu .

      0
      0
    • 15 lutego 2012  22:35   Skoro te funkcje właściciel ...   anonim

      Skoro te funkcje właściciel i prowadzący nie idą z sobą w parze, a podczas rozmów kwalifikacyjnych trzeba sie było wykazać znajomością tematu, gdzie szczególnie nacisk kładziono na problem integracji, to jakim cudem osoby, które nie maja o tym pojęcia przeszły ten etap? A no takim, że ktoś im przygotował gładkie formułki, które można było wyklepać na pamięć. Ale regułki są tylko na konkurs i tylko dla komisji. łatwo o nich zapomnieć, kiedy konkurs już się wygra. Wtedy okaże się co osoba, która nie wie ile pracy i jakich kosztów wymaga pracva z niepełnosprawnymi dziećmi naprawdę w tym temacie myśli. Możemy robić zakłady: jak długo przetrwają oddziały integracyjne.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  18:10   właściciel to osoba do ...   anonim

      właściciel to osoba do ktorej bedzie nalezalo przedszkole! a osoba ktora bedzie prowdzila cala kadre oraz przedszkole to drugie! wiec nalezy rozgraniczyc te dwie osoby i spojrzec troche przychylniej.

      0
      0
  20. 15 lutego 2012  06:48   Ty współczuj sobie a nie ...   anonim

    Ty współczuj sobie a nie innym, to dobra i sprawdzona rada

    0
    0
  21. 15 lutego 2012  06:46   dobrze zapamiętajcie osoby, ...   anonim

    dobrze zapamiętajcie osoby, które biorą udział w tej prywatyzacji, żeby później wiedzieć kogo nie wybierać, a Skrzatom i ich rodzicom to współczuję

    0
    0
  22. 14 lutego 2012  21:16   o co tyle szumu przecież ...   anonim

    o co tyle szumu przecież poprawi się standard pracy edukacji polepszą się też warunki za rok nikt już nie będzie wiedział i pamiętał że był taki przetarg i tyle

    0
    0
  23. 14 lutego 2012  20:53   a czy pracujesz w ... (2)   pracownik

    a czy pracujesz w niepublicznych przedszkolach jednocześnie we wszystkich ,skoro tak oceniasz właścicieli, nie wypisuj bzdór, pracuje w jednym z nich,i tu nie liczy się tylko zysk ale dobro wszystkich pracowników a przedewszystkim dzieci.Placówka jeszt wciąż modernizowana,bo miasto nigdy nie miało pieniędzy na podstawowe remonty, a teraz standart placówki podnosi się z roku na rok no i pensje również nie są takie niskie jak wypisują głupoty,że nie ma podwyżek ....właśnie że śą.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 15 lutego 2012  21:52   od prezesa do anonima   prezes

      Słuchaj anonimie!!! Ja na chwilę obecna prowadzę własną firmę. Więc nie wciskaj mi kitu że szkolenia są darmowe. W każdej firmie są płatne, w niektórych pracodawcy pokrywają koszty a w niektórych pracownik pokrywa. Jeżeli nie brałeś nigdy udziału w żadnym ze szkoeń to się nie wypowiadaj. Co do mojej funkcji jestem prezesem firmy i mam swoich pracowników. Więc swoje uwagi zostaw dla siebie. Nie musze ci się tłumaczyć za jakie szkolenia płaciłem bo to nie twój interes. Gdybyś był ambitny to by ci się szybko zwróciło za szkolenie wystarczyłoby ruszyć tyłek w teren i popracować.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  21:02   piszą tylko po to żeby ...   anonim

      piszą tylko po to żeby kogoś niesłusznie obmówić - jakiś cel w tym pewnie jest każdy ma inny ale nie należy tego brać do siebie

      0
      0
  24. 14 lutego 2012  20:22   szkoda gadać   anonim

    Obojętnie kto wygra przetarg. We wszystkich niepublicznych przedszkolach liczy się tylko kasa i nic więcej. Nie ma dobra dziecka ani pracownika tylko zysk właściciela.

