Strażnik nie żyje!

Syreny w Schronisku dla Nieletnich ogłosiły tragiczną wiadomość. Strażnik pobity na terenie SdN nie żyje. Dziś o godz. 10.30 61 - letni strażnik pobity przez uciekających wychowanków zmarł. Został odłączony od aparatury w chojnickim szpitalu.

Strażnik zmarł w chojnickim szpitalu.   |  fot. arch.red.

Przypomnijmy, strażnik Ryszard B. w chojnickim szpitalu w stanie krytycznym przebywał od poniedziałku, kiedy został zaatakowany i bestialsko pobity. Jego stan od początku był bardzo ciężki, lekarze próbowali jednak walczyć o jego życia do końca.

Dziś  (20.07.) o godz. 10.30 zapadła decyzja o odłączeniu go od aparatury. Pół godziny później w chojnickim Schronisku zawyły syreny, oznajmiającego najgorsze.

(olo)

komentuj.jpg

  1. 20 września 2012  11:06   małolat   małolat

    może ten strażnik niebył dlanich całkiem ok

    0
    0
  2. 24 lipca 2012  16:11   Banda!   trucker

    nie kara smierci a wp*** w kolana gumowym mlotkiem az nogi beda sie wyginac w druga strone!!!! banda! co sie robi w tym kraju. za mandaty komornik sciga a dla takich przestepcow nie ma kary! obrzydza mnie tu gdzie zyje. mozna by dluzo pisac ale co to da.....w polsce tylko sie karze tych ktorych mozna wedle przepisow szybko karac.

    0
    0
  3. 24 lipca 2012  11:28   ponownie dzieci   as

    Tyle rozważań co z nimi zrobić, w TV "będą odpowiadać jak dorośli" a po cichu dwaj z nich są ponownie dziećmi i przebywają w innym schronisku.

    0
    0
  4. 22 lipca 2012  22:13   JAk czytam niektore ... (2)   anonim

    JAk czytam niektore komentarze to az jestem przrazony. Ci ludzie ktorzy chca rozstrzelac, wieszac itp itd sa gorszymi bandtami i potencjanymi mordercami niz ci ktorzy zablili tego straznika. Zastanowcie sie co piszecie bo nie dajecie dobrego przykladu. Malo mamy Hitlerow na tym świecie? Widze ze przechodzac po ulicy mijam niespelnionych mordercow.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 23 lipca 2012  19:29   Mozna ich zaciagnac do ...   anonim

      Mozna ich zaciagnac do ciezkich prac spolecznych a nie mordowac. W innym przypadku mozemy od razu wrocic na drzewa.

      0
      0
    • 23 lipca 2012  19:26   KARA za czyn!   KW

      Aleś wymyślił - a ci czterej to są już spełnieni! Chodzi o sprawiedliwość - KARA MUSI BYĆ ADEKWATNA DO PRZESTĘPSTWA a w tym przypadku ZBRODNI. Chodzi też o ochronę życia innych - prewencję. Nie może być tak, że za odebranie Komuś życia dostaje się pstryczka w noc albo 300 miesięcy z trzema posiłkami dziennie deser i kablówka. Zdrowia Ci życzę i bezpieczeństwa, jak też i Twym Bliskim. Ten Strażnik też ich miał........... a teraz.

      0
      0
  5. 22 lipca 2012  19:38   dopiero pomiedzy rokiem   8528

    dopiero pomiedzy rokiem 2030 a 2050 na skutek postepow w genetyce ludzie na ziemi zostana poddani procesowi t.z.w.BREATYZACJI ktora mowiac w wielkim skrocie,spowoduje to ze czlowiek w zadnej sytuacji nie zabije drugiego czlowieka.przewidzial to stanislaw lem ktory juz na poczatku lat 50 xx wieku opisal powstanie rzeczywistosci wirtualnej komputerow ,trzeciej fali.zadna religie i ich nakazy ani tez prawo oparte na prawie rzymskim/co ma miejsce obecnie/nie sa wstanie powstrzymac istot ludzkich przed zbrodniami teroryzmem okrucienstwem.cala nasz historia dziejow to jedno wielkie pasmo zbrodni o podlozu religijnym lub ekokomicznym od zarania dziejow.dlatego dopiero genetyczna ingerencja w czlowieka spowoduje jego zlagodnienie i zapewni jako taki spokoj na ziemi.wymusi to zmiane istniejacych do tej pory praw przeciwko ktorej najbardziej beda oponowac prawnicy gdyz wiazac sie to bedzie z utrata ich wielowiekowego monopolu na prawde skutkujacego jedynie zmuszaniem calych nacji do wystepowania przeciw sobie i panowania nad nimi.swiat ktory zaistnieje nie bedzie napewno idealny,ale pozbawiony wojen i agresji byc moze bedzie lpszy od tego wktorym co 25 lat toczy sie wojna!zainteresowanych odsylam do powiesci stanislawa lema pod tytulem POWROT Z GWIAZD.

