Rosną wyborcze szeregi PChS

Inwestycje w wizerunek burmistrza nie mogą zastąpić inwestycji w rozwój miasta – tak Mariusz Brunka, jeden z liderów Projektu Chojnicka Samorządność komentuje podtekst niedawnych decyzji burmistrza Arseniusza Finstera.

Milej jest kandydować w otoczeniu osób miłych i uczciwych, trudniej jest promować satrapę – podsumował Brunka.   |  fot. (ro)

Przedstawił także pierwszych kandydatów na stanowiska radnych. Wprawdzie Brunka potwierdził, że ekipa burmistrza zaczyna realizować niektóre z pomysłów PChS, ale nie wskazuje ich źródła. - Realizacją promowanej przez nas polityki osiedleńczej jest wprowadzenie karty rodzin wielodzietnych – referował Brunka. - Po kilkunastu latach znalazły się też tereny na rozwój budownictwa mieszkaniowego.

Inne działania Finstera zostały określone przez Brunkę jako pozorne. Chociażby negocjacje z kupcami czy majstrowanie przy budżecie, gdzie dochody jego zdaniem są znacznie przeszacowane. Brunka krytykuje także aktywność burmistrza na spotkaniach z organizacjami pozarządowymi – wcześniej rzadko bywał gościem na takich spotkaniach. W opinii Brunki to tylko pudrowanie wizerunku włodarza przed wyborami.

Podczas dzisiejszej (28.01.) konferencji prasowej  liderzy PChS odsłonili kolejne karty dotyczące najbliższych wyborów samorządowych. Na czele listy kandydatów na radnych w mieście jest obecna prezes PChS, Violetta Kasprzak – lekarz anestezjolog. Zgodnie ze swoją profesją chce się zajmować profilaktyką i ochroną zdrowia.

Jacek Studziński w swej karierze był już radnym a jeśli ponowne otrzyma tę funkcję, jego domeną będzie gospodarka komunalna. Kolejni kandydaci to Marzenna Osowicka zaangażowana w rozwój sportu oraz Radosław Sawicki – pasjonat ochrony środowiska. W gronie kandydatów jest tez nauczycielka Alicja Kreft oraz znany z Gminnego Ośrodka Kultury w Chojnicach Przemysław Zientkowski.

(ro)

  1. 12 lutego 2014  17:50   JEST MI PRZYKRO...!!!!   wrózbita J.K.

    ...wiem ,że ta formacja Brunki jest bez szans już na starcie...to nie są charyzmatyczni "przywódcy" ,którz moglby pokonac chytrego jak Ulisses Finstera i jego drużyny ,który trzęsie miastem i Skaja w powiecie,który jest jego wasalem..,posłusznym pachołkiem..Jesli w tym miescie nie zjawi się ktoś /...a może P. Stanke...?!/ to wszystkich "ograją".......

    0
    0
  2. 7 lutego 2014  14:31   Zmiana   k

    zmiana w ratusz powinna byc w niekturych pokojach na przyklad w przydzielaniu mieszkan bo tam naprawde siedzi bardzo nie mila panii w opiece spolecznej tez sa bardzo nie mile mysla ze sa bogami i ze swojej kieszeni daja

    0
    0
  3. 3 lutego 2014  11:29   "promowanej przez nas polityki osiedleńczej"   fajnie zabrzmiało

    repatriacja II?

    0
    0
  4. 3 lutego 2014  11:16   co wy chcecie od ... (2)   anonim

    co wy chcecie od Zientkowskiego jest młody, inteligentny, świetnie wykształcony i zabójczo przystojny

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  5. 3 lutego 2014  07:42   Oni to zmienią....   anonim

    Dane zawarte w opracowaniu "Warunki życia rodzin w Polsce" są zatrważające. M.in. 450 tys. dzieci nie ma wszystkich podręczników, bo rodziców nie stać na ich zakup. Z powodu biedy 530 tys. dzieci nie chodzi do specjalistów, a blisko 600 tys. do dentysty. Ogółem na 8,9 mln dzieci w wieku 0-24 lata "na utrzymaniu" w niedostatku lub biedzie żyje 1,4 miliona.

    0
    0
  6. 2 lutego 2014  21:47   banda DROMBO:)   anonim

    banda DROMBO:)

    0
    0
  7. 2 lutego 2014  21:47   ten koles co pitoli o ...   anonim

    ten koles co pitoli o budzecie Chojnic...skad Ty wogole k...jestes bo napewno nie z Chojnic wiec sie nie wypowiadaj...

    0
    0
  8. 2 lutego 2014  21:45   same PISslamisci:)   anonim

    same PISslamisci:)

    0
    0
  9. 2 lutego 2014  21:44   Zientkowski wode lekesz i ... (2)   anonim

    Zientkowski wode lekesz i groch z kapusta

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  10. 2 lutego 2014  21:43   heh Esteban i Zientek   anonim

    heh Esteban i Zientek

    0
    0
  11. 2 lutego 2014  11:29   Kim jest blondynka?   zagadka

    Blondynka korzystająca z koleżankami bez umiaru z usług salonów piękności i mody, wszystko na rachunek kredytowy pogrążonego psychicznie i finansowo męża. Podpowiedź: "mąż" to społeczeństwo.

