Stadiony bez polityki

Być może trzeba spotkać się z chojnickimi kibicami i wytłumaczyć im, że nie wolno wchodzić z polityką na stadion – uważa radny Dariusz Szczepański, członek komisji kultury i sportu w chojnickim UM.

Oprawa meczu przygotowana przez kibiców Chojniczanki na mecz z Jarotą Jarocin.   |  fot. (olo)

- Kibice dobrze o tym wiedzą – podkreśla radny Bogdan Kuffel. Przypomnijmy, chodzi o wydarzenia sprzed meczu Chojniczanki z Jarotą Jarocin, kiedy to delegat Polskiego Związku Piłki Nożnej nie zgodził się na rozpoczęcie spotkania, zanim kibice nie zdejmą i nie wyniosą ze stadionu przygotowanej oprawy (napisu) z okazji przypadającego na 11 listopada Święta Niepodległości.

Podczas spotkania radnych z komisji kultury i sportu ten temat wywołał radny Dariusz Szczepański. - Może kibice nie mają wiedzy i trzeba im powiedzieć, żeby nie wchodzili z polityką na stadion. Trzeba z nimi rozmawiać – mówił dziś (19.11.) podczas posiedzenia komisji.

Bogdan Kuffel, który na mecze Chojniczanki również chodzi i był na tym z Jarotą Jarocin uważa, że fanom Chojniczanki nie trzeba o tych  zakazach przypominać. - Kibice doskonale o tym wiedzą, a my nie jesteśmy od tego żeby o tym przypominać. To może zrobić klub Chojniczanka. Moje zdanie jest takie, że stadion powinien być bez polityki.      

Radny Kazimierz Drewek potwierdził, że regulamin PZPN jest jasny i to prezesi klubu powinni go kibicom przypomnieć.

(olo)

  1. 23 listopada 2012  11:04   Panie Kuffel!   byly uczeń

    Jako Pana były bardzo dobry uczeń z historii powiem Panu tak: jeśli taki transparent jest dla Pana "polityką" to w takim razie ci pańscy rycerze są "polityką" co najmniej w 200%;) Niech Pan się nie zniża do poziomu tego pańskiego kolegi partyjnego...

    0
    0
  2. 22 listopada 2012  19:02   A czy radny..   anonim

    .. Szczepański to nie ten co się uchlał i w Kamieniu narozrabiał? I taki w komisji kultury?

    0
    0
  3. 21 listopada 2012  11:08   Pomyłka!   araysky

    Skoro patriotyczna oprawa jest zaliczana do polityki, to aż się nie chce tego komentować. Ewidentne pomylenie pojęć!

    0
    0
  4. 21 listopada 2012  08:46   Nie dziwię się, że nasi ...   anonim

    Nie dziwię się, że nasi (bez)radni mylą pojęcia patriotyzmu z polityką. Im teraz praktycznie wszystko kojarzy się z polityką, ale jest to akurat zasługa takiego jednego pana z ratusza. On ciągle ma jakiś problem z obywatelami tego miasta i za każdym razem zarzuca im prowadzenie polityki a nie dialogu.

    0
    0
  5. 20 listopada 2012  16:24   Polityka   Zibi55

    Trudno sie zgodzic ze patryjotyzm to polityka,chyba ze dla obcych narodowo przeszkadza, niech wiec sie wyprowadza,wolna droga,POpaprancy

    0
    0
  6. 20 listopada 2012  15:06   jeżeli dla niektórych ... (2)   Kibic

    jeżeli dla niektórych radnych i nie tylko.. patriotyzm na stadionie przeddzień ważnego święta to polityka to czym dla niego jest Polska..?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 21 listopada 2012  15:24   do mko   adek

      i tu się mylisz , mecz był dzień wcześniej . http://chojniczanka.net/news.php?readmore=220

      0
      0
    • 21 listopada 2012  10:26   do kibica   mko

      A ja się ciebie zapytam, dlaczego w dzień tak ważnego święta (jak to napisałeś) nie było tych młodych ludzi na obchodach tego święta z tymi transparentami. Coś tu nie gra z tym patriotyzmem u ciebie i u tych, co wywiesili te transparenty na stadionie widocznie pomyliło im się w głowach.