    0
    0
  6. 22 lipca 2012  19:10   Waląc kogoś po głowie ...   whn

    Waląc kogoś po głowie metalowym prętem z całej siły to faktycznie można go tylko pogilać -ludzie wy nie macie rozumu -to mordercy

    0
    0
  7. 22 lipca 2012  17:06   tragedia   czarna

    to jest też tragedia dla rodzin tych chłopaków zastanówcie sie dlaczego do tego doszlo oni chcieli uciec a nie zabic a to kolosalna roznica naczytaliscie sie bzdur i ich oceniacie zajmijcie sie soba i swoim zycie a nie innymi oceniac jest latwo

    0
    0
  8. 22 lipca 2012  11:38   Katolicy to mordercy! (2)   Piłat

    Dlaczego nie ma w Polsce kary śmierci? Bo ktoś mądrzejszy niż wypisujący tu bezmózgi katolickie tak to opracował. Gdzie wasza wiara w Boga? Teraz widać faryzeuszy ziejących jadem!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  9. 21 lipca 2012  15:24   to może być początek takich ataków   Rozsądek

    Jeżeli to wydarzenie się zbagatelizuje to może być sygnał dla innych bandytów na podobne posunięcia.Moim zdaniem czas na zmiany ta ekipa rządząca musi odejść.

    0
    0
  10. 21 lipca 2012  12:09   role sie odwróciły? (3)   wyborcz

    Strażnicy aresztu zatuszowali swoją zbrodnię? Marcin Kowalski, Jacek Kowalski, współpraca: Małgorzata Czajkowska 2004-02-21, ostatnia aktualizacja 2004-02-20 18:03 .Czy strażnicy zakatowali więźnia? Sąd uznał, że aresztant z Inowrocławia zmarł, bo spadł ze schodów. - Pobili go na śmierć nasi koledzy strażnicy. Przed sądem kłamaliśmy. O wszystkim wiedziała dyrekcja aresztu - wyznaje nam trzech byłych funkcjonariuszy służby więziennej

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lipca 2012  16:02   Ty "piłat"   El Loco

      jesteś takim samym śmieciem jak ci kryminaliści - synu muła i kanapy.

      0
      0
    • 22 lipca 2012  11:49   S,B   Piłat

      Głupota to powinieneś mieć na imie a śmieć który cie zrobił pewnie też inteligencją nie grzeszył!.

      0
      0
    • 22 lipca 2012  09:54   Co ty piszesz za głupoty ?   S.B.

      Jeżeli strażnicy nawet to zrobili, to tylko zlikwidowali jednego śmiecia. Chwała im za to!!!

      0
      0
  11. 21 lipca 2012  07:14   Zbrodniarze   kat

    W więzieniu ? A podatnicy będą płacić - Kara śmierci musi wrócić !

    0
    0
  12. 20 lipca 2012  22:59   Tragedia...   Normalny

    To poprostu tragedia jak tak mozna !! Wedlug mnie ci wychowankowie powinni siedzie do konca zycia za takie cos to straszne . Wyraz wspolczucia dla rodziny Pana Ryszarda . [*]

    0
    0
  13. 20 lipca 2012  21:00   Smutek i rozpacz... (3)   C.Sz.

