Dlaczego PiS?

Marcin Wałdoch, do niedawna będący w Stowarzyszeniu PChS, będzie startował do Rady Miejskiej Chojnic w zbliżających się wyborach z list Prawa i Sprawiedliwości – o fakcie tym poinformował na swoim blogu.

Marcin Wałdoch (z lewej) zrezygnował z członkostwa w PChS.   |  fot. (ro)

- Dlaczego? Między innymi dlatego, że wiem, iż Pana Prezesa Jarosława Kaczyńskiego, Finster (i postkomunistyczne, układowe środowisko) nie kupi żadną posadą, ani obietnicą – motywuje.

O rezygnacji w Stowarzyszeniu poinformował wpisem z 22. 09. br.  - W dniu dzisiejszym wystąpiłem ze Stowarzyszenia Projekt Chojnicka Samorządność (PChS), którego byłem pomysłodawcą i założycielem. Jak to po rozstaniach (tych cywilizowanych), nie jesteśmy już razem, ale pozostajemy w dobrych relacjach. Nadal popieram kandydaturę Mariusza Brunki na burmistrza Chojnic. Kolegom i koleżankom dziękuję za 3 lata ciężkiej, wspólnej, pracy.

W rozmowie z portalem chojnice.com powiedział: - Moja decyzja o wystąpieniu z PChS podyktowana była brakiem uwzględnienia wniosku o usunięcie ze Stowarzyszenia Przemysława Zientkowskiego.  

- Uważam, że warunki konkursu ogłoszonego przez burmistrza na stanowisko asystenta ds. rozwoju i współpracy naukowej odpowiadają profilowi Przemysława Zientkowskiego. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której opozycja prowadzi rozmowy polityczne z burmistrzem Finsterem, który dąży do rozbicia całej opozycji.

(red)

  1. 2 października 2014  21:31   ...kto rządzi, gospodarzy ...   Łukasz.

    ...kto rządzi, gospodarzy Chojnicami... tyle problemów gospodarczych do rozwiązania...zostało przedstawionych no i to nie wszystkie pewnie, a co z resztą problemów gospodarczych...Obecny burmistrz przez dwadzieścia 20-lat nie potrafił ich rozwiązać, bo przecież był cztery 4-lata radnym, a potem prawie szesnaście 16-lat obecnie rządzącym Choj-nicami burmistrzem wraz z niektórymi radnymi rady miasta. To co ich interesowało problemy mieszkańców, czy jak sobie pensje i kolesiom podwyższyć, a szarą masę gdzie mieli, tylko do tacy, płacenia podatków, a co w zamian z płacenia podatków mieszkańcy dostali od rządzących jak tyle problemów gospodarczych nie rozwiązali, to jak oni rządzą, czy stołki dla urzędników kupują w podległych jednostkach, by mieć elektorat dla siebie wyborczy, aby ich tylko popierał w wyborach, by się żyło tylko dobrze wybranym tego miasta, a co z resztą mieszkańców Chojnic, czy tylko są do płacenia podatków i robienia ich na szaro... Pozdrawiam Łukasz.

    0
    0
  2. 2 października 2014  21:21   O ile można zminiejszyć ...   ZIBI.

    O ile można zminiejszyć bezrobocie, likwidując, oszczędzając na burmistrzach Chojnic???... Obecna ekipa rządząca Chojnicami musi odejść, ile można zaoszczędzić z tytułu zatrudnienia, ile za to można zatrudnić bezrobotnych na etat około jedenaście osób na rok czasu z pensją co najmniej dwuchtysięcy złotych w mieście Chojnicach, mogą budować chodniki, drogi inne wykonywać roboty, a tak co mamy...Dochody z tytułu zatrudnienia w urzędzie za 2013 r. Człuchów: Burmistrz 156 207 zł Wiceburmistrz 107 164 zł Sekretarz 107 018 zł Łącznie: 370 389 zł Chojnice: Burmistrz Finster 162 335 zł Wiceburmistrz Zieliński 180 234 zł Wiceburmistrz Pietrzyk 145 154 zł Dyrektor Generalny 159 972 zł Łącznie: 647 695 zł Chojniczanie płacą swojej ekipie o 277 306 zł, czyli o 75%, więcej niż człuchowianie. Dane do weryfikacji: Człuchów: http://www.bip.czluchow.pl/strony/menu/24.dhtml Chojnice: http://bip.miastochojnice.pl/index.php?pid=23 http://chojnice24.pl/artykul/18799/ile-zarobil-burmistrz-i-jego-zastepcy/, 2014.08.17.

    0
    0
  3. 2 października 2014  06:34   Porozumienie   anonim

    Porozumienie PChS-KNP-PiS trudno nazwać samotnością. Cytat: " Wspólne cele PCh, PiS i KNP to m.in. ukrócenie procederu "kolesiostwa", upodmiotownienie Rady Miejskiej, poprawa rynku pracy, zmniejszenie zadłużenia miasta - wyliczał Brunka. - Po wyborach zamierzamy stworzyć koalicję, miejmy nadzieję że większościową."

    0
    0
  4. 1 października 2014  23:37   Dlaczego?   anonim

    MW-architekt zmian, a zostaje sam.

    0
    0
  5. 1 października 2014  11:00   do poniżej   anonim

    Stanowisko dyrektora gimnazjum nie powstało przed wyborami i zatrudnienie dyrektora jest wymagane w sensie prawnym. Stanowisko asystenta powstało przed wyborami i nie tylko nie jest wymagane, ale jest całkowicie zbędne. Równie dobrze można zatrudnić np. znajomego instruktora nauki jazdy, aby koordynował pracę wszystkich szkół jazdy w Chojnicach... Absurd.

    0
    0
  6. 1 października 2014  10:54   ...Sprawdź, komu dasz ...   GORZAŁA TRZY.

    ...Sprawdź, komu dasz zarobić po wyborach... ...Przed nami wybory. Czy wiecie ile zarabiają nasi radni za podnoszenie ręki podczas obrad? Sprawdziliśmy....Są radni, którzy uczciwie pracują na rzecz swoich wyborców, swojego miasta czy regionu. Niestety, są też tacy, którzy podczas zebrań komisji stałych czy też podczas sesji siedzą cichutko jak mysz pod miotłą. Przychodzą na sesję tylko po to, by "zaliczyć" obecność, bo za wagary jest potrącana część diety. Najwięcej w powiecie Jak pączki w maśle żyją sobie radni powiatowi. Miesięczna dieta dla "szeregowego" radnego to 1238 zł. Przewodniczący komisji zarabia ponad 200 zł więcej - dostaje 1463 zł. Warto nadmienić, że w powiecie funkcjonuje pięć komisji stałych - rolnictwa i ochrony środowiska, edukacji, kultury i sportu, zdrowia i spraw społecznych, a przewodniczący piątej komisji - rewizyjnej inkasuje co miesiąc 1576 zł. Dwóch wiceprzewodniczących rady powiatu Edmund Hapka i Jan Gadzała otrzymują miesięcznie 1689 zł, a przewodniczący Robert Skórczewski dostaje na konto 1914 zł. Przeczytaj również: Co mają toruńscy radni? Najbogatszy zarobił w ubiegłym roku ponad 360 tysięcy! Mniej w mieście Chojniccy radni zarabiają mniej niż ich koledzy i koleżanki z powiatu, choć w radzie miejskiej jest więcej komisji i ich przewodniczący mają większe zarobki od "zwykłych" radnych. I tak radny z Chojnic dostaje co miesiąc 677 zł, chyba, że jest właśnie przewodniczącym komisji, który dostaje czterysta zł więcej - 1063 zł. W chojnickiej radzie funkcjonuje aż siedem komisji: budżetu i rynku pracy, społeczna, gospodarki komunalnej i mieszkaniowej, edukacji, rewizyjna, kultury i sportu i ochrony środowiska. Z obserwacji podczas zebrań komisji i sesji można jednak spokojnie pokusić się o stwierdzenie, że liczbę komisji można uszczuplić, a przynajmniej połączyć. Niejednokrotnie zebrania kończyły się po kilku minutach albo tematów oprócz analizy materiału sesyjnego nie było zbyt wiele, albo odbywały się połączone zebrania kilku komisji. Tym bardziej, że w wielu tych komisjach siedzą ci sami radni. Tyle samo, co przewodniczący komisji (1063 zł), zarabiają wiceprzewodniczący rady miejskiej - Gabriela Wegner i Józef Skiba. Blisko dwa razy więcej dostaje za swoją pracę przewodniczący rady miejskiej Mirosław Janowski. Oceń władzę! Czy radni z powiatu chojnickiego zdali egzamin? Zapraszamy do głosowania! Skromniej w gminie Chojnice W gminie Chojnice radni otrzymują po 500 zł. Przewodniczący komisji mają 600 zł. W gminie funkcjonują cztery komisje - rewizyjna, rolnictwa, ochrony środowiska i rozwoju gospodarczego, gospodarki komunalnej, spraw społecznych i samorządów wiejskich oraz oświaty, kultury, sportu i turystyki. Przewodniczący rady gminy Tadeusz Leszczyński dostaje 1400 zł, a jego zastępczyni Danuta Łoboda 750 zł. ..., źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140930/WYBORYSAMORZADOWE/140939964, GORZAŁA TRZY.