      0
      0
  7. 20 listopada 2012  13:43   Szkoda tylko,że patriotyzm w ...   skejt

    Szkoda tylko,że patriotyzm w wydaniu kibicowskim objawia sie jedynie na stadionach(choć dobre i to).Osobiście uważam,że to nędzna grupa polityków,bardzo średniej klasy,przyczepiła sie do tyłków kibicom,co widać też na stadionie Chojniczanki -niestety.pozdro

    0
    0
  8. 20 listopada 2012  11:53   Precz od kibiców   jurand ze spychowa

    Pan bezradny Szczepański to niech się zajmie swoją edukacją umysłową, bo jak dotychczas to się tylko ośmiesza (nie będę przypominał jego ekscesów)! Natomiast Pan Kuffel - cóż... niby historyk, a nie wie co to patriotyzm? (tzn. wie... ale obecnie poprawność polityczna nakazuje pluć na patriotyzm prawda?!).

    0
    0
  9. 20 listopada 2012  08:50   Pilnuj Bogdan swoich rycerzy ...   anonim

    Pilnuj Bogdan swoich rycerzy - nie będziesz radnym to zabraknie miejskich pieniedzy na Twoje zabawy w rycerzy !

    0
    0
  10. 20 listopada 2012  08:03   Do Pana Trybuna (1)   mniecio

    Prawo wg ,,uważania"" to niech pan Szczepański wprowadzi w swoim domu.Konstytucja nie zabrania cieszyć się obywatelom ze święta narodowego.Panu radnemu to trzeba podziękować za jego funkcje społeczne.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 listopada 2012  08:46   temu radnemu już dziękujemy ...   anonim

      temu radnemu już dziękujemy ! już zapomniał jak biegał po polach w Krojantach i agitował ?!

      0
      0
  11. 20 listopada 2012  07:58   A śpiewać: "Jeszcze ...   anonim

    A śpiewać: "Jeszcze Polska nie zginęła póki My żyjemy(...) Dał nam przykład Bonaparte jak zwyciężać mamy..." - wolno? Może i tego zabronią?

    0
    0
  12. 20 listopada 2012  03:12   Ciekawe ilu z tych ... (2)   Pepsi

    Ciekawe ilu z tych "patriotów" ze stadionu pojawiło się następnego dnia na pochodzie, czy wywiesiło flagi na domach.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  13. 20 listopada 2012  01:17   Panie Szczepański,nie ...   anonim

    Panie Szczepański,nie widziałem na meczu w Chojnicach akcentu politycznego!!!Gdzie Pan to widział??Proszę o odpowiedz..

    0
    0
  14. 20 listopada 2012  01:06   Prawdziwi kibice (1)   anonim

    Wy niepoRADNI radni..niedługo wasz czas się kończy i zapomnimy o was..Nie macie pojęcia widać..

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  15. 19 listopada 2012  22:44   uważam, że radny ... (2)   patriota

    uważam, że radny Szczepański trafił w sedno ! Stadiony dla fanów piłki. Natomiast patriotyczne transparenty i pieśni można wykorzystać z okazji np. święta niepodległości 11 listopada lub 3 maja !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 listopada 2012  23:17   oszołomie ??? jak widać nie ...   patriota

      oszołomie ??? jak widać nie potrafisz poprawnie odczytać tekstu... ale z kilkoma klasami nie powinniśmy zbyt wiele wymagać od anonima...

      0
      0
    • 20 listopada 2012  01:07   Jaka to polityka oszołomie!!!   anonim

      Jaka to polityka oszołomie!!!

      0
      0
  16. 19 listopada 2012  22:23   Oj boli niektórych ... (1)   Kibic

    Oj boli niektórych "POlityków" patriotyzm...zamiast nas uczyć..uczcie sie od nas tych postaw..

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  17. 19 listopada 2012  21:21   To jest jakąś paranoja! Co ...   zly

    To jest jakąś paranoja! Co ma wspólnego patriotyczna oprawa z polityką? Pyzpomina się dowcip o facecie, który wszędzie widział....baby. Pozdrawiam wszytskich myślacych inaczej! Brawa dla chłopaków z trybun, nie dajcie się! Komuna ze swoją cenzurą wraca:(

    0
    0
  18. 19 listopada 2012  19:50   Jak za PRL   Józef Bąk

    Za PRL wszystko co było nie zgodne z linią Władzy było POlityką, dziś jest taksamo.

