Ksiądz Madziąg miał opuścić parafię?!

Ksiądz Wiesław Madziąg jutro (18.06.) zostanie pochowany na cmentarzu parafialnym. Czy jako proboszcz? Nieoficjalnie portal chojnice.com dowiedział się, że w minioną środę - w przeddzień śmiertelnego wypadku...

Ks. Madziąg od 1997 r. był proboszczem parafii Matki Bożej Fatimskiej i znaną postacią w Chojnicach.   |  fot. (olo)

... biskup diecezjalny Ryszard Kasyna przyjechał do Chojnic nie tylko na uroczystość bierzmowania w parafii Matki Bożej Fatimskiej. Miał on wręczyć ks. Madziągowi dekret o przeniesieniu go do parafii w Odrach. Proboszcz miał też poddać się leczeniu. O tym fakcie pisze dziś także Gazeta Wyborcza.

"Biskup pelpliński Jan Bernard Szlaga wielokrotnie przymykał oko na wyczyny swojego chojnickiego kapłana - czytamy na stronie wyborcza.pl. -  Dopiero śmierć biskupa w kwietniu 2012 r. zmieniła sytuację. Nowy ordynariusz diecezji bp Ryszard Kasyna wezwał ks. Madziąga na "dywanik". Tydzień temu proboszcz miał być poinformowany, że zostanie przeniesiony do małej wiejskiej parafii.

(ro)

  1. 20 lipca 2013  00:33   LUC   Czaja

    I szkoda święcic nad duszą która nie pragnie zbawienia jesli tak chcecie zebym ujoł

    0
    0
  2. 20 lipca 2013  00:28   LUC   Czaja ch-ce

    takie moje zdanie

    0
    0
  3. 20 lipca 2013  00:27   ti ja LUC   czaja ch-ce

    I bardzo dobrze ze nie zyje... w koncu to nie jego pierwszy wybryk szkoda tylko chlopaka. powinni sie wzac za te klechy ...

    0
    0
  4. 6 lipca 2013  14:34   Kosciół katolicki to sekta   terek

    która mafijnie broni każdego swojego "zabłąkanego, słabego" księŻULKA. I oto efekty. Jakoś biskup - poza listem do rodziny ofiary księdza (w liście same propagandowe pierdy-śmierdy)- nie potrafił stanąc na wysokości zadania i się pokajać. Katolom jakoś z najwiekszym trudem przychodzi nadstawienie drugiego policzka. Oczekują za to, ze innych to będą mogli walić w oba naraz - i to bezkarnie. typowa katolicka mentalność.

    0
    0
  5. 1 lipca 2013  12:00   nie chciłbym byc w skórze biskupa..!!!   maki

    ...z wypowiedzi kurii wynika , że kś madziąg wiedział już żę go wykopie biskup z chojnic -z jego mozolnie budowanego kościoła ../na miarę o. rydzyka../ Myślę ,że z rozpaczy wypił 0,5l czystej i pojechał sprawdzić czy KTOŚ nad nim czuwa? - NIKT NIE CZUWAŁ!!!!!

    0
    0
  6. 24 czerwca 2013  20:04   Powołanie   Igor

    DLACZEGO INWALIDZI NIE SĄ POWOŁYWANI PRZEZ BOGA DO SŁUŻENIA MU JAKO KSIĘŻA? DLACZEGO NIE MA KSIĘŻY NA WÓZKACH, BĄDŹ BEZ RĄK CZY NÓG, ICH BÓG NIE POWOŁUJE, CZY KLER PRZYJMUJE TYLKO WYPASIONYCH, DORODNYCH BYKÓW?

    0
    0
  7. 24 czerwca 2013  19:59   Maciąg w krypcie!   niepijący

    Krypta dla pijaka? to teraz tam pijaków się chowa? myślałby kto, że na kryptę to trzeba sobie zasłużyć, a tu nachlany za kierownicą, zabił człowieka i...krypta!!!!! tylko wśród katolików takie cuda