    0
    0
  12. 1 lutego 2014  18:04   Ten kandydat na nowego ... (1)   anonim

    Ten kandydat na nowego burmistrza wiecznie poirytowany z miną przedszkolaka który nawalił w rajtuzy i nie chce się do tego przyznać,a wszystkim w koło mówi że to nie on !!! Mało tego pokazuje brudnym paluchem na innego,że to tamten jest zły !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  13. 1 lutego 2014  08:50   Ludzie, czym się tak ... (2)   anonim

    Ludzie, czym się tak nakręcacie? Co mysliście, że jak nawet zmienilaby sie wladza będziecie mieli lepiej? Podajcie chociaz jeden przyklad, ze tak będzie???? Polak ciągle jest glupi i widac nadal bedzie

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 1 lutego 2014  12:58   dlatego nie bedzie lepiej ....  

      Oficjalne dane: obecnie 82% Polaków nie ma ŻADNYCH oszczędności - żyje od wypłaty do wypłaty. Tylko 1% Polaków płaci najwyższy podatek, a więc od zarobków przewyższających 80 tys. zł dochodu rocznie. Polski przemysł obecnie nie produkuje wyrobów finalnych, jest tylko anonimowym podwykonawcą, a w Europie, pracując „na murzyna”, nie zarobi się przyzwoitych pieniędzy. W W. Brytanii 62% dochodu narodowego przeznaczane jest na płace. w Polsce tylko 35%, mimo że nasz dochód jest w porównaniu do Brytoli nędzny

      0
      0
    • 1 lutego 2014  09:50   A ty podaj choć jeden ...   Nn

      A ty podaj choć jeden przykład, że nie będzie lepiej. Skąd wiesz, jaki PChSowcy mają pomysł na naszą lokalną politykę. Na razie zapowiedzieli tylko cięcie kosztów związanych z utrzymaniem m. In. wiceburmistrzów. Uważasz, że przez ostatnie kilkanaście lat żyło się nam dobrze? Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mamy tylko ładnie udekorowane miasto i kupę długów. Chyba już czas, aby dać innym ludziom szansę, by w końcu ktoś pomyślsł o tym, jak ściągnąć do Chojnic inwestorów zamiast tylko wyprzedawać majątek.

      0
      0
  14. 1 lutego 2014  08:48   NieMłody sie na vabank ...   Tow. Wieslaw

    NieMłody sie na vabank wypalił, on jest z tego pokolenia co Polskę budował, aby ludzie żyli lepiej a teraz bzdury wypisuje?

    0
    0
  15. 31 stycznia 2014  22:29   Początek końca   Niemłody

    A Finster jest wypalony. PChS merytorycznie go zmasakrował. A ten niwy chłopaczek rzucił mu rękawicę w twarz, a on nawet nie odniósł sie do ich wypowiedzi, tylko schował głowę w piasek. To symboliczny moment, bo jestem z tego pokolenia, które pamięta jak zachowywali się dygnitarze, gdy gwałtownie zaczęli tracić kontrolę...

    0
    0
  16. 31 stycznia 2014  16:46   Ot (1)   zatopek

    Ot ciemny ludu grodu Chojnice, klasa inteligencji pcha się do władzy.Drużyna Kanclerza stanie do boju o nasze lepsze jutro, żeby rozbić ten twardy chojnicki beton ideologiczny.Niosą nam kaganek oświaty, gdzie potem znaczyć będzie lepiej tylko nie wiadomo konkretnie komu się polepszy. Ot wieków mówiono że tym co u góry zawsze jest cieplej,niż tym co na dole.Ich główny szaman ten od proroczych wizji budowlanych wyniuchał walący się Dom Kultury mówi że szary ciemny ludu ma wszystko w d...e i tylko marudzi.Tester drzwi wejściowych w stylu Bruce Lee i inkwizytor tępiący po 68 latach czerwone gwiazdeczki twierdzi że jak obecni źle rządzą to go to bardzo cieszy, ciekawe dlaczego czyżby wypita ciecz uderzyła mu do głowy.Trudno pojąc o co chodzi więc filozofa mają w składzie i do znieczulenia bólu anestezjologa.Ciemny ludu słuchajcie i się bawcie jak w piosence "Będzie się działo będzie zabawa"i już wkrótce igrzyska się rozpoczną !

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  17:01   hehe, głupi jesteś, ale co ...   anonim

      hehe, głupi jesteś, ale co tam, może ludzie łykną ;)Drużyna Finstera uprawia propagandę medialną na wszelkie możliwe sposoby. To powyżej, to jeden przykładów.

      0
      0
  17. 31 stycznia 2014  13:40   Pan Brunka jaki on dobry, ...   mocherka

    Pan Brunka jaki on dobry, troskliwy, takie chojnickie sloneczko,martwi się o nas wszystkich, juz sie modlę za niego

    0
    0
  18. 31 stycznia 2014  11:24   Finster wygra przytłaczającą przewagą głosów (2)   anonim

    poważny konkurent musi mieć kochones, a nie pretensje, że burmistrz realizuje "jego" postulaty, niech się zdecyduje czy popiera burmistrza, czy kandyduje na burmistrza

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  14:50   do tego poniżej   anonim

      nie podoba ci się demokracja mietku ?

      0
      0
    • 31 stycznia 2014  13:40   jesteś tak prymitywny jak ...   anonim

      jesteś tak prymitywny jak Twój Wódz tymi kochones możecie się walnąć w głowę czubki

      0
      0
  19. 31 stycznia 2014  11:06   obejrzałem nagranie z tej konferencji (1)   anonim

    żeby wyrobić sobie całościową opinię chciałbym usłyszeć jakieś wypowiedzi tych blondynek

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  22:13   Usłyszysz   Cierpliwy

      Kampania sie właśnie rozpoczęła. Tak wcześnie m.in. dlafegi, żeby dać czas wszystkim kandydatom zaprezentować siebie i swoje ponysły. Wystarczy spjrzeć na ich CV by zauważyć, że to nie tylko ładne buzie, czy wypełniacze list wyborczych..