    0
    0
  19. 19 listopada 2012  19:42   Oczywiście,że delegat za ... (1)   kibic

    Oczywiście,że delegat za bardzo przejął się swoją rolą i rozwalił widowisko. Natomiast tekst zapiewajły "co tam kwalifikator, to jest tylko pionek, prawdziwy winny jest Tusk i teraz jemu dowalimy" z polityką ma trochę wspólnego. Bo co ma Tusk do przepisów PZPN-u? Nic. Ale nie od dziś wiadomo, że kibice Chojniczanki to przybudówka PIS-u. Całe to Stowarzyszenie ma polityczne aspiracje a doping na stadionie to tylko zasłona dymna. Robią pranie mózgów młodym chłopakom, którzy lubią Chojniczankę, a nie zdają sobie sprawy, że są manipulowani. Kiedy Ziobro z Kaczyńskim zapowiadali zaostrzenie kar i wprowadzenie porządku na stadionach to nikt nie krzyczał "Kaczyński matole..."

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 listopada 2012  20:39   smutne,ale w 100% prawdziwe! ...   wierny kibic od 20t-u lat

      smutne,ale w 100% prawdziwe! Nie chodzi o oprawę z okazji święta niepodległości,ale o całokształt. Co ma do kibicowania to jakie ktoś ma poglądy polityczne. Poza tym dzisiaj panuję jakieś dziwne przekonanie,że patriota to tylko taki z prawicowymi poglądami i koniecznie katolik. Polityka precz ze stadionów!

      0
      0
  20. 19 listopada 2012  19:39   Brak wiedzy   chojnice

    Chyba radnym trzeba wytłumaczyć pojęcie "polityka" i "patriotyzm", bo widocznie nie wiedzą co one znaczą. Ten transparent nie był przejawem polityki.

    0
    0
  21. 19 listopada 2012  18:51   je... PISUARY!!! (1)   GUCIO MAKANAKI

    JE..Ć PISUARY I ICH PREZESIKA OSZOŁOMA

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  22. 19 listopada 2012  18:51   nie tylko ekstraklasa   fzgt

    oprawy patriotyczne byly takze w I i naszej II lidze m in w Glogowie. i nikt afery nie robil jak w Chojnicach.

    0
    0
  23. 19 listopada 2012  18:21   andrzej   anonim

    panowie to co sie stalo na meczu to kpina OD KIEDY PATRIOTYZM TO POLITYKA DLACZEGO NA MECZACH EKSTRAKLASY TO NIE BYLA POLITYKA BRAWO SEKTOR C

    0
    0
  24. 19 listopada 2012  17:46   OD KIEDY PATRIOTYZM I ... (2)   kibic

    OD KIEDY PATRIOTYZM I PAMIĘĆ O LUDZIACH DZIĘKI KTÓRYCH POLSKA ISTNIEJE TO POLITYKA?! TO Z RADNYMI BĄDŹ CZŁONKAMI KOMISJI PRZYDAŁOBY SIĘ POROZMAWIAĆ... ALE O HISTORI NASZEGO KRAJU.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 listopada 2012  23:21   Dlaczego piłka ma się stać ...   realista

      Dlaczego piłka ma się stać areną wyrażania poglądów ? Przecież to miejsce publiczne i ludzie, którzy kupili bilety nie potrzebują, a być może i nie chcą żadnej agitacji, nawet tej patriotycznej. Stadion to nie miejsce i czas... Pominę fakt, że promowanie własnych poglądów za pieniądze kibiców i miasta Chojnice !!!

      0
      0
    • 20 listopada 2012  11:43   masz rację kibic w 100%!   anonim

      masz rację kibic w 100%!

      0
      0
  25. 19 listopada 2012  16:24   Proszę sobie obejrzeć ... (1)   Grzegorz

    Proszę sobie obejrzeć zdjęcia i filmiki z meczy ekstraklasy. Całe trybuny były pokryte podobnymi transparentami i napisami co spotkało się z wielką aprobatą mediów i jakoś PZPN-owi nie przeszkadzało. Widać, że ekstraklasa może, a druga liga nie...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 listopada 2012  17:41   ...a i poco   Pioter

      Ekstraklasa rządzi się swoimi prawami i nie porównuj szmaciarzy ze zbieraczami śmietanki.

      0
      0
  26. 19 listopada 2012  16:21   od kiedy patriotyzm to ...   C

    od kiedy patriotyzm to polityka Ty pseudo radny Bogdanku?

    0
    0