    0
    0
  7. 1 października 2014  10:52   jakoś wałdoch nie miał ... (1)   dwie racje

    jakoś wałdoch nie miał pretensji jak inny członek pchs-u startował w konkursie na dyrektora szkoły. dleczego teraz mu niby przeszkadza? powiem wam bo nie o pchs chodzi w sprawie.źałosna panie wałdoch jest pańska zazdrość i małość

    1
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 1 października 2014  12:08   Jakoś kiedy Alicja Kreft ...   anonim

      Jakoś kiedy Alicja Kreft startowała w konkursie to nie chodziło o to, że: 1. stworzono konkurs pod osobę; 2. Alicja Kreft była rzecznikiem zmian; 3. stanowisko asystenta jest niepotrzebne miastu i wygeneruje koszty,jest tez poniżające dla opozycji, której przedstawiciel bierze udział w konkursie. Są to więc dwa różne konkursy. Alicja Kreft stawała naprzeciwko układowi Finstera, a tutaj Pan Zientkowski startuje w konkursie przez władzę Finstera organizowany. Proszę więc nie manipulować opinią publiczną.

      0
      0
  8. 1 października 2014  09:52   Racja   anonim

    Wałdoch miał rację, na Radio Weekend już reklamują Zientkowskiego jako kandydata, członka Projekt Chojnicka Samorządność. Żałosne upodlanie opozycji. http://weekendfm.pl/?n=50918

    0
    1
  9. 1 października 2014  08:41   cwany   Cwany

    glosujcie na PO bo jeszcze nie zamierzam wracac z zachodu, a fajnie mi sie patrzy na wyplaty gdy pomysle ze w polsce na tygodniowke robilbym miesiac ,z tym ze tu 70% tej tygodniowki zaoszczedze a w Polsce z miesiaca nic nie zostanie, POwodzenia rodacy hehe :)

    0
    0
  10. 30 września 2014  18:51   To trzeba zobaczyć: ...   anonim

    To trzeba zobaczyć: http://www.chojnice.tv/wideo-804-Przy_kawie_w_Sukiennicach_29.09_cz.3_-_realizacja_programu_wyborczego:_kultura_i_sport_

    0
    0
  11. 30 września 2014  06:54   a niech sobie ludzie mowia, ... (1)   anonim

    a niech sobie ludzie mowia, zawsze gadaja bzdury

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 30 września 2014  10:28   Serialowa gwiazda zganiła ...   ARUŚ.

      Serialowa gwiazda zganiła władze Chojnic za ...nieobecność na charytatywnej imprezie... Serialowa gwiazda zganiła władze Chojnic za ...nieobecność na charytatywnej imprezie... Katarzyna Żak została ambasadorką Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum. Będzie je wspierać w budowie stacjonarnego hospicjum... Katarzyna Żak będzie teraz twarzą Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach. Popularna aktorka zgodziła się przyjąć tytuł ambasadorki stowarzyszenia, bo chce pomagać, bo sama jest wrażliwa na los innych ludzi i jak to ujęła na niedzielnym koncercie w Chojnicach, bo człowiek nigdy sam nie wie, kiedy będzie potrzebował wsparcia. - Pomaganie jest trendy - żartowała na scenie Chojnickiego Domu Kultury. - Obowiązuje w sezonie jesienno-zimowym... Chwaliła Małgorzatę Kaczmarek i Bernadetę Klunder, lekarki z TPH: - To są dwie superdziewczyny - mówiła. - Mają płacone za 10 pacjentów, a opiekują się czterdziestoma...Więc nie mówmy, że się nam nie uda! Uda się! Jak Ewa Błaszczyk wyskoczyła z pomysłem budowy kliniki dla dzieci w śpiączce, też wszyscy pukali się w czoło. I co, kilkoro dzieci już się wybudziło! Aktorka z "Rancza" jest przekonana, że tak samo będzie z hospicjum stacjonarnym, które ma powstać w Lasku Miejskim. - Prawie już czuję się chojniczanką - śmiała się. - Najpierw przyjechałam tutaj na Noc Poetów, a teraz byłam już tu kilkanaście razy. Goszczą mnie fantastyczni ludzie Beata i Jarek Prądzyńscy, całkowicie za darmo, a ile ja u nich jem! Tego akurat po figurze Katarzyny Żak nie było widać. Jej koncert, na który sprzedawano bilety-cegiełki na TPH, składał się głównie z piosenek Wojciecha Młynarskiego i Agnieszki Osieckiej, ale aktorka cały czas gawędziła, sypiąc anegdotami, dialogując z publicznością, żartując i opowiadając o swojej roli w serialu "Ranczo", o tym, jak zrobić najlepsze pierogi i o tym, co w życiu jest najważniejsze. Dwoiła się i troiła, by zachęcić widownię do licytowania "gadżetów", które przywiozła z myślą pomocy dla TPH. I był to m.in. scenariusz jednego z odcinków "Rancza" z autografami aktorów, książka Krystyny Jandy z jej osobistym wpisem "dla dobrego człowieka z Chojnic", który się na nią skusi...Katarzynie Żak szło jak z płatka, a publiczność doskonale się bawiła, bo atmosfera zrobiła się prawie rodzinna. - Czy jest tu ktoś z władz - zainteresowała się na końcu artystka, która sokolim wzrokiem wypatrywała choćby jednego samorządowca. Odpowiedziała jej głucha cisza. - Wstyd - skwitowała Żak. - Ale jesteśmy przed wyborami, warto zapamiętać... Podczas tego wieczoru TPH nagrodziło ludzi, którzy pomagają stowarzyszeniu. Odznaki otrzymali: Alina i Adam Flohrowie, Barbara Gierszewska i Dariusz Żuchowicz. Ci pierwsi za to, że zanim się stowarzyszenie do nich zwróci, już biegną z pomocą, pani Barbara dba o pyszną strawę na Aniołowie, a Darek Żuchowicz to Anioł konferansjerki - nie tylko pomaga w organizowaniu festynu w fosie, ale też promuje działalność TPH. Małgorzata Kaczmarek, prezeska TPH przypomniała, że stowarzyszenie opiekuje się nieuleczalnie chorymi w ich ostatniej drodze. By móc być z nimi do końca, otaczać ich profesjonalną opieką i dawać im wszelkie wsparcie, konieczna jest budowa stacjonarnego obiektu, bo na razie możliwa jest tylko pomoc domowa. Na ten cel stowarzyszenie zbiera fundusze w najrozmaitszy sposób - poprzez organizowanie festynów i balów, zbiórkę wolnych datków do puszek, sprzedaż na kiermaszach najrozmaitszych atrakcji przygotowanych przez wolontariuszy. Przed 1 listopada członkowie stowarzyszenia rozprowadzają znicze, a część dochodu zasila konto TPH. Co roku też TPH apeluje o odpis 1 procenta podatku w ramach rozliczania się z fiskusem. Jeśli chcemy pomóc, możemy dołączyć. Każda wpłata, każdy datek będą mile widziane..., źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140930/INNEMIASTA04/140939982..,.ARUŚ.

      0
      0
  12. 30 września 2014  03:06   LUDZIE MÓWIĄ...ABY BYŁO JASNE CO JEST CO, KTO JEST KTO...   ?.

    LUDZIE MÓWIĄ...ABY BYŁO JASNE CO JEST CO, KTO JEST KTO... ...cyt."...Burmistrz i dwóch zastępców i nikt nie raczył zaszczycić obecnością tego spotkania,starosty też nikt nie widział. Miejsca zarezerwowane no i nawet miejscówki nie musieli kupić bo słyszeliśmy ,że zostali zaproszeni. WSTYD!!!!!!!!!!!!!!!!Chojniczanie nie zawiedli , a Pani Żak przypomniała nam ,że niedługo wybory!!!!!!!. Tym się różni Towarzystwo Przyjaciół Hospicjum ,od palium.To pierwsze jest szanowane przez Pacjentów ,Chojniczan,a to drugie przez WIPÓW .Powodzenia i wytrwałości w budowie no i w opiece nad chorymi.,..."...

    0
    0
  13. 30 września 2014  03:04   Chcesz Władzy Absolutnej w ... (1)   .

    Chcesz Władzy Absolutnej w Chojnicach i Okolicy głosuj na Arusia, Chcesz Wolności Gospodarczej Głosuj na PIS...

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  14. 29 września 2014  16:02   Przecież pisałem, że ta koalicja dziwolągów się nie utrzyma (1)   anonim

    co to jest narodowo-ekologiczno-anarchistyczno-lekarska grupa

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 września 2014  23:10   Finsterowska się utrzymała: ...   anonim

      Finsterowska się utrzymała: komunistów - drobnych handalarzy - nowobogackich - postkomunistów - nauczycieli - i ORMOwców. To czemu ta nie miałaby się utrzymać? ;)

      0
      0
  15. 29 września 2014  11:30   dlaczego???   xgz

    Zgodnie z logiką dłuższe zarządzanie powinno służyć społeczeństwu bo osoba taka jest bardziej w tajemniczona w problematykę aaaa raczej powinna być Ale w naszej rzeczywistości niestety!!!!!służy to do sprytniejszego, na własną korzyść i kolesiów,wykorzystywania stanowiska i9 możliwości!!! Dlaczego????? Za długo chyba to nie może trwać bo klej nie chce puścić.

    0
    0
  16. 29 września 2014  05:57   OBECNY BURMISTRZ MUSI ODEJŚĆ.. (1)   GORZAŁA TRZY.