    0
    0
  25. 14 lutego 2012  20:08   Kniter (10)   anonim

    Czy to ten sam, który proponował pracę ludziom, zwodził i potem olał. Współczuję pracownikom jak wygra. też ich ole.... A już nie wspomnę o dzieciach niepełnosprawnych i ich rodzicach.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 lutego 2012  20:39   do anonima   Jadzia

      wg Kodeksu Karnego: Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. W razie skazania za przestępstwo określone w § 1 lub 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 4. Ściganie przestępstwa określonego w § 1 lub 2 odbywa się z oskarżenia prywatnego.(...) Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary. § 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

      0
      0
    • 17 lutego 2012  15:42   DO PREZESA   anonim

      Masz potężną firme zatrudniającą " kilkudziesięciu" pracowników. No i faktycznie trzeba było zrobić się prezesem aby wiedzieli kogo maja słuchać. Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z tych kandydatów do prowadzenia przedszkola.

      0
      0
    • 16 lutego 2012  00:25   odp   Prezes

      Mam kilkudziesięciu pracowników a do poprawiania moich błedów mam bardzo miłą panią która za mnie to robi. Więc nie czepiajcie się błędów. Nie trzeba znać ortografii żeby doskonale prowadzić firmę. Jeżeli są ludzie którzy to akceptóją i poprawiają twoje błędy to w czym problem. Jeżeli wam to przeszkadza to nie czytajcie i nie wypisujcie bzdur.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  22:32   do prezesa   annim

      Widać ty to uczony. Pewnie szkoleń masz dużo notabene, za które sam płaciłeś! Ale w szkole podstawowej to nie uważałeś bo takich błędów ortograficznych to dawno nie widziałem. Widać bardzo duże przedsiębiorstwo, że jesteś "prezesem" chyba, że siebie sam nazwałeś przy firmie jednoosobowej.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  22:29   Prezesie wypadałoby Ci ...   anonim

      Prezesie wypadałoby Ci przejść jeszcze szkolenie z zakresu: "jak prawidłowo używać języka polskiego". osobie na takim stanowisku nie wypada tak kaleczyć ojczysty język.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  21:57   od prezesa do anonima   PREZES

      Słuchaj kolego. Nie mószę ci się tłumaczyć i wypisywać jakie to szkolenie. Jeżeli chcesz wiedzieć mam swoją firmę i jestem jej prezesem. Zakolenia i tak się płaci i tak się płaci. Są za które płaci pracodawca i są za które płaci pracownik. Miałeś prawo wyboru mogłeś powiedzieć że nie nie bede płacić. Więc nie miej pretensji. To była twoja decyzja. Widocznie nie nadawałeś się do tej pracy skoro nie zwróciło sie za te szkolenie i nie pracujesz w tej firmie. Jeżeli są do kogoś pretensje to proszę do głownego kierownika tej firmy o której mowa a nie kierować je w stronę Pana A.Knitera.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  15:40   do prezesa   anonim

      ty płaciłeś sam za szkolenia? Jakie! Chyba jak wyzyskiwać ludzi. Dzisiaj pewnie tej funkcji nie masz jak się nazwałeś i nawet o niej nie możesz pomarzyć!

      0
      0
    • 14 lutego 2012  21:39   kniter   prezes

      nie to nie ten :) a po drógie do tej pracy nadają się ambitni ludzie którzy chcą dążyć do sukcesu widocznie nie nadawałeś się więc o co te pretensje. Każde szkolenie kosztuje, sam płaciłem sporo za szokolenia, ale że dużo pracowałem więc to mi się wszystko zwróciło i dużo zarobiłem dzięki tym szkoleniom.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  20:50   to na 100% on   anonim

      Obiecywał złote góry. Warunek wpłata kasy na "szkolenie" dużo ludzi tak sie dało nabrać. A do roboty to są robole...