      0
      0
  20. 31 stycznia 2014  10:56   Brak pomysłu, brak programu, ładna buźka   anonim

    Panie, z "inteligencją" to jest długa dyskusja i ogólny brak decyzji! - cytat z filmu "Wyjście awaryjne"

    0
    0
  21. 31 stycznia 2014  10:54   Pominięto   kiko

    Pominięto Kaczmarka który też był na konferencji co elita ślepa tylko o sobie myślą. Syndrom narcyza się co niektórym udziela i ich własnego ego bierze górę.Wspólna sprawa ich łączy tak ale chyba jednak nie, bo na pierwszym miejscu jest wypromowanie własnego wizerunku a cała reszta jest grą pozorów.

    0
    0
  22. 31 stycznia 2014  10:49   Przyszły burmistrz wypowiada się jak Doda (3)   prof Miodek

    zazwyczaj wg schematu: Treść zdania słówko TAK? na koncu ze znakiem zapytania i tak w kółko a pomyślałby kto, że to kanclerz

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  14:55   generalnie ma przerypane widać brak obycia   anonim

      ale to nie krytyka, występy publiczne to też sztuka, a poprzeczka z roku na rok rośnie, zwykłemu zenkowi coraz trudniej wskoczyć na klop władzy, ale chociaż ładnie się ubrał, choć pewnie na co dzień tak nie chodzi bo krawat go bardzo dusił

      0
      0
    • 31 stycznia 2014  13:44   o tak, to chodzący ideal   anonim

      o tak, to chodzący ideal

      0
      0
    • 31 stycznia 2014  11:21   mówca   jan

      Po co bruździsz? Mariusz Brunka wysławia się bardzo jasno i czytelnie! Precyzyjnie ubiera w słowa myśli, potrafi także inteligentnie żartować.

      0
      0
  23. 31 stycznia 2014  10:31   Brunka po wyborach się ... (1)   anonim

    Brunka po wyborach się zdziwi, że poza kolesiami nikt na niego głosować nie będzie, kanclerz satrapa zapragnał dorwać sie do wladzy, to nie uczelnia, tu są inne realia, a populistyczne hasla moze sobie miedzy bajki wlozyc

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  10:38   Finster nie wygra w I turze, ...   anonim

      Finster nie wygra w I turze, taka niestety będzie prawda, nie wygra też w II. I kolesie Finstera, to będzie własnie to grupa ludzi, którzy naprawdę się zdziwią. Są wyniki badań, które jasno pokazują, że poparcie dla Finstera zaczyna być znikome w porównaniu z minionymi latami.

      0
      0
  24. 31 stycznia 2014  09:01   kanclerz Brunka nazwał Finstera satrapą (2)   anonim

    ale chyba ten kanclerz nie do końca rozumie znaczenie tego słowa, satrapa był narzucany przez władcę, a burmistrz regularnie w demokratycznych wyborach wygrywa w cuglach ze wszystkimi dziwolągami

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  10:31   taaaa....ci są tak ...   gastrolog

      taaaa....ci są tak wyrazisci, ze juz przed wyborami na ich widok mnie mdli

      0
      0
    • 31 stycznia 2014  09:37   kontrkandydaci Finster ...   anonim

      kontrkandydaci Finster przegrywali dotąd, bo nie byli wyraziści, nie mieli też wsparcia organizacyjnego i często byli tylko i wyłącznie wystawieni dla odegrania sztuki. Brunka idzie na realną bitwę i ma duże szanse wygrać z Finsterem, który intelektualnie Brunce nie dorasta do stóp. Brunka miał rację określając Finstera satrapą, gdyż ten nim jest. Od pierwszej kadencji jest na urzędzie z wyboru radnych - grona byłych komunistów i nowobogackich, kolejne wybory to tylko była formalność przy środkach i stopniu organizacji wokół kapitału miejskiego tego towarzystwa spod ciemnej gwiazdy

      0
      0
  25. 31 stycznia 2014  08:04   XYZ (1)   krowa

    Przedstawiono Gabinet Cieni w przyszłym Urzędzie Miejskim w Chojnicach. Brakuje tylko rusofoba Marcina gdzie jego domeną w urzędzie będzie organizacja imprez towarzyskich oraz sprawdzania wyjść ewakuacyjnych w chojnickich lokalach gastronomicznych. Szczególnie jego akcje nocne budziły podziw, bo nie wiadomo kiedy nastąpi inspekcja obiektu.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 31 stycznia 2014  09:34   Marcina Wałdocha nie ...   anonim

      Marcina Wałdocha nie brakuje. Jest przecież w PChS. Czy zarzuca się mu coś więcej jak sympatię do towarzystwa? Oczywiście, ze nie. I nie ma co pisać o nocnych akcjach, bo one bledną przy takich wyczynach jak ucieczka Guzelaka i Finstera przed policją, kiedy wracali autem z Kręgelni parę ładnych lat temu...Jestem dobrze zorientowany, Wałdoch to założyciel PChS, więc odpowiedz sobie jaka jest jego rola w tym co się dzieje w Chojnicach.

      0
      0
  26. 30 stycznia 2014  18:07   i vice wersa   anonim

    i vice wersa

    0
    0
  27. 30 stycznia 2014  17:33   Ci co tutaj tak się ...   anonim

    Ci co tutaj tak się produkuję przeciw PChS-owi to ludzie chorzy z nienawiści dosłownie.