    OBECNY UKŁAD WŁADZY W CHOJNICACH I OKOLICY MUSI ODEJŚĆ...!!!...???...By ludziom żyło się lepiej...

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 września 2014  14:40   Gorzałka walnij się w ten ...   anonim

      Gorzałka walnij się w ten głupi łeb.Ty lepiej spadaj i nie zawracaj porządnym ludziom gitary oszołomie z PChS

      0
      0
  17. 28 września 2014  17:19   A ja zagłosuję na Gierka, ...   anonim

    A ja zagłosuję na Gierka, chociaż go nie ma na liście, przypomnę sobie jak to było normalnie a ludziom żyło się o wiele lepiej

    0
    0
  18. 28 września 2014  14:31   Brunka i Wałdoch pasują na ... (2)   anonim

    Brunka i Wałdoch pasują na stanowisko burmistrza jak świni kamizela. Gdyby ci panowie rządzili naszym miastem to by były dopiero jaje , po ich rządach tego miasta by nie poskładał nawet ruski chirurg.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 30 września 2014  18:42   Nie łącz Brunka i Wałdocha ...   anonim

      Nie łącz Brunka i Wałdocha w jedno, bo to dwa różne światy.

      0
      0
    • 28 września 2014  21:44   DOKŁADNIE TAK   Stop

      ich rządy to jak powiedział pewien klasyk podsłuchany w restauracji "ch..., d... i kamieni kupa" - tyle właśnie zostałoby z Chojnic!

      0
      0
  19. 28 września 2014  14:26   Mam pytanie czy w tym PChSie ...   anonim

    Mam pytanie czy w tym PChSie naprawdę nie ma ani jednej normalnej osoby aby wytłumaczyć tym oszołomom że się ośmieszają i ich działania prowadzą do tego że społeczeństwo pokaże im środkowy palec.

    0
    0
  20. 28 września 2014  14:15   GORZAŁKA TRZY WRACAJ NA ... (1)   Cojniczanin

    GORZAŁKA TRZY WRACAJ NA SWÓJ PORTAL CZLI CHOJNICE24 I NIE ZAWRACAJ DU.Y NORMALNYM LUDZIOM. TWOI KOLEDZY O WŁADZY TO MOGĄ TYLKO POMARZYĆ NIKT NORMALNY NIE ZAGŁOSUJE NA OSZOŁOMÓW Z PCHS. TWOI KOLEDZY TYLKO POMYŚLELI O WŁADZY A JUŻ SIĘ POKŁÓCILI , CO BY BYŁO GDYBY DORWALI SIĘ DO WŁADZY STRACH POMYŚLEĆ.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 września 2014  21:45   Nie wiesz, że   anonim

      to debil który zerwał się z psychiatryka???

      0
      0
  21. 27 września 2014  12:25   frajer to ten co daje ...   anonim

    frajer to ten co daje krezusom przyzwolenie na władzę, a ty frajerze poniżej dajesz sie nabrać na polityczny bełkot, jak ci z tym dobrze to glosuj

    0
    0
  22. 27 września 2014  10:45   Frajejrzy nie głosują? "Dzięki!" - mówi władza (1)   anonim

    Gratulacje dla niegłosujących FRAJERÓW. Dzięki temu mała grupa popleczników władzy decyduje o wszystkich i żyje na ich koszt. Im bardziej oskubią resztę (czyli im gorzej rządzą), tym mniej ludzi będzie głosować i tym większe możliwości ma grupa rządząca... Powstaje błędne koło. Im gorzej rządzą, tym mają większą siłę. Brawo frajerzy!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  23. 27 września 2014  09:55   nie chodze na wybory po 1989 ...   anonim

    nie chodze na wybory po 1989 r nie bede nabijał kabzy niedorajdom, obojetnie skąd są

    0
    0
  24. 27 września 2014  09:48   władza absolutna inna forma KOMUNIZMU PO kontra WOLNOŚĆ GOSPODARCZA PISU,kogo wybiorą,jaką gospodark   GORZAŁA TRZY.

    władza absolutna inna forma KOMUNIZMU PO kontra WOLNOŚĆ GOSPODARCZA PISU,kogo wybiorą,jaką gospodarkę dla siebie wyborcy... W Chojnicach zetrzą się w wyborach dwie formy gospodarki władza absolutna inna forma KOMUNIZMU wyborców Arseniusza F. i WOLNOŚĆ GOSPODARCZA PISORÓW...czyli PO przeciw PIS...Jaką gospodarkę wybiorą mieszkańcy Chojnic i okolic...???...GORZAŁA TRZY.

    0
    0
  25. 26 września 2014  22:47   ludzie czym wy się ...   anonim

    ludzie czym wy się nakręcacie? olejcie to, energię poświęćcie rodzinie, więcej życzliwości w relacjach z bliskimi a nie spinka na necie bo ta dobra w klozecie

    0
    0
  26. 26 września 2014  21:20   No i ekipa PChS opanowała ... (1)   anonim

    No i ekipa PChS opanowała wpisy w komentarzach portalu . Ile płacicie za wpis mam trochę wolnego czasu to mogę u was popracować . Postaram się aby moje wpisy nie ustępowały waszym mimo że w opluwaniu ludzi jesteście MISTRZAMI , kilkanaście podpisów też się wymyśli . Proszę o odpowiedz.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  22:12   Już daję odpowiedź, ...   anonim

      Już daję odpowiedź, płacimy uśmiechem, życzliwością, przyjaźnią. Czy to wynagrodzi Ci trud pisania dla nas? ;) Bo chyba Tobie płacą w polskich złotych?

      0
      0
  27. 26 września 2014  21:10   Panie Wałdoch proszę ... (3)   Chojni

    Panie Wałdoch proszę napisać prawdę dlaczego odszedł pan z PChS . Po pierwsze żądał pan odwołania p.Zientkowskiego po drugie ,i to był główny powód pana rezygnacji zażądał pan zmiany kandydata na burmistrza . Pan chciał zostać oficjalnym kandydatem niestety pana koledzy nie poparli pana więc zabiera pan zabawki i idzie do PiS . Szybko chłopcy pokłócili się stołki.I to cała prawda o tej rezygnacji.Broń nas Boże przed tymi oszołomami.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 września 2014  09:19   Przestań siać propagandę. ...   anonim

      Przestań siać propagandę. Bo ja też sobie mogę napisać,że byłem na zebraniu u Finstera i jego wpływy są ogromne. Prawdopodobnie przejmie kogoś z PChSu poprzez propozycję pracy i w ten sposób chce rozbić opozycję.

      0
      0
    • 28 września 2014  14:18   Byłe na zebraniu i wiem co ...   anonim

      Byłe na zebraniu i wiem co mówię ambicje Wałdocha są naprawdę wygórowane.

      0
      0
    • 26 września 2014  22:10   Ten komentarz to prawda ...   anonim

      Ten komentarz to prawda połowiczna. To znaczy. Cześć pierwsza: żądanie odwołania p. Zientkowskiego - prawda. Żądanie zmiany kandydata na burmistrza - nieprawda. Poza tym nikt nie odchodzi do PiS. Bo w PiS był od lat.

      0
      0
  28. 26 września 2014  16:54   Burmistrzowi w podniesieniu pensji Mariuszowi Paluchowi nie przeszkodziła nawet strata, jaką notuje (3)   GORZAŁA TRZY.

    Burmistrzowi w podniesieniu pensji Mariuszowi Paluchowi nie przeszkodziła nawet strata, jaką notuje Centrum Park ...Prezes Centrum Parku dostał podwyżkę. Burmistrz Chojnic: - Zarabiał żenująco mało w porównaniu z innymi prezesami...Burmistrzowi w podniesieniu pensji Mariuszowi Paluchowi nie przeszkodziła nawet strata, jaką notuje Centrum Park...Bartosz Bluma zapytał na sesji rady miejskiej o wynagrodzenie prezesa spółki Centrum Park Chojnice i dowiedział się, że owszem, podwyżka była, ale to właściwie rekompensata za to, że prezes przez kilka ładnych lat nie miał rewaloryzowanej pensji. Bo ostatnia regulacja pensji Mariusza Palucha była w 2007 r., wtedy z 6 tys. 250 zł jego wynagrodzenie zostało podniesione na 8 tys. 250 zł i od tego czasu była cisza. - Zarabiał żenująco mało w porównaniu z prezesami innych spółek - tłumaczy burmistrz Arseniusz Finster. - Przez osiem lat nie dostał nic, więc uznałem, że należy mu się podwyżka. Podniosłem więc mu płacę o 16,7 proc., czyli teraz zarabia 9 tys. 900 zł. Jak to przeliczyć, wychodzi po 2 proc. waloryzacji rocznie. Jak tłumaczy burmistrz, decyzja zapadła nie tylko dlatego, że płaca prezesa odbiegała od wynagrodzeń innych szefów spółek, ale także z uwagi na to, że Mariusz Paluch wykonał dobrą robotę, jeśli chodzi o podniesienie atrakcyjności Centrum Parku i zagospodarowanie jego otoczenia. - Nie ma w tym żadnej sensacji - zastrzega burmistrz. - Owszem, Park Wodny ma stratę i może trzeba było waloryzować to wynagrodzenie co roku. Być może był to błąd. A ponieważ Arseniusz Finster jest skrupulatny, więc z kalkulatorem w ręku udowadniał Bartoszowi Blumie, że nie ma racji - podwyżka dla Palucha to nie 20 proc., a jedynie 16,7 proc...,. źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140926/INNEMIASTA04/140929419.,. GORZAŁA TRZY.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 września 2014  14:21   GORZAŁA TRZY to nie tylko ...   anonim

      GORZAŁA TRZY to nie tylko kretyn ale kompletny idiota chłopie wizyta u bardzo dobrego psychiatry naprawdę wskazana i to w trybie pilnym.