      0
      0
    • 14 lutego 2012  20:26   to nie ten sam - a może się ...   anonim

      to nie ten sam - a może się nie nadawałeś do roboty

      0
      0
  26. 14 lutego 2012  19:06   informatyk   informatyk

    radzę uważać na niektóre wpisy bo wg mnie część z nich nadaję się na sprawę sądową o pomówienie itp rzeczy a adres IP dziś to chwila - i wtedy będzie ciekawie

    0
    0
  27. 14 lutego 2012  19:05   a wygra ...   obserwator

    a wygra ktoś z tej dwójki i wtedy będą jaja ...

    0
    0
  28. 14 lutego 2012  19:04   100 % pewności   jacek

    ludzie nienawiść, zazdrość, chamstwo i bezczelność aż kipi z niektórych wpisów, kogoś widocznie coś boli

    0
    0
  29. 14 lutego 2012  16:02   Ludzie są zdezorientowani, ... (4)   prosty chłop

    Ludzie są zdezorientowani, nie wiedzą czy dzieci zapisywać czy nie ?! Wyniki konkursu będą ogłoszone po terminie zapisu dzieci do przedszkola .Wtedy się okaże, że jest za mało dzieci aby prowadzić przedszkole ! Te, które juz będą zapisane miasto wspaniałomyślnie przeniesie do czterech oddziałów w żłobku . A Przedszkole nr.9 ...co z nim ? No cóż świetna działka - idealna na inną działalność (moze jakiś market? mini galeria?) ...i do tego p.Kniter ! WNIOSEK NASUWA SIĘ SAM - PEWNIE CHODZI TYLKO I WYŁĄCZNIE O DZIAŁKĘ !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 15 lutego 2012  22:26   zapisywać dzieci do ...   anonim

      zapisywać dzieci do przedszkola, kiedy nie wiadomo kto będzie jego właścicielem, kto będzie w tym przedszkolu zajmował się dziećmi i jaki będzie program nauczania? To tak jak by zatrudnić jako opiekunkę do włąsnego dziecka pierwszą lepszą kobietę spotkaną w markecie bez zadawania jakichkolwiek pytań. No ale takie bzdury to może pisać tylko osoba, która dzieci nie posiada. Ciekawi mnie gdzie można zobaczyć projekt umowy notarialnej. Jak dotąd nie udostępniono tego dokumentu opinii publicznej, a niektórzy tu szarżują z całymi dziesiątkami lat. Sam burmistrz mówił, że on daje konkretne gwarancje na działalnośc przedszkolną o określonych warunkach, ale tylko do końca tej kadencji, więc skąd te 30 lat u niektórych?

      0
      0
    • 15 lutego 2012  09:28   Ty masz naprawdę 0 w głowie ...   anonim

      Ty masz naprawdę 0 w głowie !!! Kto Ci nawciskał takich banialuków? Całe szczęście, że udało mi się załatwić dwa miejsca dla dzieciaków w innym przedszkolu.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  09:25   do 0 w głowie   anonim

      Jakie 30 lat ? Chyba dowaliłeś 0 za dużo. 3 lata i robię z działka co mi się podoba.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  18:59   widać że jesteś prostym ...   0 w głowie

      widać że jesteś prostym chłopem - człowieku co Ty wypisujesz za bzdury to nie śniło się najstarszym góralom. Oczywiście, że zapisywać, dzieci za mało nie będzie, miasto nikogo nie będzie przenosiło nie strasz ludzi głupotami wyssanymi z palca. I teraz posłuchaj człowieczku w akcie notarialnym będzie zapisane, iż nowy właściciel a kandydatów jest aż 3 !!! będzie musiał prowadzić działalność przedszkolną przez co najmniej 30 lat - dotarło do prostego rozumu czy nie ? 30 lat - dotarło czy jeszcze raz napisać ? ponad to działka ta nie może być sprzedana ! rozumiesz - więc przestań wymyślać jakieś bzdury i nie sugeruj wygranej osoby bo tu zadecyduje portfel oferentów - nic innego.