    ...zycia nikt nie zwroci,nie mozna go wycenic...nie mozna przezyc ponownie... Rodzinie naleza sie naprawde ogromne wyrazy wspolczucia! Szczerze sie do nich dolaczam. Coz teraz da "gdybanie" - kula w leb,smierc za smierc,rok w zawieszeniu... To zwyrodnialcy i to jest niepodwazalne! Szkoda tylko,ze sady u nas laskawe i "ci na gorze" nie mysla logicznie.Smierc tych zwyrodnialcow bylaby najlzejsza kara,jaka mogliby dostac. Gdyby zalezalo to ode mnie,to pierwsza sprawa,ktora zajelabym sie w kraju,to sprawa bezpieczenstwa ludzi. Wybudowalamym "wioske skazancow" - baraki bez TV,internetu,muzyki,telefonow...zadnego kontaktu ze swiatem!!! Tam nalezalo by postawic jakas fabryke,zaklad pracy,cokolwiek,co przynosi zysk. Tam wszyscy skazancy z lancuchami na nogach powinni pracowac po 12 godz. codziennie,przez 5,10,15 czy 20-25 lat,zaleznie od wyroku. Kto odpadnie...trudno,nie wytrzymal...taka kara. Kto wytrzyma - wyjdzie. Wszystkie pieniadze,ktore zarobil skazaniec powinna otrzymywac rodzina poszkodowanej osoby az do konca wyroku.Przeciez zabita osoba pracowala,pomagala innym,miala rodzine,dzieci... Rodzina nie tylko traci kochana osobe,niejednokrotnie traci jedynego zywiciela. Czy ktos w ogole w Polsce zastanawia sie nad tym? W takiej tragicznej chwili jest moze bledem i nietaktem mowic o pieniadzach,jak gdyby wyzniejsze byly od czlowieka ( i tego nie mam na mysli,zapewniam),ale zycie jest tylko zyciem. Wyrok smierci dla zwyrodnialcow jest za lekka kara.Powinni ja odczuc na wlasnej skorze. Moze wiele by sie w Polsce zmienilo,moze wielu wariatow przemyslalo by,ze nie warto,zanim cos by zrobili.Moze czlowiek nareszcie spokojnie mogl by przejsc ulica wieczorem,nie myslac,ze cos mu sie stanie. Szczere wyrazy wspolczucia dla rodziny!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 lipca 2012  19:44   alcapone, gratuluję! Jesteś ...   anonim

      alcapone, gratuluję! Jesteś największym debilem, jaki pojawił się na chojnickich forach!

      0
      0
    • 21 lipca 2012  14:20   Jak najbardziej przyłączam ...   DJ

      Jak najbardziej przyłączam się do takiego pomysłu na odbywanie kary. To byłby sposób na zwyrodnialców. A co do "alcapone"... nikt bez winy nie trafia za kraty a skoro coś mu się stało w więzieniu to na własne życzenie. Mógł myśleć i do takiego miejsca nie trafić.

      0
      0
    • 21 lipca 2012  12:00   ale ty głupi jesteś!!!   alcapone

      Takich jak Ty powinni izolować!!! Wiedział gdzie idzie do pracy i z kim przebywa!!! Ale jak klawisze więznia zabili to ***** cisza w eterze!!! Wina jest ewidentna po stronie dyrektora placówki, który pozwolił na taką ochrone!!! Gdyby było inaczej to małolaci by nie zaatakowali. Nie siej paniki idioto że ulicami nie można chodzić, może na Twój widok otwierają się wszystkim scyzoryki...

      0
      0
  14. 20 lipca 2012  19:36   R.I.P.   anonim

    Spoczywaj W Pokoju.

    0
    0
  15. 20 lipca 2012  18:34   Wyrazy szacunku   anonim

    wyrazy szacunku dla rodziny zmarłego .;(

    0
    0
  16. 20 lipca 2012  17:17   bohaterzy (2)   rozsądny

    Najgorsze jest to ,że w więzieniu będą bohaterami za taki czyn ;/ Można by chociaż puścić plotkę , że są pedofilami to wtedy mieli by przerąbane

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  17. 20 lipca 2012  17:02   Niepotrzebna śmierć   chojniczanka

    Szczere wyrazy współczucia rodzinie strażnika....

    0
    0
  18. 20 lipca 2012  15:26   Śmierc za śmierc po co???? ... (3)   Cinek

    Śmierc za śmierc po co???? Uwolnic ich tylko od wszystkiego???Dac im spokój śmiercią? Powaliło was!!!??? Nie gniją w pierdlu, a najlepiej powinni dostac tak w p... by wszystko czuli na swoim ciele ale żeby to przeżyli!!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 23 lipca 2012  19:33   nooo przedsiebiorca najlepiej ...   AK

      nooo przedsiebiorca najlepiej zamknac wszytskie wiezienia a wszytskich przestepców wymordowac co? masz psychopatyczne podejscie, moze sam powinienes trafic do celi z nimi.

      0
      0
    • 20 lipca 2012  23:04   To zrób sobie strajk bo i ...   anonim

      To zrób sobie strajk bo i tak nic nie zmienisz i bd płacił podatki i tak i tak na Nich;/

      0
      0
    • 20 lipca 2012  17:37   WTF!   przedsiębiorca

      Tak? To płać na ich utrzymanie ze swoich pieniędzy! Sorry, ale wolałbym aby za moje podatki nakarmiono dzieci w domach dziecka, szkołach etc. a nie utrzymywano takich bydlaków...