      0
      0
    • 26 września 2014  18:37   PISZESZ sam   anonim

      do siebie imbecylu jeden? K... ludzie co za kretyn!

      0
      0
    • 26 września 2014  17:00   oto przykła władzy absolutnej innej formy KOMUNIZMU PO, a WOLNOŚCI GOSPODARCZEJ PISU podział pracy..   SZATAN.

      PO CO, BY LUDZIOM ŻYŁO SIĘ LEPIEJ W POLSCE, CHOJNICACH Z ICH PRACY DLA LUDZI...CO... ...produktywność trzech, koszt trzydziestu? To tylko mały przykład. Dochody tylko 3 prezesów miejskich spółek w Chojnicach (dane za 2013 r.): Prezes ZGM: 202 tys. zł Prezes Wodociągów: 197 tys. zł Prezes MZK: 178 tys. zł Łącznie: 577 tys. zł W 2013 r. minimalne wynagrodzenie wynosiło 1600 zł miesięcznie, czyli w ciągu roku 19,2 tys. zł. Oznacza to, że tylko tych trzech prezesów zarobiło w 2013 r. w przybliżeniu tyle, co 30 (= 577 / 19,2) pracowników tyrających w pocie czoła za minimalne wynagrodzenie. Specjalista doktor ekonomii - burmistrz Finster - jeszcze przed wyborami przyznaje prezesom spółek kolejne podwyżki. Kto za nie zapłaci? Jakie będą konsekwencje dla obywateli i miasta? Odpowiedź znacie lub powinniście znać. http://chojnice24.pl/artykul/19037/kolejna-podwyzka-dla-prezesa-miejskiej-spolki/, 2013.09.26.,. SZATAN.

      0
      0
  29. 26 września 2014  15:20   ...To kiedy to się spełni ... (1)   SZATAN.

    ...To kiedy to się spełni od 2009 do 2015-2016... ...bo dotyczy kadencji od 2010 do 2014 i 0d 2014 do połowy kadencji czyli przełom 2015/2016 roku...,czyli przeczytaj treść ze zrozumieniem linku artykułu...,...wyraźnie jest powiedziane, więc policz sobie przepowiednię, prognozę...Jego zdaniem, na pewno wystartuje na kolejną kadencję i na pewno będzie burmistrzem. Kłopot jest z kolejną kadencją, bo w gwiazdach widać, że się na nią załapie, ale w połowie będzie musiał zrezygnować, być może z powodu jakiegoś zdarzenia losowego...SZATAN.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  30. 26 września 2014  15:19   ...doczekamy jeszcze tego, ... (1)   AGI.

    ...doczekamy jeszcze tego, że Finster będzie miał pomnik z brązu na rynku... ...doczekamy jeszcze tego, że Finster będzie miał pomnik z brązu na rynku... ...doczekamy jeszcze tego, że Finster będzie miał pomnik z brązu na rynku... ...Ale doczekamy jeszcze tego, że Finster będzie miał pomnik z brązu na rynku - podkreśla Jackowski...,źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091231/INNEMIASTA04/915487297, 2014.06.23.,...AGI

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  31. 26 września 2014  14:14   Głosuj na Marcina W. PIS to ...   AMEN.

    Głosuj na Marcina W. PIS to zmieni, rozliczy obecnego burmistrza i jego drużynę...układ władzy rządzącej w Chojnicach i okolicy...AMEN.

    0
    0
  32. 26 września 2014  14:11   Walić te wybory tych ...   Emanuel Sznek

    Walić te wybory tych wszystkich bo nic z tego dla nas nie wynika, a dla nich tak, posadka na następne cztery lata i niezły zarobek, jak jeden z drugim musiałby za...lać za 1500 na rękę to nie dałby sobie rady

    0
    0
  33. 26 września 2014  14:09   a ludzie mowią nie zawsze od ...   anonim

    a ludzie mowią nie zawsze od rzeczy

    0
    0
  34. 26 września 2014  13:57   O co chodzi chojniczanom, wyborcom, obecnie rządzącym, czy chcą władzy absolutnej... (1)   GORZAŁA TRZY.

    OBECNY BURMISTRZ ARUŚ MUSI ODEJŚĆ...!!!...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  14:07   ...- Będę prosił ...   .

      ...- Będę prosił chojniczan o większość w radzie - mówi Finster. Marzy mu się pełna drużyna 11 zawodników w Radzie Miejskiej, co da większość i pełną swobodę w podejmowaniu decyzji. Ale jak mówi, nie ma nic przeciwko, by doszło jeszcze 3-4 rezerwowych. Z listy KWW Finstera...,... Arseniusz Finster i Edward Pietrzyk. - Ja i wiceburmistrz Pietrzyk jesteśmy po to, by uwiarygodnić tę listę, jeśli wyborcy nie znają naszych ludzi, mogą zagłosować na nas - dodaje Finster...,.źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140925/INNEMIASTA04/140929609, 2014.09.25.

      0
      0
  35. 26 września 2014  13:54   ...Burmistrz Arseniusz ...   SZATAN.

    ...Burmistrz Arseniusz Finster ma już gotową drużynę Burmistrz Arseniusz Finster chce, by w Radzie Miejskiej zasiadło 11 jego zawodników. - No i ktoś na rezerwę - śmieje się. Wiemy, kogo wystawi w wyborach. Przeczytaj więcej Arseniusz Finster zabiega o poparcie Platformy Obywatelskiej w wyborach na burmistrza Arseniusz Finster zabiega o poparcie Platformy Obywatelskiej w wyborach na burmistrza Platforma Obywatelska nie ma kandydata na burmistrza...

    0
    0
  36. 26 września 2014  12:32   Ludzie mówią co robi PO i ludzie popierający PO, by ludziom żyło się lepiej... (1)   SZATAN.

    Rekordowe premie i odprawy w państwowych firmach – potrzeba zmian? – potrzeba zmian? Czy zarobki, odprawy i nagrody za pracę w spółkach Skarbu Państwa powinny być określone prawem? Po medialnej burzy Igor Ostachowicz, PR-owiec i doradca Donalda Tuska, zrezygnował ze specjalnie dla niego stworzonego stanowiska w zarządzie Orlenu i zarobków na poziomie 2 – 2,5 mln złotych rocznie. Nowa minister infrastruktury Maria Wasiak – także pod wpływem mediów – przekazała pół miliona odprawy z PKP na cele dobroczynne...,. źródło: http://www.tvp.info/17004351/rekordowe-premie-i-odprawy-w-panstwowych-firmach-potrzeba-zmian-ankieta, 2014.09.26. SZATAN.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  14:12   taaa....ludzie ludzie, ludzie ...   anonim

      taaa....ludzie ludzie, ludzie sr....ją i szcz.....ją gdzie popadnie podobnie jak ich psy a ten o ludziach wyskakuje, niech sie wpierw wezmą za siebie a potem za innych

      0
      0
  37. 26 września 2014  09:53   zostań prezesem to też ... (3)   anonim

    zostań prezesem to też będziesz zarabiał zakompleksiony człowieczku

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  18:59   spadaj Palikmiocie   anonim

      spadaj Palikmiocie

      0
      0
    • 26 września 2014  14:12   spadaj mocherze   anonim

      spadaj mocherze

      0
      0
    • 26 września 2014  11:30   ...Iskra Bożego ...   /

      ...Iskra Bożego Miłosierdzia W niedzielę 28 września na Starym Rynku o godz. 15.00 odmówiona zostanie Koronka do Miłosierdzia Bożego w ramach światowej akcji „Iskra Bożego Miłosierdzia”. Do wspólnej modlitwy zachęca ksiądz dziekan Jacek Dawidowski, proboszcz bazyliki mniejszej w Chojnicach...

      0
      0
  38. 26 września 2014  09:01   pOCO, BY LUDZIOM ŻYŁO SIĘ LEPIEJ W POLSCE, CHOJNICACH Z ICH PRACY DLA LUDZI...CO...   .

    ...produktywność trzech, koszt trzydziestu? To tylko mały przykład. Dochody tylko 3 prezesów miejskich spółek w Chojnicach (dane za 2013 r.): Prezes ZGM: 202 tys. zł Prezes Wodociągów: 197 tys. zł Prezes MZK: 178 tys. zł Łącznie: 577 tys. zł W 2013 r. minimalne wynagrodzenie wynosiło 1600 zł miesięcznie, czyli w ciągu roku 19,2 tys. zł. Oznacza to, że tylko tych trzech prezesów zarobiło w 2013 r. w przybliżeniu tyle, co 30 (= 577 / 19,2) pracowników tyrających w pocie czoła za minimalne wynagrodzenie. Specjalista doktor ekonomii - burmistrz Finster - jeszcze przed wyborami przyznaje prezesom spółek kolejne podwyżki. Kto za nie zapłaci? Jakie będą konsekwencje dla obywateli i miasta? Odpowiedź znacie lub powinniście znać. http://chojnice24.pl/artykul/19037/kolejna-podwyzka-dla-prezesa-miejskiej-spolki/, 2013.09.26.