      0
      0
  30. 14 lutego 2012  15:55   polecam odsłuchać (2)   xxx

    http://www.weekendfm.pl/?n=39054

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 15 lutego 2012  11:39   "WZIĄŚĆ SIĘ ...   anonim

      "WZIĄŚĆ SIĘ RUSZYĆ" a potem usiąść się na stołku :-D

      0
      0
    • 14 lutego 2012  19:54   ratusz   PREZES

      WItam!! RATUSZ NIE MA TU SWOJEGO CZŁOWIEKA. KAŻDY MÓGŁ WZIĄŚĆ SIĘ RUSZYĆ I WYSTARTOWAĆ W PRZETARGU.

      0
      0
  31. 14 lutego 2012  15:39   od poczatku mówiłem, że ... (3)   anonim

    od poczatku mówiłem, że Ratusz ma swojego człowieka na to miejsce - i co niedowiarki?! Jeszcze macie wątpliwości kto wygra przetarg ?! Mozna już gratulować !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  32. 14 lutego 2012  14:54   bardzo dobrze (2)   abc

    Jeżeli się tak stanie to bardzo dobrze w końcu ktoś młody i z poza śmietanki wygrałby jakikolwiek konkurs. Szczery współczuj lepiej swoim dzieciom że mają takiego ojca a może Szczery jesteś matką ? zawiedzioną decyzją komisji ? może odpadłeś w konkursie co ? przykro mi

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 14 lutego 2012  19:46   jak bycie rzecznikiem firmy i ...   wesoły

      jak bycie rzecznikiem firmy i to z doskoku uprawnia do bycia w śmietance miasta to ja też jestem VIP-em kiedy opowiadałem w sądzie ulicznej o tym co robię w święta hehe

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:03   Młody i spoza śmietanki? No ...   anonim

      Młody i spoza śmietanki? No weź mnie nie rozśmieszaj. Jak on jest spoza to dlaczego 2 lata temu występował w chojnickich mediach jako przedstawiciel firmy Gabi budującej naszą wspaniałą Galerię Chojnicką? A przy okazji tematu galerii: nie mogę się już doczekać otwarcia, wszak to już w tym roku :-D

      0
      0
  33. 14 lutego 2012  13:41   do szczerego (4)   anonim

    Skoro komisja uznała, że Pan Kniter jest "merytorycznie i finansowo gotowy we wspaniały sposób prowadzić to przedszkole" to znaczy, że musiał wskazać osoby zarządzające placówką w jego imieniu. Chyba nie myślisz, że On sam się tym zajmie?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 14 lutego 2012  19:36   Życzę aby wygrał Pan ...   rodzic

      Życzę aby wygrał Pan Kniter!

      0
      0
    • 14 lutego 2012  19:08   no i bardzo dobrze   rodzic

      no i bardzo dobrze

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:35   jeżeli p.Kniter wygra ...   w temacie

      jeżeli p.Kniter wygra konkurs to na 100% mozna obstawiać u buckmahera, że dyrektorem przedszkola zostanie była vice-dyrektor p.Barbara Kin ! w konkursie nie miałaby szans (a dlaczego to pytajcie w Ratuszu) ale obiecano jest stanowisko dyrektora w zamian.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  14:56   dokładnie się z Tobą ...   ALA

      dokładnie się z Tobą zgadzam

      0
      0
  34. 14 lutego 2012  13:17   Śmiech na sali (11)   szczery

    zamiejscowych odwalili a miejscowych którzy niemaja pojecia o działaniu przedszkola zostawili współczucia dla dzieci które beda uczęszczały do tego przedszkola a juz wogóle moje założenie jest takie że wygra pan z ubezpieczeń zobaczycie...i taki ktoś ma prowadzić przedszkole szkoda że jakiś piekarz lub kucharka sie nie skusiła

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 16 lutego 2012  09:20   Dziwnym trafem konkurencja ...   anonim

      Dziwnym trafem konkurencja Pana Knitera to para nauczycieli i pani prowadząca już przedszkole. Ludzie z wykształceniem i doświadczeniem. Fakt posiadania własnych dzieci nie czyni kompetentnym do tego, żeby zajmować się cudzymi. jak dla mnie ciągle brak u tego pana jakichkolwiek kompetencji do prowadzenia przedszkola. Nie podziwiam go, bo nie mam za co. Swoim przygotowaniem nie błyszczy. Poważnie zastanawiam się, jakim cudem udało mu się przejść pierwszy etap konkursu.