    0
    0
  28. 30 stycznia 2014  14:08   jakie mają wykształcenie (1)   anonim

    jakie mają wykształcenie oprócz lekarza i nauczycielki ?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 30 stycznia 2014  15:14     anonim

      http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20140129/INNEMIASTA04/140129232

      0
      0
  29. 30 stycznia 2014  13:23   Ma rację   Uważny

    KAŻDY może wystartować (o ile ma prawa obywatelskie). Łatwiej nie pójść do wyborów i krytykować. Wystaw siebie, podaj nazwisko - być może oddam na Ciebie głos, o ile mnie przekonasz,że masz pomysły, a nie tylko szczekasz. Czekam :)

    0
    0
  30. 30 stycznia 2014  09:57   PCHS (2)   gal

    Do podnoszenia łapy na sesjach w przyszłych kadencjach Rady Miasta PCHS szuka osób z wyższym wykształceniem, a cała reszta tych mniej inteligentnych jest poszukiwana aby na nich tylko głos oddać i nic więcej.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 30 stycznia 2014  11:00   gadzinową propagandę ...   anonim

      gadzinową propagandę siejesz gal, lecz się, każdy może startować w wyborach wystarczy zebrać 50 podpisów od sąsiadów i rusza na ratusz, każdy może spróbować, a pchs ma prawo budować sobie listy z czego i kogo chcą do wyborców będzie należał wybór

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  10:29   ALe bredzisz!   anonim

      ALe bredzisz!

      0
      0
  31. 29 stycznia 2014  21:15   bełkot i tyle (1)   anonim

    bełkot i tyle

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  32. 29 stycznia 2014  20:32   Tu macie relację ...   anonim

    Tu macie relację http://www.chojnice.tv/wideo-151-Konferencja_prasowa_Projektu_Chojnicka_Samorządność_-_28.01.2014_

    0
    0
  33. 29 stycznia 2014  18:21   Pora najwyższa, aby coś ...   xxx

    Pora najwyższa, aby coś zmienić, dać szansę ludziom o nowym spojrzeniu na to, co się dzieje w naszym mieście. Tak wprowadza się postęp. Poprzedni radni są już wypaleni.

    0
    0
  34. 29 stycznia 2014  18:21   zagłosuję jak poznam, jak ... (1)   sd

    zagłosuję jak poznam, jak przyjdzie taki kandydat w moje obejscie, przedstawi sie, powie o co mu chodzi itd. W USA przyszły prezydent jezdzi jak szalony po całym kraju, więc jak z moich pieniążków ma byc wypłata dla przyszłego radnego chcę wiedziec -kto zacz on jest-osobiscie!!!! a nie z ulotek, inaczej wal sie , nikt nie dostanie mojego głosu!!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  18:49   Przyjdą   anonim

      Jeżeli nie jesteś agresywny, nie masz groźnego psa w obejściu lub żony słuchaczki Radyjka z Torunia lubisz słuchać bajerów i fantastycznych opowieści to przyjdą.Jestem tego pewien nie opędzisz się i poczujesz się jak w Ameryce,wręcz oszalejesz z wrażenia jakie na tobie zrobi kandydat. Jak oddasz na niego głos to ty będziesz mógł się walić, bo on będzie brał wypłatę z twoich pieniążków i odbierze ją osobiście.

      0
      0
  35. 29 stycznia 2014  14:56   do zasady   anonim

    Ci co byli przy korycie i próbowali się nachapać to po pewnym długim czasie zasiedzenie odkrywają, że ich oczekiwania urosły i trzeba się jeszcze bardzie nachapać. Oszczędności to będą jak się przewietrzy ratusz.

    0
    0
  36. 29 stycznia 2014  14:26   zasada (1)   www

    Zasada jest taka, że ci co są przy korycie już się nachapali pchs chce się dopiero nachapać taka jest różnica - dla oszczędności nie głosować na pchs i kropka. A tak w ogóle kto to jest Brunka ? kto to jest Osowicka? co zrobili dla Chojnic? - mogę odpowiedzieć że nie słyszałem i nie widziałem efektów-oprócz oczywiście prywaty.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  14:28   To co napisałeś, jest tylko ...   anonim

      To co napisałeś, jest tylko dowodem na to, że Ci którzy są przy władzy dzięki niej się nachapali. Cała reszta to bajki.

      0
      0
  37. 29 stycznia 2014  11:52   Sama (21)   anonim

    Sama inteligencja w szeregach PCHS kanclerz, doktor, nauczycielki itd.ludzie z wyższym wykształceniem.Czy w PCHS żeby być radnym trzeba mieć studia, czy uważają że obecnie wszyscy w Polsce studia kończą.Ani jednego robola w swoim składzie czy taki do nich by nie pasował, czy się nie nadaje w ich szeregi. Kryteria doboru na radnych nie są jasne bo czy biorą wszystkich chętnych czy tylko wybranych. Kolega kolegi , najbliższa rodzina czy jak, bo chyba nie ogłaszali że potrzebują kandydatów na radnych dla szerokiej rzeszy obywateli tego miasta. A kandydaci już są i to bardzo dziwne bo lecą pszczoły do miodu.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 30 stycznia 2014  12:42   zadzwoń sobie, albo napisz ...   anonim

      zadzwoń sobie, albo napisz do p. Sawickiego to się dowiesz...co za moron z Ciebie!