    0
    0
  39. 25 września 2014  22:48   Po coś coś zmieniac jak ... (1)   anonim

    Po coś coś zmieniac jak jest dobre i funkcjonuje???

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  06:08   Czy mówisz o sukcesach Parku ...   ANGEL.

      Czy mówisz o sukcesach Parku Wodnego, Zalanym Fekaliami Parku tysiąclecia, i innych to jest praca za kasę, co, czy o co ci chodzi i wyborcom...

      0
      0
  40. 25 września 2014  22:34   O co chodzi chojniczanom, ...   SZATAN.

    O co chodzi chojniczanom, wyborcom, obecnie rządzącym, czy chcą władzy absolutnej...obecnego burmistrza wiceburmistrzów, radnych , prezesów spółek, dyrektorów wydziałów, dyrektorów jednostek i innych z ich bajecznego Raju baju, baju podatniku będziesz w ich Raju...

    0
    0
  41. 25 września 2014  22:30   SZOK, ZA CO...   GORZAŁ TRZY.

    ... w 2013 r. dieta radnej Marji B.-G.8.124 PLN plus 7.530 PLN praca w Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych nie jest społeczna? 15.654 PLN...Oświadczenia są tu: http://bip.miastochojnice.pl/index.php?pid=23...,.GORZAŁA TRZY.

    0
    0
  42. 25 września 2014  21:29   OBECNY BURMISTRZ ARUŚ MUSI ODEJŚĆ, LUDZIE MÓWIĄ...   GORZAŁA TRZY.

    ...Kolejna podwyżka dla prezesa miejskiej spółki Tomasz Klemann, prezes Miejskich Wodociągów w Chojnicach. Tomasz Klemann, prezes Miejskich Wodociągów w Chojnicach. Okazuje się, że Mariusz Paluch, to niejedyny prezes miejskiej spółki, którego zarobki wzrosły w ostatnim czasie. Od 1 lipca więcej zarabia też prezes Miejskich Wodociągów w Chojnicach. Podwyżka wynagrodzenia Tomasza Klemanna związana jest z pozyskaniem środków unijnych na modernizację oczyszczalni ścieków za 80 milionów złotych (dotacja to ok. 60 mln zł – przyp. red.). Jak wynika z oświadczenia majątkowego prezesa Miejskich Wodociągów, w zeszłym roku zarobił 197 tysięcy złotych, co średnio miesięcznie daje 16,5 tys. zł. Od 1 lipca zarabia prawie 23 tysiące złotych. Tak będzie przez dwa lata, czyli przez przewidywany okres realizacji projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Chojnice”. Jak wynika z zarządzenia burmistrza w tej sprawie, stawka została ustalona na podstawie "przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw bez wypłat nagród z zysku w IV kwartale roku poprzedniego". To wynosi dokładnie 3821,51 zł. Jednoosobowemu zarządowi spółki Arseniusz Finster przyznał sześciokrotność tej kwoty. Jak podwyżka została uzasadniona? „Uzasadnieniem dla przyznania wynagrodzenia w wysokości określonej w par. 1 zarządzenia, jest przyjęcie przez zarząd spółki w osobie prezesa Tomasza Klemanna funkcji kierownika projektu wyżej opisanego, podjęcie i kontynuowanie działań w celu pozyskania środków finansowych z Funduszu Spójności w ramach Priorytetu Gospodarka wodno-ściekowa (…) w celu dofinansowania projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Chojnice” - przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków i przepompowni”. Czytaj dalej » W ramach całego zadania Miejskie Wodociągi połączyły siły z Gminnym Zakładem Gospodarki Komunalnej, który za ok. 20 milionów będzie przebudowywać sieć sanitarną i deszczówkę w Charzykowach. Czy nadzorujący to zadanie prezes GZGK Arkadiusz Weder może także liczyć na podwyżkę? - Nie. Co więcej rada nadzorcza wnioskowała, żeby przyznać nagrodę roczną wielkości półtora miesięcznego wynagrodzenia, natomiast ja na to nie wyraziłem zgody. Dlatego, że wtedy jeszcze nie było ostatecznej decyzji czy będą pozyskane pieniądze. W tej sytuacji w kolejnym roku wezmę to pod uwagę – odpowiada wójt Zbigniew Szczepański. Jak wynika z oświadczenia majątkowego prezesa GZGK, w zeszłym roku zarobił 120 tysięcy złotych, co średnio miesięcznie daje 10 tys. zł. Zdaniem wójta, taka zapłata jest godziwa, choć zauważa, że prezesi miejskich spółek zarabiają lepiej. - Satysfakcja i radość jest też dużą nagrodą w pracy. Ja się cieszę, że udało się pozyskać pieniądze i taka duża inwestycja będzie realizowana. Proszę mi wierzyć, że pan prezes bardzo sobie ceni mój uścisk dłoni i od czasu do czasu słowo dziękuję. To też jest ważne – kwituje Szczepański..., źródło: http://chojnice24.pl/artykul/19037/kolejna-podwyzka-dla-prezesa-miejskiej-spolki/, 2014.09.25. GORZAŁA TRZY.

    0
    0
  43. 25 września 2014  20:57   DLACZEGO??? (2)   gawron

    Dlaczego PIS?? Bo Pan Wałdoch jeszcze tam nie był... a misję ma taką, aby "zaliczyć" wszystkie ugrupowania :)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  44. 25 września 2014  20:27   "Tylko opozycja do ...   anonim

    "Tylko opozycja do której w Chojnicach zaliczam PChS PiS KNP i kandydaci niezależni może zmienić niekorzystne położenie chojniczan i Chojnic. Opozycja przedstawi projekt dla Chojnic. Odtrąćmy utracjuszy od władzy!" (Marcin Wałdoch). Źródło: http://polityka-chojnice.blogspot.com/2014/09/utracjusze-chojniccy.html

    0
    0
  45. 25 września 2014  19:58   Nie znam osobiście   anonim

    Nie znam Pana Wałdocha osobiście i nie zawsze się z nim zgadzam, ale cenię go m.in. za odwagę wyrażania tego, co wiele osób myśli, ale o tym głośno nie mówi.

    0
    0
  46. 25 września 2014  19:49   Cokolwiek by różne strony o ...   Pistolet

    Cokolwiek by różne strony o Marcinie mówiły, to nie to,że jest osobą mało znaną w Chojnicach. Proszę zauważyć, że nie mijają 24 godziny o zamieszczenia artykułu, a jest już 91 komentarzy. Marcin jest osobą wyrazistą i to jest jego "walor polityczny". Wystarczy popatrzeć na niektóre mdłe społecznie i politycznie osoby z Rady Miejskiej.Mistrzem mdłości i backgroundu w RM jest pewien "lekarzyna".

    0
    0
  47. 25 września 2014  19:26   wreszcie   anonim

    WALDOCH zrob porzadek z czerwonymi i ta chojnicka sitwa.

    0
    0
  48. 25 września 2014  18:22   A te dwie osoby na zdjęciu ... (1)   anonim

    A te dwie osoby na zdjęciu po prawej kto zacz?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  49. 25 września 2014  18:22   Wam to dać Midasa to i tak ...   anonim

    Wam to dać Midasa to i tak będziecie go mieć za k....sa

    0
    0
  50. 25 września 2014  18:06   Dobre!   anonim

    http://polityka-chojnice.blogspot.com/2014/09/utracjusze-chojniccy.html

    0
    0
  51. 25 września 2014  16:47   Ma Pan mój głos (2)   anonim

    Panie Marcinie, to dobra decyzja. Chojnice ptrzebują ludzi inteligentnych i honorowych.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  17:34   Ale jaja   NN

      grzyb na ścianie jest bardziej inteligentny!

      0
      0
    • 25 września 2014  16:52   A skąd wiesz,   anonim

      że będzie kandydował z twojego okręgu. Jeśli nie, to co? Zagłosujesz na ludzi Finstera? Ci na pewno będą w twoim okręgu!!!

      0
      0
  52. 25 września 2014  16:14   W sumie T o F iasko   mirou

    śmieszna ta cała sytuacja. słynny bloger?! ludzie, opamiętajcie się, bo widać, że ten pan tylko czeka, by tu lud "poszczekał"...

    0
    0
  53. 25 września 2014  15:24   OBECNY BURMISTRZ ARUŚ MUSI ODEJŚĆ...!!!... (1)   GORZAŁA TRZY.

    OBECNY BURMISTRZ ARUŚ MUSI ODEJŚĆ...!!!...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  17:35   OK, ale ty   anonim

      musisz wrócić do psychiatryka debilu jeden!

      0
      0
  54. 25 września 2014  14:57   do znajomego   bezpartyjny

    Popieram w 100%. Świetnie to Pan ujął. Widać też, że sam zainteresowany nie śpi i na bieżąco bombarduje odpowiedziami. :)

    0
    0
  55. 25 września 2014  14:54   Won dziadzie ! (5)   anonim

    L.Kaczyński w takich razach mawiał SPIESZAJ DZIADZIE

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  56. 25 września 2014  14:43   Doskonały wybór...   JSL

    A więc wyborcy pokażą temu OSZOŁOMI gdzie jest jego miejsce w Chojnicach. Jeżeli się nie domyśla to mu podpowiem w Nowym Dworze....Szerokiej drogo !!!