      0
      0
    • 16 lutego 2012  00:38   Odp   PREZES

      Czy jest rekinem biznesu czy nie jest mnie to nie oceniać. Jeżeli chciałby Pan wiedzieć o jego kompetencjach proszę zapytać się jego osobiście. Wiem że ten Pan jest odpowiedzialnym ojcem i ma podejście do dzieci.Czytając te wszystkie wpisy, widzę że każdy oczernia bezpodstawnie pana A. Knitera a jakoś nikt nie wypowiada się na temat innych osób startujących w tym przetargu. Nie on jedyny w tym konkursie startuje. Twierdzę że albo jesteście konkurencją która próbuje go oczernić albo jesteście osobami którzy startowali i niestety nie przeszli dalej i próbujecie się zemścić na nim. Podziwiam Pana A.Knitera za odwagę i życzęmu aby wygrał ten konkurs.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  22:19   Rozumiem, że ten pan ma na ...   anonim

      Rozumiem, że ten pan ma na czole wytatuowane hasło: mądra głowa? Ja pytałem o konkretne kompetencje, a nie o mądrą głowę. Tę swoją mądrośc też wypadałoby jakoś udowodnić. Z tego co się orientuję ten pan rekinem biznesu nie jest, więc zapytam jeszcze raz: jakie on ma kompetencje?

      0
      0
    • 15 lutego 2012  22:02   do anonima   PREZES

      Panie anonimie. jak się ma mądrą głowię do prowadzenia takiego ośrodka wystarczy zatrudnić fachowy i profesjonalny personel który wie co ma robić i jak zajmować się dziećmi.

      0
      0
    • 15 lutego 2012  11:38   Panie prezesie niech pan ...   anonim

      Panie prezesie niech pan powie: jakie kompetencje w zakresie pedagogiki, a tym bardziej pedagogiki specjalnej posiada pan, który zawodowo zajmuje się sprzedawaniem polis, tudzież "robi za twarz" firmy produkującej meble i budującej galerię handlową? poproszę o wyczerpującą odpowiedź.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  20:40   ważne   PREZES

      Chyba z zazdrości oczerniasz Pana A. KNITERA. To porządny człowiek który jest dobrze przygotowany i zorganizowany. Nie wiem na jakiej podstawie wypisujesz że to pionek i że kogoś kryje. Żeby kogoś oczerniać trzeba mieć dowody. Trochę kultury. Nie wiem czemu tak oczerniacie, chyba jesteście osobami którzy odpadli z konkursu i ze złości wypisujecie takie bzdury. Zastanówcie się nad tym co piszecie i miejcie trochę oleju w głowie. Co do pana od ubezpieczeń życzę mu żeby wygrał ten konkurs. Co do szczerego to jak taki mądry to czemu sam nie startował do konkursu albo startował i wyleciał.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  20:29   popieram szczerego   anonim

      Jak za Knitrem stanie gabi to będzie wszystko jasne. Pion będzie rządził nie mając pojęcia. Na blachę wykuł regułki i pokazał " merytorykę" hehehe. Członkowie komisji to trudny wybór a kasa to nie wszystko. Jak człowiek bez doświadczenia ma prowadzić przedszkole jakie on ma wogóle doświadczenie. Tego nie wie nikt! Oby nie było dramatów tych malutkich dzieci i ich rodziców. Jeszcze czas ........

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:57   tak jest zgada się ale są ...   anonim

      tak jest zgada się ale są też 2 inni kandydaci może dadzą więcej może wiecie coś więcej o nich ?

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:55   ten pan z ubezpieczen jest ...   PRAWDA

      ten pan z ubezpieczen jest bardzo dobrze przygotowany na prowadznie przedszkola wraz z cala kadra wiec prosze nie oczerniac!