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  12:08   Jasne   misio

      Co to znaczy ma średnie wykształcenie i był na studiach historycznych ? to ma znaczyć ma średnie wykształcenie i bywał na studiach historycznych od czasu do czasu i ich nie ukończył jak Kwaśniewski. Czy spacerował sobie po korytarzach w uczelni traktując to jako wycieczki turystyczne bo nie rozumiem.

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  12:01   ma średnie wykształcenie i ...   anonim

      ma średnie wykształcenie i był na studiach historycznych i co z tego? ważne co robi dla miasta, dla kultury, dla społeczeństwa, a nie jaki ma dyplom, Wałdoch ma dyplomy a ja go nie cenię tak jak Sawickiego

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  11:53   To   misio

      To według twojej wiedzy jakie ma szkoły. Jest to człowiek "transparentny".

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  11:34   Sawicki   Roman

      Sawicki nie ma wyższego wykształcenia

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  10:05   Do anonima poniżej - ...   anonim

      Do anonima poniżej - chłopie od łopaty, i chłopy i kobiety od biurka, każdy z Was może sam wystartować w wyborach. Wystarczy zebrać 50 podpisów od sąsiadów pod swoją kandydatura i jazda do wyborów. Żadnego PChS nie potrzebujesz do demokracji, ani żaden PChS z Ciebie. Tym bardziej, że jesteś kłamcą, to jasno wynika z logiki i treści Twojej wypowiedzi Ty "fizolu".

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  09:52   Zgłoś się do nich. Co z ...   do Anonima

      Zgłoś się do nich. Co z tego, ze masz zawodowe wykształcenie. Nie wiem jakim mogą się pochwalić obecni radni, raczej mnie to nie interesowało, gdyż nie dzielę ludzi na tych z wyższym i tych bez. Ważne żeby radnymi byli ludzie z pomysłem, wizją - a Ty ją masz. I nie uważam, żeby ktoś Cię odrzucił tylko dlatego, że nie posiadasz wyższego wykształcenia. Ważne jest to, co sobą reprezentujesz (a piszesz, że potrafisz myśleć i nie masz problemu z wysławianiem się :-) ), jakie masz pomysły a nie co masz w dokumentach. To nie jest konkurs na stanowisko dyrektora :-)

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  09:33   Od urodzenia   Anonim

      Ja od 18 roku życia macham łopatą ze 12 godzin dziennie z 30 minutową przerwą i zaznaczam w Chojnicach.Pracę fizyczną nie znam w okresach 6 letnich bo znam ją od zawsze i to do perfekcji tylko że mam wykształcenie zawodowe i pewnie będę zapierdzielał z tą łopatą do emerytury jak dożyję. Umiem myśleć i wolny nie jestem i pewnie nigdy nie będę.Potrafię się wypowiadać i pisać w stopniu podstawowym czyli nie używam iksów we własnym podpisie nie jąkam się i nie seplenię jako tako zdanie składam.Moją wartością jest to że mam wizję przyszłościowe co do Miasta Chojnice tylko że z moim niskim wykształceniem pozostaną jako fata morgana.Radny uczestniczy w głosowaniach i pracach komisji czyta i pyta a to dałbym radę robić.Demokracja podobno jest dla wszystkich tylko że w wykonaniu PCHS jest z aneksem tylko dla intelektualistów i takim wianuszkiem osób obecnie są i pewnie pozostaną.Fizole takie jak ja jedynie mogą głos oddać z racji że takie prawo mam i czy ja mogę się czuć wolny ,no może według filozofii PCHS ?!.

      0
      0
    • 30 stycznia 2014  02:14   praca fizyczna   Radek Sawicki

      Witam. Mieszkałem w Irlandii pięć lat. Większość tego czasu pracowałem fizycznie. Także w Londynie pracowałem pół roku na budowie. Znam doskonale pracę fizyczną. Ale potrafię także myśleć, wypowiadać się i pisać. Jestem wolny, to moja wartość. Z nią idę do wyborów. Pozdrawiam.

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  18:29   Sama   anonim

      No właśnie 6 kandydatów to nie wszyscy ? A może tych 6 kandydatów ma być normą lub wyznacznikiem dla kogo jest miejsce a dla kogo jak to mówią "proszę czekać zadzwonimy wkrótce".

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  18:19   a 6 kandydatów to wszyscy? :)   anonim

      a 6 kandydatów to wszyscy? :)

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  17:36   Sama   anonim

      Jeżeli chcą być lepsi od tych co obecnie są to nie mogą dawać sygnału że wyłączność na przyszłe wizje miasta mogą mieć tylko ludzie wykształceni.Przecież to są kandydaci do rady miasta a nie na dyrektora wydziału Urzędu Miejskiego. Przecież ogół mieszkańców Chojnic to nie tylko same wykształciuchy a rada ma być głosem nas wszystkich.Odnoszę wrażenie że oni nie szukają radnych tylko przyszłe kadry do Urzędu Miejskiego i wtedy rozumiem liczy się wykształcenie.Tylko że wtedy niech ogłoszą konkurs gdzie potrzebne będzie CV, bo radnym może być każdy pełnoletni obywatel Polski,niekarany.Ciekawe dlaczego PCHS w Chojnicach nie ma ani jednego kandydata na radnego z wykształceniem średnim czy zawodowym, czy są to ludzie bez wartości dla PCHS ?.