    0
    0
  57. 25 września 2014  14:35   Jak dla mnie postąpił ... (2)   anonim

    Jak dla mnie postąpił właściwie i ma u mnie wielkiego plusa

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  16:16   Chyba Ty!   anonim

      Chyba Ty!

      0
      0
    • 25 września 2014  14:40   Masz rację   anonim

      Nagania wyborców Finsterowi i o to chodzi ;)

      0
      0
  58. 25 września 2014  14:32   znajomy (1)   anonim

    Marcinie skoro jesteś taki ważny to poinformuj o swojej decyzji jeszcze media ogólnopolskie. A tak poważnie to zawsze trzeba rozstawać się z "klasą" dotyczy to życia prywatnego, zawodowego jak i politycznego.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  14:48   Odciął się oficjalnie od ...   anonim

      Odciął się oficjalnie od wpływów jakie wywiera Finster. Zrobił dobrze, pokazał siłę opozycji.

      0
      0
  59. 25 września 2014  13:59   ten czub o nicku MIRKA nie ...   anonim

    ten czub o nicku MIRKA nie potrafi nic innego jak ciagle wklejać to g....no widać donosicielstwo ma w genach kapuś jeden, skoro tak usilnie do tego namawia, brzydzę się takimi

    0
    0
  60. 25 września 2014  13:53   ...Jeżeli wiesz, to... ...   MIRKA.

    ...Jeżeli wiesz, to... Zgłoś korupcję 800 808 808 ... Zgłoś korupcję 800 808 808 Bezpośrednia rozmowa telefoniczna z funkcjonariuszem Biura możliwa jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15. W pozostałych godzinach i w dni wolne od pracy można pozostawić wiadomość nagraną na rejestratorze zgłoszeniowym. Zgłoś korupcję osobi-ście: ul. Poleczki 3 02-822 Warszawa lub korespondencyjnie: Al. Ujazdowskie 9 00-583 Warszawa e-mail: kon-takt@cba.gov.pl Gdańsk, ul. Kartuska 385 b, 80-125 Gdańsk, tel. (58) 767 31 00; (22) 437 31 00 -...Wydział dw. z Korup-cją KWP w Gdańsku ul. Okopowa 15 / 80-819 Gdańsk tel. 0 58 321 59 61 fax 0 58 321 57 65 e-mail: korupcja-kwp@pomorska.policja.gov.pl -...PAMIĘTAJ!!! Nie podlega karze sprawca przestępstwa korupcyjnego, jeżeli korzyść majątkowa lub osobista albo ich obietnica została przyjęta bądź wręczona, a sprawca zawiadomił o tym fakcie organ powołany do ścigania przestępstw i ujawnił wszystkie istotne okoliczności przestępstwa - zanim organ ten o nim się dowiedział. • Przepisy korupcyjne w kodeksie karnym »...

    0
    0
  61. 25 września 2014  13:51   Wszystko w temacie (2)   podsumowując

    Stowarzyszenie Projekt Chojnicka Samorządność jest przeciwne tworzeniu stanowiska asystenta ds. rozwoju i współpracy naukowej. Również uważa, że jeden wiceburmistrz w zupełności Chojnicom wystarczy.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  14:08   Zapytaj Finstera i ...   też chojniczanin

      Zapytaj Finstera i Zientkowskiego. Jeden i drugi to chojniczanie. W konkursie na dyrektora ósemki również startowała członkini z PChS-u. Niestety przegrała konkurs.Wielka szkoda bo w mojej ocenia była lepszą kandydatką na to stanowisko. Marcin Wałdoch również nie dostał się do komisji granatowej, chyba do spraw sportu, mimo, że miał ciekawą koncepcję.

      0
      0
    • 25 września 2014  13:59   To dlaczego w Pomorskiej o ...   anonim

      To dlaczego w Pomorskiej o Zientkowskim Finster mówi jako o kandydacie? To Zientkowski jest z PChS czy nie? Czy jednak PChS popiera tworzenie tego stanowiska?

      0
      0
  62. 25 września 2014  13:44   Może po odbiór dowodu ...   anonim

    Może po odbiór dowodu osobistego, który wydaje Burmistrz Chojnic też nie wolno człowiekom ze stowarzyszenia chodzić do ratusza? Puknij się w łepetynę.

    0
    0
  63. 25 września 2014  13:43   Obecny burmistrz musi odejść!!!... (1)   SZATAN.

    Obecny burmistrz musi odejść!!!... Obecny burmistrz musi odjeść by ludziom żyło się lepiej...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  13:48   Czy to lista najbogatszych ...   anonim

      Czy to lista najbogatszych zarabiających, kogo jeszcze brakuje... ...Chojnice: Ile zarabiają? Zaglądamy do kieszeni prezesów chojnickich spółek miejskich Rekordzista zarabia 24 tysiące złotych miesięcznie. Sprawdź, ile z miejskiego budżetu wydaje się na utrzymanie prezesów chojnickich spółek. O 20 procent wzrosło wynagrodzenie prezesa Centrum Parku Chojnice. Do niedawna zarabiał 8 tys. 250 złotych brutto, teraz 9 tys. 900 złotych. W uzasadnieniu tej podwyżki burmistrz Arseniusz Finster stwierdził, że: - Moim zdaniem w porównaniu do innych prezesów zarabia żenująco mało. Płacę ma dobrą, ale w porównaniu do innych - mało. Sprawdziliśmy więc, ile zarabiają pozostali prezesi miejskich spółek w Chojnicach. Szczegóły w relacji: Z oświadczenia majątkowego prezesa Centrum Parku Mariusza Palucha wynika, że w ubiegłym roku zarobił za swoje prezesowanie prawie 110 tysięcy złotych brutto. To 9166 złotych miesięcznie. W porównaniu z rekordzistą - prezesem ZGM-u faktycznie można tę kwotę określić jako niską - wynagrodzenie Zbigniewa Odyi wyniosło w zeszłym roku niespełna 202 tysiące czyli prawie 17 tysięcy miesięcznie. 197 tysięcy złotych przez rok, czyli około 16,5 tysiąca każdego miesiąca zarobił prezes Miejskich Wodociągów Tomasz Klemann, a Mieczysław Sabatowski, prezes MZK - 178 tysięcy, co daje miesięcznie kwotę niespełna 15 tysięcy złotych. Od tych kwot odstają trochę te podane w oświadczeniach majątkowych przez prezesów dwóch kolejnych spółek: szef ChTBS Jarosław Słomiński otrzymał 146 tysięcy złotych, czyli 12 tysięcy miesięcznie, a Lucyna Perlicka z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w 2013 roku zarobiła 116 tysięcy, co daje ponad 9600 złotych. W lipcu burmistrz Chojnic podjął też decyzję o podwyżce dla prezesa Miejskich Wodociągów. Zarabia on aktualnie około 24 tysięcy złotych brutto. Dla porównania, płaca prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Warszawie, według ubiegłorocznego oświadczenia majątkowego, wynosi 15 tysięcy złotych brutto miesięcznie. Natomiast płaca minimalna w Polsce wynosi obecnie 1 tys. 680 złotych brutto...,. źródło: http://weekendfm.pl/?n=50830

      0
      0
  64. 25 września 2014  13:32   Jak się dał wciągnać, nie ... (3)   anonim

    Jak się dał wciągnać, nie podobało mu się, iż czlowiek ze stowarzyszenia latał do burmistrza, to się wkurzył i miał rację, albo jestesmy wszyscy razem albo każdy swoje lody kręci, co niestety tak sie stalo i to jeszcze malo?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  14:00   W tym przypadku też można ...   anonim

      W tym przypadku też można mówić o "sprawie politycznej". Wszystkiego nie wiemy.W szczególności, że z takim pomysłem - asystenta - wychodzi burmistrz na samej końcówce kadencji. Dla mnie to "GRA POLITYCZNA".

      0
      0
    • 25 września 2014  13:53   To kodeks wykroczeń, jak ...   anonim

      To kodeks wykroczeń, jak złe zaparkowanie, przekroczenie prędkości itd. poza tym sprawa nie ma żadnego finału, a zainteresowany mówi "sprawa polityczna". Może poczekajmy na dalszy rozwój zdarzeń. Bo jeszcze przyjdzie przepraszać za słowa o skakaniu po samochodach pewnym osobom. Mi to wszystko pokazuje, że w Chojnicach wejście w politykę to naprawdę niebezpieczna sprawa. Tym bardziej niebezpieczna im więcej ma się do powiedzenia.

      0
      0
    • 25 września 2014  13:43   Za incydent na Placu ...   anonim

      Za incydent na Placu Piastowskim byli szczęśliwi.

      0
      0
  65. 25 września 2014  13:12   Marcinie...   anonim

    Czy to jest Twoja Marcinie kampania wyborcza na radnego miejskiego? Przykro to stwierdzić, ale mało elegancja. Przecież właśnie o to chodziło żeby skłócić przeciwnika i ty niestety dałeś się w tą grę wciągnąć.

    0
    0
  66. 25 września 2014  13:05   co to za opozycja kiedy za ... (1)   anonim

    co to za opozycja kiedy za plecami dogaduje sie z burmistrzem, moze to ktos sensownie wyjasnic? a moze pan panie Brunka coś napisze w tej materii?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  13:28   Poniżej napisano cyt; ...   anonim

      Poniżej napisano cyt; "Z tego co mi wiadomo Stowarzyszenie Projekt Chojnicka Samorządność jest przeciwne tworzeniu stanowiska asystenta ds. rozwoju i współpracy naukowej.Natomiast burmistrz jest doświadczonym graczem. :) No cóż... mimo wszystko nie udało się rozbić PChS-u. Póki co nie udało się".