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:04   dokładnie pewnie 4 ...   hehe

      dokładnie pewnie 4 ochroniarzy BOR-u i 24 policjantów a każdy z nich z małżonką ... hehe

      0
      0
    • 14 lutego 2012  15:00   Ten pan to pionek. Już jako ...   szary

      Ten pan to pionek. Już jako pionek się pokazywał. Teraz też ukrywa kogoś za plecami.

      0
      0
  35. 14 lutego 2012  09:35   wese (1)   wese

    A co zrobi Ratusz jeśli uchwałę o prywatyzacji zaskarżą przeciwnicy i wojewoda, lub raczej później WSA, przyzna im rację a budynek będzie już sprzedany? a przedszkole zlikwidowane?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 15 lutego 2012  06:43   mam nadzieję, że wtedy ...   anonim

      mam nadzieję, że wtedy miasto wybuduje to obiecane przedszkole i przeniesie Skrzaty w odpowiednie dla nich miejsce

      0
      0
  36. 14 lutego 2012  08:48   Już w marcu powinniśmy ...   anonim

    Już w marcu powinniśmy poznać stawki za przedszkole, kadrę uczącą, program edukacyjny, opiekę dla dzieci niepełnosprawnych - bo w tym czasie rodzice już podejmują decyzję o wyborze przedszkola.

    0
    0
  37. 13 lutego 2012  22:44   Po lekturze tych wszystkich ...   anonim

    Po lekturze tych wszystkich komentarzy,które dotyczą prywatyzacji przedszkola (nie tylko z tego artykułu) dochodzę do wniosku, że chyba spostrzeżenia "obserwatora cyrku" były trafione .

    0
    0
  38. 13 lutego 2012  21:46   nie towar ......a żywy ...   anonim

    nie towar ......a żywy inwentarz

    0
    0
  39. 13 lutego 2012  21:11   Trochę mnie odrzuca gdy ...   anonim

    Trochę mnie odrzuca gdy wiceburmistrz wyznacza jako jedyne kryterium kasę! Najpierw niezwykle profesjonalna komisja, potem kasa. Sprzedaje sie przedszkole, ludzi, nauczycieli jak towar. Kto da wiecej! Pomi.jam fakt, ze ci wspaniali samorządowcy przeprowadzają operacje wbrew dużej części społeczeństwa. Nie liczy sie nic tylko kasa!!!

    0
    0
  40. 13 lutego 2012  21:09   Ups   anonim

    A to się niektórzy zdziwili...

    0
    0
  41. 13 lutego 2012  20:59   Przetarg powinien odbyć się ... (2)   anonim

    Przetarg powinien odbyć się wcześniej. Kto wygra, jakie ustali opłaty i jaki będzie program nauczania zależy moja decyzja czy nie przenieść dziecka do innego przedszkola. Pan burmistrz w piśmie do rodziców przedstawił taką ewentualność. Nabory do przedszkoli są właśnie w kwietniu. Chcę mieć wybór!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 14 lutego 2012  11:06   Panie Burmistrzu to wszystko ...   anonim

      Panie Burmistrzu to wszystko musi być załatwione wcześniej.

      0
      0
    • 14 lutego 2012  09:51   nabór!   anonim

      racja, tylko,że nabór w innych przedszkolach już się zaczyna i kończy z dniem 30 kwietnia,nie ma czasu na czekanie aż przetarg się rozstrzygnie może w maju!!!!

      0
      0
  42. 13 lutego 2012  20:10   kasa (1)   kkk

    no bardzo proste KTO DA WIECEJ!!!!ale komu burmistrzowi?????

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 14 lutego 2012  04:57   do kkk   rrr

      NIE - tobie baranie!!!

      0
      0
  43. 13 lutego 2012  19:52   już   (olo)

    Już ;-)

    0
    0
  44. 13 lutego 2012  19:38   Co znaczy wkrótce - dzisiaj ...   anonim

    Co znaczy wkrótce - dzisiaj czy w najbliższych dniach?

    0
    0