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  17:02   do anonima z 2014-01-29 16:13 ...   anonim

      do anonima z 2014-01-29 16:13 chyba w sam nie wierzysz, w to co piszesz? taaa...działają społecznie wzbudzając kontrowersje swoim dzialaniem i poglądami, nie chce mi sie komentować twoich pierdół

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  16:13   Mylisz się, to jest elita i ...   anonim

      Mylisz się, to jest elita i nowa klasa intelektualistów. Czym się one cechują co upodabnia je do elit II RP? Są przygotowani merytorycznie, wiedzą dokąd dążą, kierują się etosem działalności publicznej, wierzą w Polskę i chcą jej silnej. Z obserwowanych przeze mnie działań ludzi takich jak Brunka, Sawicki jednoznacznie wynika, że działają dla lokalnej społeczności. Są to ludzie, którzy posiadają stopnie naukowe, ukazują nieznane zagadnienia, badają naszą rzeczywistość polityczną. Są to prymusi intelektualni tego miasta, przynajmniej Ci którzy jeszcze w tym mieście pozostali, bo nikt nie mówi, że inni intelektualiści to miasto opuścili. I być może działając dla siebie - zrobili lepiej jak Ci którzy pozostali. Przecież Ci ludzie nie są z kapelusza działają na polu społecznym od kilkunastu lat. To są nowe elity Chojnic i to są nowi intelektualiści tego miasta, ale najważniejsze jest to, że wiedzą do czego dążą i mają wizję miasta - otwartego na obywateli, zasobnego i silnego gospodarczo. Tej wizji nikt nie miał od 1939 roku. Liczyły się tylko stołki i czynienie z kolejnych inwestycji maszynki wyborczej. Tutaj jest etos - patrz deklaracja dwu - kadencyjności Brunki. To są poważne zobowiązania. Czekaliśmy na taki ruch w Chojnicach kilkadziesiąt lat. Dajmy im szansę zmienic Chojnice na lepsze!

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  15:26   ja pierdzielę, ale też mi ...   anonim

      ja pierdzielę, ale też mi inteligencja, ta prawdziwa byla do 1939 r.

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  13:36   Ogłaszał Wałdoch   Znajomy i rodzina

      No to żś Sama trafiła kulą w płot. Oglaszali już kilka miesięcy temu, że będą szukali samorządowców z zapałem, a dwóch z obecnych na konferencji i na budowach pracowało z łopatą - więc jak krytykować to z głową!

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  12:35   tak świetnie sobie radzisz w ...   anonim

      tak świetnie sobie radzisz w internecie, a nie potrafisz znaleźć ich bloga? Chciałeś / chcesz kandydować to masz dwa wyjścia: Zrób coś żeby chcieli ciebie w swoim kręgu i sami cie znaleźli, albo zgłoś się do nich i zapytaj czy widzą cie w swoim kręgu. to nie zbieranina z łapanki i to dobrze świadczy o ich liderze.

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  12:24   Sama   anonim

      Kontakt w jaki sposób przez Czerwony Krzyż żeby ich znalazł czy jak ? Muszę być tylko uczciwy i z pomysłami gdzie to wyczytałeś/łaś czy to radosna twórczość. Kreują obraz zamkniętej grupy osób. Gdzie dobra komunikacja ze społeczeństwem Chojnic? kto ich będzie wybierał sami siebie czy jak.

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  12:09   powiedz w czym ty masz ...   anonim

      powiedz w czym ty masz problem, skontaktuj się z nimi i zgłoś swoją kandydaturę - jeżeli jesteś osobą uczciwą i z pomysłami nie sądzę żeby cię odrzucili :-)

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  11:58   Sama   anonim

      Może i spałem - no to gdzie ogłaszali w Zeszytach Chojnickich ?

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  11:56   Ogłaszali, i to ...   anonim

      Ogłaszali, i to wielokrotnie. A jak śpisz i budzisz się po fakcie, to nic nie wiesz.

      0
      0
  38. 29 stycznia 2014  11:33   a ja się zastanawiałam co ...   anonim

    a ja się zastanawiałam co doktor Zientkowski z takim potencjałem intelektualnym robi jeszcze w Chojnicach. Trzymam kciuki za Waszą inicjatywę.

    0
    0
  39. 29 stycznia 2014  11:14   mysz (3)   mysz

    Wow! Coś w Chojnicach pękło! Coś się zmienia! Oby PCHSowi nie zabrakło pary i oby dotrwali do wyborów, a potem w Radzie zrobili sprzątanie ratusza.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  15:27   Pękło też niektórym we ...   anonim

      Pękło też niektórym we łbach skoro piszą takie fantasmagorie!

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  12:17   mysz   mysz

      Niektórych by się przydało. Buława pierwszy, Guzelak drugi. Na pewno - co zapowiadali - nie będzie dwóch zastępców burmistrza (każdy bierze 10.000 zł miesięcznie!!!)

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  12:09   czyżby szykowały się zwolnienia?   anonim

      Sprzątanie ratusza oznacza zwolnienia z pracy urzędników?

      0
      0
  40. 29 stycznia 2014  10:46   powodzenia! :-)   anonim

    powodzenia! :-)

    0
    0
  41. 29 stycznia 2014  09:55   Jest Ekipa (1)   Marek G.

    Widać, że udaje im się zorganizować ekipę, a w kolejnym rzucie podobno pojawią się ludzie z PIS, KNP i SLD, to będzie zbieranina, ale tu nie chodzi o barwy polityczne, tylko o miasto.. ciekawe czy chuligan Wałdoch będzie wystawiony, czy poniżej burmistrza nie celuje he he..