    0
    0
  8. 23 czerwca 2013  18:58   naduzywanie (1)   turysta milosnik kaszeb

    zastanawiam sie czy naduzywanie alkoholu nie jest choroba zawodowa ksiezy. Znam ich paru i wiem ze nie stronia od napojow procentowych. Osobiscie uwazam ze gdy ktos kto zyje w celibacie, ma i tak powody do topienia smutkow w kiliszku, ktos kto powinien tak zyc a nie zyje tym bardziej ma powody, inna sprawa ze ten kto nie musi tez swoje powody wlasnie dlatego ma... Wielce mi szkoda chlopaka ktory zginal w tym wypadku, mial zycie przed soba, cynicznie powiem ze dla sp. ksiedza bylo to jedyne wyjscie z twarza. Nigdy bym nie chcial przezyc momentu gdy zabijam kogos na ulicy bedac pod wplywem alkoholu, dlatego nie jezdze po pijaku. A ksiedzem moglbym moze zostac, na pewno kazania mialbym piekne tylko... brak kobiet brak kobiet.pzdr

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 24 czerwca 2013  00:24   kompleksy?   Krzysztof

      a cóż szkodzi,żebyś prawił kazania mądre? Każdy będzie napiętnował jazdę pod wpływem alkoholu i nie powiesz mi,że nigdy nie jechałeś po piwku?? A to żal!! Jakby nie było, zginął młody człowiek-nic mu życia nie przywróci-współczuję Rodzicom - ale ksiądz,też poniósł konsekwencje,typu,że to "bije" w całość kościoła,a na pewno i ksiądz chciał jeszcze bardzo żyć, a tym bardziej przed tym młodym człowiekiem było całe życie!!! Współczuję bardzo Rodzicom. I już nie opluwajmy się na wzajem,bo Rodzina cierpi i uszanujmy tą ciszę. Pozdrawiam

      0
      0
  9. 23 czerwca 2013  18:39   Nie był pazerny (1)   Maria

    Chowałam mamę 5 lat temu,a nie mieszkam w Chojnicach. I co mnie bardzo zaskoczyło? Załatwiając formalności związane z pochówkiem,pytam "ile płacę" - usłyszałam "co łaska" - więc wyjęłam 500 zł, a ksiądz Madziąg na to: "nie,nie, to za dużo,wziął 100 zł i 400 zł mi oddał. Byłam w szoku,gdzie u nas w mieście wojewódzkim poniżej 800 zł nie co w ogóle się pytać księdza "za ile?" Wrażenie naprawdę bardzo pozytywne wywarł na mnie,bardzo ciepły ksiądz w rozmowie, a słabości-no cóż? kto ich nie ma? Świeć Panie nad Jego duszą.

    2
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 24 czerwca 2013  00:07   podzielam opinię   bronek

      Fakt-nic nie zmienimy.Ale uwierzcie,że ten ksiądz naprawdę był dobroduszny,a przy okazji miał takowych wierzących i oddanych,że każdy przed takim serdecznym człowiekiem serce otwierał i Go gościł - był tego wart za swoją szczerość i nie trzeba na Niego "psy wieszać", bo to był szlachetny człowiek i wszyscy nawet w Chojnicach Go gościli - świeć Panie nad Jego duszą, bo to był DOBRY KAPŁAN- KSIĄDZ.Uszanujcie wszystkich nieżyjących.Pozdrawiam

      0
      0
  10. 18 czerwca 2013  22:19   zostawcie (1)   lot

    Jak to jest możliwe zabieracie nam ks który tyle zrobił dla naszej parafii jest z nami 19 lat mamy piękny kościół a on musi odejść bo Madziąg nie potrafił żyć jak kapłan NAWET JAK CZŁOWIEK

    0
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  20:20   Ksiądz nie jest zwykłym ...   Antykleryk

      Ksiądz nie jest zwykłym śmiertelnikiem który może popełniać błędy!!!!!!!!!!!!!!!!Jest Sługą Bożym który rozgrzesza nas w imieniu BOGA.I musi być bez skazy i dawać przykład innym a nie wsiadać po pijaku i zabijać przypadkowych ludzi.

      0
      0
  11. 18 czerwca 2013  20:10   Panie OLO jesteś wielki na ...   anonim

    Panie OLO jesteś wielki na miarę tego zdjęcia z Madziagiem z głową w aureoli świetosci.

    0
    0
  12. 18 czerwca 2013  20:07   Im głupsi, biedniejsi, mniej ... (1)   anonim

    Im głupsi, biedniejsi, mniej wykształceni tym bardziej oddani Madziagowi. Dla spotkania z nim zrezygnują z szansy pójścia do nieba. Uwielbiają być strzyżonymi i dojonym. To wpadło im w nawyk.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 24 czerwca 2013  01:53   kto głupi?   to ja a cię znam

      głupszej wypowiedzi nie ma - po prostu twój nawyk jest jeszcze głupszy!!!!!! I MILCZ!!!