      0
      0
  19. 20 lipca 2012  15:02   Szkoda człowieka, ciekawe ... (2)   Wojtas

    Szkoda człowieka, ciekawe czy w schronisku wyciągną jakieś wnioski z tej tragedii...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 lipca 2012  21:31   Jakie wnioski?   C.Sz.

      Co oni tam moga,jak przepisy ich ograniczaja? A ministerstwo...? dla nich zycie jednego czlowieka to kropla w oceanie... i to jest wlasnie najsmutniejsze w naszym kraju ... kompletny brak szacunku dla spoleczenstwa.Nawet jezeli czasami zdazy sie jakis drobny gest z ich strony,to tylko dlatego,ze jakas sprawe naglosnily media.I to tez jest najsmutniejsze w naszym kraju!

      0
      0
    • 20 lipca 2012  15:05   nie tyle w schronisku co też ...   anonim

      nie tyle w schronisku co też w ministerstwie

      0
      0
  20. 20 lipca 2012  14:54   wartość i ochrona życia (1)   Kapral wiaderny

    Czy oni też dostaną 1 rok w zawieszeniu na 4.... ?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 lipca 2012  21:11   mysle...   C.Sz.

      ze dostana 2 lata w zawieszeniu na 3,bo sady sa laskawe

      0
      0
  21. 20 lipca 2012  14:07   Prawo Polske Jest Chore . (2)   anonim

    Dalej to tałatajstwo wspiera oszustów złodzieji i bandytów ,mowie o tych darmozjadach z Sejmu i Senatu -to tez oszuści jak widać po licznych aferach . Polskę należny po blachych i pobłażliwych orzeczeniach sadowych -do Hagi założyć sprawę o niekompetencji Sadow i Rzadu

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lipca 2012  11:43   Nie kazdy jest tak debilny   Piłat

      Co? Rydzyk na prezydenata a Macierewicz na premiera! Dobre katolickie rozumowanie.

      0
      0
    • 20 lipca 2012  21:08   Prawda!   C.Sz.

      zgadzam sie w 100%

      0
      0
  22. 20 lipca 2012  14:07   Najszczersze wyrazy współczucia   Marzena

    Najszczersze wyrazy współczucia dla rodziny Pana Ryszarda

    0
    0
  23. 20 lipca 2012  14:02   BESTIE!!   Marzena

    Śmierć za śmierć ukatrupić bandytów, zachowali się jak zwierzęta to straszne co się dzieje. Jak można w tak bestialski sposób zabić człowieka i jeszcze zastanawiają się czy powinni być osądzani jak dorośli tu nie ma czego sądzić wszystko jasne kulka w łeb a oni jeszcze chcą wydawać pieniądze na rozprawy sądowe itd. dla takich zwierząt nie warto!

    0
    0
  24. 20 lipca 2012  13:55   zabic takich! co to za ...   anonim

    zabic takich! co to za sprawiedliwość ! oni chorzy porządnie na głowe! kara śmierci! i pomyśleć że tacy sku....le żyją na świecie!

    0
    0
  25. 20 lipca 2012  13:52   Jestem ciekawy, jak ... (3)   C

    Jestem ciekawy, jak wyposażona jest straż w tym schronisku ;)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 lipca 2012  10:16   puste ręce   strażnik

      możemy liczyć tylko na swoje ręce jak człowiek niczego się nie spodziewa to niestety oni mają przewagę zwłaszcza że na takiej ślusarni mają moc możliwości jeśli chodzi o metalowe części

      0
      0
    • 20 lipca 2012  21:13   szkoda...   C.Sz.

      ...ze wyposazona jest na tyle,na ile pozwalaja jej przepisy prawne ( bezsensowne przepisy prawne!)

      0
      0
    • 20 lipca 2012  17:49   Powiem Ci   anonim

      Nie mają nic oprócz własnych rąk i oczu dookoła głowy.

      0
      0
  26. 20 lipca 2012  13:46   To są efekty bezstresowego ... (1)   anonim

    To są efekty bezstresowego wychowania i głupich przepisów, ze nie można dać dziecku klapsa, teraz powoli mamy tego skutki.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 lipca 2012  21:17   ...   C.Sz.

      swieta prawda -polska resocjalizacja mlodziezy (wg planu imbecyli!)