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  10:16   Słuchaj, albo odwołasz ...   anonim

      Słuchaj, albo odwołasz słowa "Chuligan Wałdoch", albo w trybie natychmiastowym kieruję sprawę do prokuratury. Masz na to 24h, bo rozumiem, że nie zaglądasz tutaj non - stop.

      0
      0
  42. 29 stycznia 2014  08:30   powodzenia1 (1)   anonim

    Nie życzę źle panu Brunce, ale sprzątnięcie tej stajni Augiasza w ratuszu to będzie wyczyn...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  15:40   Potrzebne dobre widły   gość

      Trudne zadanie przed nim, ale przypuszczam, że jest tego świadomy.

      0
      0
  43. 29 stycznia 2014  08:28   Wałdoch jako zbrojne ramie partii   anonim

    już po pierwszej akcji przed hotelem Piast

    0
    0
  44. 29 stycznia 2014  08:02   Zmiana w ratuszu jest ...   anonim

    Zmiana w ratuszu jest konieczna. Trzeba przeciąć wszelkie powiązania jakie się wytworzyły pomiędzy obecnymi decydentami. To daje szansę na normalność. Poza tym jak nie zaczniemy sprzątać tego kilkunastoletniego burdelu to możemy się obudzić w mieście spokojnej starości o ile pozostaną tutaj bogaci emeryci.

    0
    0
  45. 29 stycznia 2014  07:58   PChS - aby Polska rosła w ...   tow. Wiesław

    PChS - aby Polska rosła w siłę, a ludzie zyli dostatniej!

    0
    0
  46. 29 stycznia 2014  06:35   do czopka poniżej, walnij ...   anonim

    do czopka poniżej, walnij jeszcze pokłon

    0
    0
  47. 29 stycznia 2014  00:20   Dziękuję (2)   pracownik Gim. 1

    Pani Alicjo jestem z Pani dumna! Próbowali Panią zgnoić i wyautować a Pani sie nie poddaje. Pani przywraca mi wiarę w ludzi. Dziękuję

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  09:40   Szacun   Stary Uczeń

      Kobita z jajami - nie tylko miała odwagę powiedziec o szambie w Gim. 1, ale teraz na dodatek jeszce kandyduje na Dyrektor i do Rady, ale z jej doświadczeniem nie ma się co dziwić, w Chojnicach nie brakuje ludzi którym Finster złamał karierę i nasze głosy ma Pani jak w banku!

      0
      0
    • 29 stycznia 2014  07:59   zgnoić? to koledzy i ...   anonim

      zgnoić? to koledzy i koleżanki z pracy?

      0
      0
  48. 29 stycznia 2014  00:12   spodziewałam się (1)   cvb

    Osowicka? To było wiadomo od dawna...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  49. 29 stycznia 2014  00:08   Rosną szeregi wyborcze PCHS   Maria

    Fajny tytuł panie redaktorze! Nareszcie jakaś alternatywa!

    0
    0
  50. 29 stycznia 2014  00:04   Finster twierdzi że PCHS to ...   wyborca

    Finster twierdzi że PCHS to tylko Brunka, Studziński, Osowicka, Sawicki i Wałdoch. A tu proszę! Sporo nowych twarzy. Życzę Wam powodzenia.

    0
    0
  51. 28 stycznia 2014  23:58   Gratulacje   internauta

    Może sobie jechać. Przypuszczam że im to zwisa. Jeżeli zdecydowali sie tak wcześnie ujawnić (wybory dopiero jesienią) to widać że traktują poważnie swoje decyzje. Gratuluje!

    0
    0
  52. 28 stycznia 2014  23:51   Burmistrz Finster już na ... (2)   czytelnik

    Burmistrz Finster już na piątkowej konferencji pojedzie po nich...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  53. 28 stycznia 2014  22:45   Trzymam kciuki za nowych ...   Sympatyk

    Trzymam kciuki za nowych kandydatów na radnych. Muszą jednak odziać się w grubą skórę, bo z pewnością będą teraz atakowani na różnych frontach. Nie jedno wiadro pomyj zostanie teraz na nich wylane. W każdym razie już pora, aby nowi ludzie z innym spojrzeniem znaleźli się w kolejnym samorządzie.

    0
    0
  54. 28 stycznia 2014  22:27   Życzę powodzenia, wreszcie ...   anonim

    Życzę powodzenia, wreszcie nadchodzi pokoleniowa zmiana w Chojnicach.

    0
    0
  55. 28 stycznia 2014  22:04   Zientek wode bedziesz lal i ... (2)   anonim

    Zientek wode bedziesz lal i groch z kapusta...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  56. 28 stycznia 2014  20:46   obiecanki cacanki (1)   ktr23

    Moim zdaniem to jest grupa osób, która potrafi dużo gadać i obiecywać...gorzej będzie z konkretami....mojego głosu nie otrzymają..

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 29 stycznia 2014  00:05   Czyżby?   anonim

      Ja nigdy nie słyszałem, aby p. Zientkowski, p. Kasprzak, p. Kreft czy nawet p. Osowicka gdzieś "dużo gadali i obiecywali". Nie znasz tych osób, a już je krytykujesz.

      0
      0
  57. 28 stycznia 2014  19:48   I jeszcze jedno. Jestem pod ...   anonim

    I jeszcze jedno. Jestem pod wrażeniem nowych twarzy. Część osób ze zdjęcia znam. Ufam, że z "tej mąki chleb" będzie. Życzę powodzenia.