      0
      0
  67. 25 września 2014  13:05   oj tam...oj tam wg mnie ...   anonim

    oj tam...oj tam wg mnie pokazal ze ma klase

    0
    0
  68. 25 września 2014  12:53   też wyborca   anonim

    Chłopie pokazałeś swoją niedojrzałość polityczną, tuż przed wyborami odwalasz takie numery i myślisz, że jesteś kimś ważnym. Właśnie pokazałeś, że nie warto na ciebie głosować bo nigdy nie wiadomo kiedy znowu się obrazisz.

    0
    0
  69. 25 września 2014  12:49   Tym razem 1:0 dla burmistrza   anonim

    Panu Marcinowi tylko "pogratulować". Wiaderko, łopatka i do piaskownicy.Na szczęście są jeszcze w PChS ludzie, którym warto zaufać.Trzymam kciuki. "Co Was nie zabije to Was wzmocni". Życzę powodzenia w wyborach. Ufam, że to Wy wygracie ten mecz.Zmiany są konieczne.

    0
    0
  70. 25 września 2014  12:20   Żałosny człowieczek (1)   GCH

    który zrozumiał, że ma zerowe poparcie dlatego teraz chce się schować pod skrzydłami równie żałosnego prezesa o którym pisze, że "nie można go kupić"! Każdego można kupić panie MW, to tylko kwestia ceny!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  71. 25 września 2014  12:00   Brunka strasznie traci na ... (1)   wyborca

    Brunka strasznie traci na wizerunku, ilekroć do wypowiedzi wtrąca uszczypliwości. To nie jest krytyka rządów koalicji, ale tylko jednej osoby - burmistrza. Stanie się to, co 8 i 12 lat temu. Ci, którzy skupili się na krytyce osoby, przegrali. To samo tyczy się p.Wałdocha.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:33   Kto i co przegrał? Piszesz o ...   anonim

      Kto i co przegrał? Piszesz o burmistrzu? Bo ten przegrał, nie ma już poparcia nawet na poziomie 50%. Właśnie Wałdoch i osoby wokół PChSu to środowiska wygrane.

      0
      0
  72. 25 września 2014  10:21   Marcin masz rację (2)   anonim

    W tym pekaesie to same baby - berety moherowe - pisiorów popierające. Głosujemy na Finstera!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 3 października 2014  23:03   do anonim   bronek

      widziałeś ekipę Finstera;to dopiero klub emerytów

      0
      0
    • 25 września 2014  10:29   Babę to masz w nosie, a ...   anonim

      Babę to masz w nosie, a pisiora ci brak.

      0
      0
  73. 25 września 2014  10:03   hm, z tego wynika, ze ... (2)   anonim

    hm, z tego wynika, ze każdego mozna przekabacić

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  10:21   Heheh, Marcina? A niby w jaki ...   anonim

      Heheh, Marcina? A niby w jaki sposób? Marcin właśnie pokazał, że się od jakiegokolwiek kontaktu z Finsterem odcina.

      0
      0
    • 25 września 2014  10:09   Właśnie   anonim

      Nawet Marcina.

      0
      0
  74. 25 września 2014  10:01   Zagrywka burmistrza godna ... (2)   anonim

    Zagrywka burmistrza godna wielkiego taktyka, ale wygrana bitwa nie swiadczy o wygranej wojnie, chociaż burmistrz to jak na razie jest poza zasięgiem reszty, której marzy sie kandydowanie nie wspominając o aspiracjach p. Brunki, ten dopiero sie zdziwi po wyborach jak go ludzie "kochają" W starciu z burmistrzem zostanie starty na pył, nie wiem na co on liczy, stare przyslowie mowi umiesz liczyc licz na siebie a nie na innych

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:13   Te 30 proc to będzie we ...   anonim

      Te 30 proc to będzie we flaszce

      0
      0
    • 25 września 2014  10:22   Brunka wcale nie wypadnie tak ...   anonim

      Brunka wcale nie wypadnie tak źle jak niektórym się wydaje. Na pewno w debatach 1 na 1 Brunka wygra z Finsterem. Wyniki będą zaskoczeniem, Brunka dostanie mocno powyżej 30%.

      0
      0
  75. 25 września 2014  09:54   OBECNY BURMISTRZ ARUŚ CZARUŚ MUSI ODEJŚĆ... (2)   GORZAŁA TRZY.

    OBECNY BURMISTRZ ARUŚ CZARUŚ MUSI ODEJŚĆ... ...CHCEMY CHLEBA, PRACY, PŁACY, A NIE PIARU W RADNYCH I BURMISTRZA RAJU BAJU BAJU, BĘDZIETA W ICH RAJU PODATNICY...GORZAŁA TRZY.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:23   Do poniżej:   anonim

      nie wiesz, że to pajac i kretyn który kiedyś podpisywał się ED, CYNGEL, MIRKA, AMEN i ch.... wie jak jeszcze, ostatnio znowu dostał przepustkę z wariatkowa!

      0
      0
    • 25 września 2014  10:02   ty jakiś nieudolny pajac ...   anonim

      ty jakiś nieudolny pajac jestes ze tylko piszesz o chlebie i pracy, ta ostatnia jest ale dla ludzi normalnych a nie stuknietych jak ty, lepszego czarusia jak ty to w tym miescie nie ma

      0
      0
  76. 25 września 2014  09:52   Czy to lista najbogatszych zarabiających, kogo jeszcze brakuje... (1)   SZATAN.

    Czy to lista najbogatszych zarabiających, kogo jeszcze brakuje... ...Chojnice: Ile zarabiają? Zaglądamy do kieszeni prezesów chojnickich spółek miejskich Rekordzista zarabia 24 tysiące złotych miesięcznie. Sprawdź, ile z miejskiego budżetu wydaje się na utrzymanie prezesów chojnickich spółek. O 20 procent wzrosło wynagrodzenie prezesa Centrum Parku Chojnice. Do niedawna zarabiał 8 tys. 250 złotych brutto, teraz 9 tys. 900 złotych. W uzasadnieniu tej podwyżki burmistrz Arseniusz Finster stwierdził, że: - Moim zdaniem w porównaniu do innych prezesów zarabia żenująco mało. Płacę ma dobrą, ale w porównaniu do innych - mało. Sprawdziliśmy więc, ile zarabiają pozostali prezesi miejskich spółek w Chojnicach. Szczegóły w relacji: Z oświadczenia majątkowego prezesa Centrum Parku Mariusza Palucha wynika, że w ubiegłym roku zarobił za swoje prezesowanie prawie 110 tysięcy złotych brutto. To 9166 złotych miesięcznie. W porównaniu z rekordzistą - prezesem ZGM-u faktycznie można tę kwotę określić jako niską - wynagrodzenie Zbigniewa Odyi wyniosło w zeszłym roku niespełna 202 tysiące czyli prawie 17 tysięcy miesięcznie. 197 tysięcy złotych przez rok, czyli około 16,5 tysiąca każdego miesiąca zarobił prezes Miejskich Wodociągów Tomasz Klemann, a Mieczysław Sabatowski, prezes MZK - 178 tysięcy, co daje miesięcznie kwotę niespełna 15 tysięcy złotych. Od tych kwot odstają trochę te podane w oświadczeniach majątkowych przez prezesów dwóch kolejnych spółek: szef ChTBS Jarosław Słomiński otrzymał 146 tysięcy złotych, czyli 12 tysięcy miesięcznie, a Lucyna Perlicka z Zakładu Zagospodarowania Odpadów w 2013 roku zarobiła 116 tysięcy, co daje ponad 9600 złotych. W lipcu burmistrz Chojnic podjął też decyzję o podwyżce dla prezesa Miejskich Wodociągów. Zarabia on aktualnie około 24 tysięcy złotych brutto. Dla porównania, płaca prezes Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Warszawie, według ubiegłorocznego oświadczenia majątkowego, wynosi 15 tysięcy złotych brutto miesięcznie. Natomiast płaca minimalna w Polsce wynosi obecnie 1 tys. 680 złotych brutto...,. źródło: http://weekendfm.pl/?n=50830

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  77. 25 września 2014  09:46   mam prośbę do kandydatów z ...   anonim

    mam prośbę do kandydatów z niektorych list, jeszcze nie jest za pozno zrezygnujcie sami a sie nie osmieszajcie bo smagniecie batem po wyborach moze i prawdopodobnie będzie niezwykle bolesne

    0
    0
  78. 25 września 2014  09:43   Ja zagłosuję na starych i ...   anonim

    Ja zagłosuję na starych i sprawdzonych, podobnie jak pozostałe 80 proc wyborcow

    0
    0
  79. 25 września 2014  09:29   Nie wiadomo co z tym ... (1)   anonim

    Nie wiadomo co z tym asystentem na koniec kadencji rozgrywa burmistrz. Pan Marcin Wałdoch powinien powstrzymać emocje i czekać na bieg wydarzeń. Nie wróżę mu kariery w Prawie i Sprawiedliwości. Zostanie sam jak palec. Kwestia czasu.Przy tej okazji warto zadać pytanie dlaczego jego samego nie wyrzucono ze stowarzyszenia po głośnej sprawie na Placu Piastowskim? Widocznie nie dano wiary tym doniesieniom? Ja i tak zagłosuję na Projekt Chojnicka Samorządność. Czas na zmiany.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  10:24   Głośna sprawa? Czy ludzie ...   anonim

      Głośna sprawa? Czy ludzie otrzymujący na przykład mandat karny też zasługują na "głośną sprawę", albo czy jest to powodem wyrzucania ich z pracy? Poza tym z Czasu Chojnic wynika, że sprawa się nie zakończyła, ale to sprawa o wykroczenie. Nie karna. Jeszcze przeprosić powinny media za te teksty o skakaniu po samochodach.