      0
      0
  27. 20 lipca 2012  13:25   Pod mur poprawczaka i kula w ... (4)   niezależny.

    Pod mur poprawczaka i kula w łeb !!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 lipca 2012  17:52   Wyprowadzić   Ciekawy

      tych którzy zabili i tą resztę s.....nów która jeszcze jest w schronisku do jakiejś nieczynnej żwirowni, po kulce między oczy, trochę wapna, spychacz i po sprawie. Mam rację?

      0
      0
    • 20 lipca 2012  15:03   kula w łeb?   xxx

      co da kula w łeb, żadna kara. te skur** powinni mieć kare śmierci w takich męczarniach że by sami błagali o śmierć!

      0
      0
    • 20 lipca 2012  14:22   tez sie zgadzam   k

      do konca zycia beda sobie zyc za nasze podatki w wiezieniu bo nawet jak wyjda to nic z nich nie bedzie

      0
      0
    • 20 lipca 2012  14:04   ZGADZAM SIĘ   M

      Zgadzam się kula w łeb

      0
      0
  28. 20 lipca 2012  13:24   Te \'chłopaki\' nigdy nie ... (2)   xyz

    Te \'chłopaki\' nigdy nie beda zadawac sobie takiego pytania. Im to obojetne - i to własnie jest przerażające. Jestem skłonny twierdzic nawet ze są dumni i zadowoleni. Patologie trzeba zwalczać - nie leczyć. Kara śmierci byłaby chyba najbardziej odpowiednia. I to chyba jedyna opcja która spowodowałaby, że następny margines społeczny zacznie sobie zadawać jakiekolwiek pytania ...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lipca 2012  22:03   Takimi wypowiedziami ...   anonim

      Takimi wypowiedziami pokazujesz ze nie jestes lepszy od nich.

      0
      0
    • 22 lipca 2012  17:12   pier.....   czub

      przestan gadac takie bzdury chcialaes byc fajny to ci nie poszlo margines patologia znasz ich ? to po huj sie wypowiadasz

      0
      0
  29. 20 lipca 2012  13:20   człowieczeństwo (1)   człowiek

    Nawet jeśli będą ich sądzić jako dorosłych, za dużo to już Panu Ryszardowi nie pomoże. W każdym razie, Sąd Ostateczny ich nie minie, a odpowiedni wyrok wyda sam Bóg.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  30. 20 lipca 2012  13:13   uuuu to chlopaki teraz ... (2)   anonim

    uuuu to chlopaki teraz posiedza po minimum 10 lat. Bylo warto spedzic godzine na wolnosci w zamian za zycie czlowieka? Pewnie beda sobie to zadawac to pytanie do konca zycia.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 22 lipca 2012  22:05   Prosze cie. Za nieumyslne ...   anonim

      Prosze cie. Za nieumyslne dostana 5 lat maksymalnie. Napreawde wierzysz ze sad uzna to za przypadek ? ucieczka z ośrodka z pobiciem ze skutkiem śmiertelnym ? Przypadek ?

      0
      0
    • 20 lipca 2012  21:22   watpliwe...   C.Sz.

      jaki sad da im taki wyrok za nieumyslne spowodowanie smierci? przeciez oni nie chcieli go zabic,tylko pobic? Taka strone beda trzymac obroncy.To pewne,znajac nasze sady.Pewne i zalosne!!!!!!!!!!!!! zobaczymy.Miejmy nadzieje...ze bedzie inaczej.

      0
      0
  31. 20 lipca 2012  13:12   współczuje   aaa

    [*][*][*]

    0
    0
  32. 20 lipca 2012  13:12   hjf (2)   anonim

    Ci ludzie to zwierzęta. Nie ma kary, ktora odpokutowałaby śmierć człowieka. Najszczersze wyrazy wspolczucia dla najbliższych Pana Ryszarda...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 lipca 2012  17:53   NIE !   anonim

      Najgorsze ze zwierząt to człowiek.

      0
      0
    • 20 lipca 2012  13:33   nie można porównywać   ewa

      nie mozna porównywac tych bestii do zwierząt- bo obrazamy zwierzęta, to są ludzie pozbawieni wszelkich uczuć . Nie wierzę , że resocjalizacja pozytywnie wpłynie na ich zachowanie . Jeżeli nie ma kary śmierci to do ciężkiej roboty ich zagonić o suchym chlebie i wodzie, a nie siłownie i posiłki do syta urozmaicone.

      0
      0