    0
    0
  58. 28 stycznia 2014  19:45   Jestem zawiedziony, że nie ... (2)   anonim

    Jestem zawiedziony, że nie ma na portalu relacji wideo z tej konferencji. Wielka szkoda. Czyżby sprzęt nie zadziałał? Panie Radku? Zawsze chętnie wysłucham relacji z tej czy tamtej strony. Liczę, że niebawem materiał się ukaże.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  20:25   W takim razie konferencji z ...   anonim

      W takim razie konferencji z ratusza, gminy i powiatu również nie pokazujcie. Komuś w główce się pokręciło? Prawda i uczciwość sama się obroni. Czas na zmiany.

      0
      0
    • 28 stycznia 2014  20:04   patrz jakie żadania maja ...   anonim

      patrz jakie żadania maja niektorzy,a nie pomyslaes ze kampania wyborcza to jest i za darmo tego nikt nie bedzie robil?

      0
      0
  59. 28 stycznia 2014  18:43   chroń nas przed tym Panie :) (1)   anonim

    chroń nas przed tym Panie :)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  18:55   hahahaha   xxx

      hahahahaha dobre

      0
      0
  60. 28 stycznia 2014  18:38   PCHS PIS CO ZA ROZNICA? PO? W ...   anonim

    PCHS PIS CO ZA ROZNICA? PO? W NICH JESZCZE KTOS WIERZY? dorwac sie do wladzy, to jest ich wszystkich nadrzedny cel, nachapac sie a potem sorki, nie wyszlo

    0
    0
  61. 28 stycznia 2014  18:29   Stary musi odejść... (1)   Marek G.

    A kiedyś chodzili na konferencje we dwójkę. Arseniusz nigdy nie ma nikogo ze sobą. Widać, że stary się już wypalił, a rubaszny Brunka potrafi zjednać sobie zwolenników. Pozostaje mieć nadzieję, że uda mu się też zdobyć wyborców, bo za Finstera poza długami już nic nie osiągniemy.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  18:56   ania   stary się nigdy nie wypali

      zapomnij .....

      0
      0
  62. 28 stycznia 2014  18:29   Walek na prezydenta   anonim

    Walek na prezydenta

    0
    0
  63. 28 stycznia 2014  18:00   O tak to zbawienie dla ... (3)   Optymista niepoprawny

    O tak to zbawienie dla Chojnic, zlikwidują bezrobocie, wyrównają zarobki do GUSowskich a emigranci wrócą do Chojnic i będzie sielsko i anielsko.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  18:36   hehehee, a powiedz mi kiedy ...   anonim

      hehehee, a powiedz mi kiedy było lepiej, jak z roku na rok jest gorzej?

      0
      0
    • 28 stycznia 2014  18:35   puknij się to ty i najlepiej ...   anonim

      puknij się to ty i najlepiej w twoje mosięzne jaja, niech zadzwonią na chwałe wybrancom

      0
      0
    • 28 stycznia 2014  18:19   Ej, puknij się zdrowo w ...   anonim

      Ej, puknij się zdrowo w łeb, tego nic i nikt nie poprawi - obecna władza też jest w tych tematach całkowicie bezradna. Ważne żeby nie było gorzej.

      0
      0
  64. 28 stycznia 2014  17:52   Tylko nie ...   anonim

    Tylko nie Zientkowski...Zagada wszystkich na smierc hehe

    0
    0
  65. 28 stycznia 2014  17:34   Brawa dla nowych twarzy w ... (1)   anonim

    Brawa dla nowych twarzy w PChS-ie. Jest szansa, że to miasto "znormalnieje". Z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę.Ciekaw jestem kim jest ten młody człowiek z lewej strony fotografii?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  66. 28 stycznia 2014  17:33   A tych krytykujących to ... (1)   Pati

    A tych krytykujących to nigdy nic nie zadowoli - zapewne sami są przewspaniali i mega idealni. Tylko czemu się chowają i nam się te super cuda nie ujawnią?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  18:58   żenada   Z PCHS

      bo się nie pchają na stołki barany>>>>>

      0
      0
  67. 28 stycznia 2014  17:24   A zna ktoś ich program? poza ...   anonim

    A zna ktoś ich program? poza telewizyjnym?

    0
    0
  68. 28 stycznia 2014  17:22   ile tych świateł już ...   anonim

    ile tych świateł już było? Ludzie nie są naiwni i dobrze wiedzą, że ta zmiana nic nie wniesie, bo nie może i to z prostej przyczyny, ktora jest uzależniona od polityki państwa, Polska to słaby kraj ekonomicznie no i biedny,ludzie poprą i zaglosuja na tych co byc moze to zmienia, ale odnosi sie to do rządu a nie maluczkich samorzadowcow Polski Lokalnej

    0
    0
  69. 28 stycznia 2014  17:16   pchs   kapanka

    pomieszane z poplątanym

    0
    0
  70. 28 stycznia 2014  17:10   lokalny (1)   mieszkaniec

    Trzymam kciuki z PChS. Nareszcie światło w tunelu.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 28 stycznia 2014  19:04   hahahha   hahha

      no jak ci świeci to już czas z tobą >>

      0
      0
  71. 28 stycznia 2014  16:51   wow, jak oni kandydują na ...   Pieczarka Zenobiusz

    wow, jak oni kandydują na radnych to ja na wybory nie idę, nazwiska mówią same za siebie.

    0
    0
  72. 28 stycznia 2014  16:50   Kolejny wizjoner, co w gębie ...   anonim

    Kolejny wizjoner, co w gębie mocny, oj namnożyło nam się uzdrowicieli!

    0
    0