      0
      0
  80. 25 września 2014  09:22   Brawo Marcinie (3)   anonim

    Walcz z pchsem. To źli ludzie są. Zależy im tylko na tym, aby usunąć Finstera. Pokaż im, gdzie jest ich miejsce. Głosujmy na drużynę Finstera!!!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  10:26   Marcin współtworzył PChS i ...   anonim

      Marcin współtworzył PChS i walczył z Finsterem. Nic nie wysunął przeciwko PChS. Myślę, że to ruch na konsolidację sił w PChSie, a Wałdoch ma podobno polityczne wizje właśnie łączenia opozycji, a nie jej dzielenia co robi Finster.

      0
      0
    • 25 września 2014  09:47   Marcin ma jaja nie chce ...   anonim

      Marcin ma jaja nie chce pracować z ludzmi co innego mowia a co innego robia, i za to masz moj szacunek

      0
      0
    • 25 września 2014  09:28   Brawo Marcin jestem za PChS. ...   anonim

      Brawo Marcin jestem za PChS. Popieram to co robisz. Finstera pokonacie razem. Brunka burmistrzem.

      0
      0
  81. 25 września 2014  09:05   O co chodzi chojniczanom, wyborcom, obecnie rządzącym, czy chcą władzy absolutnej... (1)   GORZAŁ TRZY.

    ...Burmistrz Finster zebrał swoją drużynę na wybory Burmistrz Arseniusz Finster ma już gotową drużynę Burmistrz Arseniusz Finster ma już gotową drużynę Burmistrz Arseniusz Finster chce, by w Radzie Miejskiej zasiadło 11 jego zawodników. - No i ktoś na rezerwę - śmieje się. Wiemy, kogo wystawi w wyborach. Przeczytaj więcej Arseniusz Finster zabiega o poparcie Platformy Obywatelskiej w wyborach na burmistrza Arseniusz Finster zabiega o poparcie Platformy Obywatelskiej w wyborach na burmistrza Platforma Obywatelska nie ma kandydata na burmistrza. Nie poparła Jadwigi Zagozdy Platforma Obywatelska nie ma kandydata na burmistrza. Nie poparła Jadwigi Zagozdy Powrót Dolnego? Wałdoch radnym? Kto kandydatem na burmistrza Chojnic? Powrót Dolnego? Wałdoch radnym? Kto kandydatem na burmistrza Chojnic? Stowarzyszenie Projekt Chojnicka Samorządność idzie na wybory Stowarzyszenie Projekt Chojnicka Samorządność idzie na wybory Znamy listę osób, które wystartują z Komitetu Wyborczego Wyborców Arseniusza Finstera w wyborach do Rady Miejskiej w Chojnicach. Komitet aktualnego burmistrza jest połączony ze stowarzyszeniem "Samorządni". Z 21 kandydatów ośmioro to aktualni radni: Renata Dąbrowska, Józef Skiba, Bogdan Kuffel, Maria Błoniarz Górna, Antoni Szlanga, Stanisław Kowalik, Edward Gabryś i Mirosław Janowski. Pozostali to byli radni lub samorządowcy, ale także zupełni debiutanci. Z jego listy wystartują też Kamil Trzebiatowski, Wojciech Adamowicz, Marek Szank, Zygmunt Popieliński, Bogdan Marcinowski, Andrzej Gąsiorowski, Marcin Łęgowski, Marek Bona, Jacek Klajna, Iwona Skocka, Dariusz Folerzyński, Maria Sułkowska, Marek Jaruszewski. - Będę prosił chojniczan o większość w radzie - mówi Finster. Marzy mu się pełna drużyna 11 zawodników w Radzie Miejskiej, co da większość i pełną swobodę w podejmowaniu decyzji. Ale jak mówi, nie ma nic przeciwko, by doszło jeszcze 3-4 rezerwowych. Z listy KWW Finstera do powiatu najbardziej znane nazwiska to: Mariusz Paluch, Ludomiła Paczkowska, Marian Rogenbuk, Anna Gmurowska, Mariola Majewska, Marek Czajka, Jarosław Frączek, Łukasz Prill, Agnieszka Kortas, Jacek Domozych oraz Arseniusz Finster i Edward Pietrzyk. - Ja i wiceburmistrz Pietrzyk jesteśmy po to, by uwiarygodnić tę listę, jeśli wyborcy nie znają naszych ludzi, mogą zagłosować na nas - dodaje Finster...,.źródło: http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140925/INNEMIASTA04/140929609, 2014.09.25.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:13   BEŁKOT   xyz59

      ALEŻ BEŁKOT

      0
      0
  82. 25 września 2014  08:43   Brawo Marcinie (3)   Zwolennik Marcina popierający Finstera

    Swoim zachowaniem odebrałeś niektórym zaufanie do członków pchsu. Dzięki tobie drużyna Finstera ma jeszcze więcej szans na wygraną w wyborach. Boję się tylko, że jakieś osiołki mogą cię oskarżyć o układ z Finsterem.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 26 września 2014  22:20   Niemożliwe   anonim

      Żaden zwolennik Marcina nie popiera Finstera. To sprzeczność, to dwa różne bieguny tego świata.

      0
      0
    • 25 września 2014  09:04   Przeczytaj ze zrozumieniem ...   anonim

      Przeczytaj ze zrozumieniem ten artykuł z Pomorskiej. Potem się wypowiadaj. Moim zdaniem jest to gra.

      0
      0
    • 25 września 2014  08:49   Zachowanie P. Zientkowskiego, ...   anonim

      Zachowanie P. Zientkowskiego, który będąc członkiem PChS, rozmawia o pracy w Urzędzie Miejskim (potwierdzenie tego faktu we wczorajszej "Gazecie Pomorskiej", to nie jest czasami powód spadku zaufania do PChS?

      0
      0
  83. 25 września 2014  08:16   Z tego co mi wiadomo ... (1)   J. Studziński

    Z tego co mi wiadomo Stowarzyszenie Projekt Chojnicka Samorządność jest przeciwne tworzeniu stanowiska asystenta ds. rozwoju i współpracy naukowej.Natomiast burmistrz jest doświadczonym graczem. :) No cóż... mimo wszystko nie udało się rozbić PChS-u. Póki co nie udało się.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  84. 25 września 2014  08:00   Pffff (1)   bleee

    Proste. Najpierw podpisał się pod książką, której wlasciwie nie napisał, teraz obraża się na kolegów - zwyczajnie chłopak nie radzi sobie, to szuka nowych sposobów, gdzie zechcą nieudacznika....może PiS

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  85. 25 września 2014  07:44   Przez takie działania PChS ...   Jak ?

    Przez takie działania PChS traci na wiarygodności. Jak popierać takie ugrupowanie?

    0
    0
  86. 25 września 2014  07:33   Brawo (1)   Niedoszły rajca

    Brawo Marcinie. PChS to takie typowe pomieszane z poplątanym z Sawickim i Studzińskim na czele. Oni nic dobrego nie zrobią

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  08:21   Boisz się ich? Co? Masz ...   anonim

      Boisz się ich? Co? Masz czego bo nadchodzi NOWE. Czas na zmiany.Najwyższy czas.

      0
      0
  87. 24 września 2014  22:30   Z Bogiem..   pokory

    Syndrom prawicowca każe dzielić się w nieskonczononść.

    0
    0
  88. 24 września 2014  22:22   Pan Wałdoch to wykształcony ... (2)   anonim

    Pan Wałdoch to wykształcony młody czlowiek a w dodatku patriota, a nie jakiś wypierdek, zrozumiano?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:25   No chyba cię   anonim

      na łeb powaliło z tym patriotą głąbie!!!!!!!!!!!!!!

      0
      0
    • 25 września 2014  12:10   bohater   witek

      Walczył w I wojnie światowej, oraz drugiej a teraz staje się mężem stanu miasta Chojnice. Bohaterów wspierać i oddać na nich głos. Będzie walczył z wiatrakami.

      0
      0
  89. 24 września 2014  22:17   ale   ktotojest

    Kto to jest ten wałdoch, ze sie tak spuszczacie? W sumie to on sam tez nad sobą.

    0
    0
  90. 24 września 2014  22:15   MKS...MKS....MKS   anonim

    MKS...MKS....MKS

    0
    0
  91. 24 września 2014  22:14   stop PISlamizacji kraju (3)   anonim

    stop PISlamizacji kraju

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  92. 24 września 2014  22:08   No honorowy Marcinie jesteś, ... (1)   anonim

    No honorowy Marcinie jesteś, i chyba załapiesz się do RM, oj będzie ciekawie, będzie się działo

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 25 września 2014  12:26   Załap się   anonim

      razem z nim a będzie was dwóch nawiedzonych.

      0
      0