      0
      0
  13. 18 czerwca 2013  20:03   dajcie spokuj ks. Wiesławowi Madziagowi (5)   parafianin

    miał słabości jak każdy z nas i weżcie dajcie tej duszy spokuj bo nie był złym człwiekim

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 6 lipca 2013  14:24   Chamstwo, głupota i...   terek

      bezczelność. Żeby jeszcze bronić takiego dziada. To zwykły morderca.Jak był taki "słąby", to trzeba było nie wsiadać za kierownicę po pijaku. Do piekła z nim!

      0
      0
    • 24 czerwca 2013  20:06   co???   ta

      słabości jak każdy z nas? jazda po pijaku to łamanie prawa, a nie słabość, albo też prowadzisz po pijaku, albo post nieprzemyślany

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  08:22   bo ja moherku nie jestem ...   anonim

      bo ja moherku nie jestem mordercą !!!

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  08:01   ty jestes jeszcze gorszym ale ...   anonim

      ty jestes jeszcze gorszym ale nikt ciebie kmiocie nie atakuje

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  07:53   złym nie ...tylko b.złym!   anonim

      złym nie ...tylko b.złym!

      0
      0
  14. 18 czerwca 2013  19:50   2,2 promila, 160 km/h i ... (2)   lzdz

    2,2 promila, 160 km/h i śmierć niewinnego chłopaka a na cmentarzu były tłumy... brak słów poprostu...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 24 czerwca 2013  20:07   ta   ta

      do krypty z nim chcieli lecieć, ale ponoć czekają, aż wszystko ucichnie i maja go przenieść!!!! a ludziska nadal im kasę noszą, czemu nie, skoro ludziska sami się pchają z kasą

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  09:41   MORDERCA   Anonim

      KSIĄDZ NIE KSIĄDZ ... DLA MNIE KTOŚ KTO ZASIADA ZA KÓŁKIEM PO SPOŻYCIU JEST POTENCJALNYM MORDERCĄ !!!

      0
      0
  15. 18 czerwca 2013  16:41   Święty?   duch

    To kółko na zdjęciu to gloria świętości?

    0
    0
  16. 18 czerwca 2013  16:18   Masz prawde ty z 15:49 ...   anonim

    Masz prawde ty z 15:49 Ksiądz Wiesław Madziąg zginął w wypadku drogowym na obwodnicy Chojnic w minioną środę 13 czerwca. Jak potwierdza dzisiaj Prokuratura Rejonowa w Chojnicach, w chwili wypadku był nietrzeźwy, miał we krwi 2.02 promil alkoholu...ciekawe jak teaz zakłapiesz japą?

    0
    0
  17. 18 czerwca 2013  16:18   Gorzej niz baby na ... (1)   anonim

    Gorzej niz baby na jarmarku-podobno, byc moze, chodzą słuchy. Portalik plotkarski robicie?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  18. 18 czerwca 2013  15:49   dziennikarze zajmują się ...   anonim

    dziennikarze zajmują się pisaniem prawdy czy plotek-przypuszczeń ? chyba nie którym pomieszało się w głowach!!!

    0
    1
  19. 18 czerwca 2013  15:36   proponuje by ludzie dobrego ... (1)   parafianka

    proponuje by ludzie dobrego serca których zabolała śmierć ks.Wiesława opuścili wszelakie fora internetowe,konfernecje itd...nas to boli a inni ludzie mają z tego pożywkę jak my otpuścimy...oni też...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  20. 18 czerwca 2013  15:28   morderca (5)   Kierowca

    Każdy kto siada za kierownice pod wpływem alkoholu jest potencjalnym mordercą do momentu wypadku. Natomiast jeżeli go spowoduje i są ofiary to jest mordercą .

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 6 lipca 2013  14:26   RACJA   terek

      święta racja - nic dodać, nic ująć

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  19:13   sluszna racja morderca ma ...   zyga

      sluszna racja morderca ma jeszcze oddawane takie honory to skandal niech kuria placi osieroconemu dziecku dozuwotnia rente

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  16:06   kto pod wpływem alkoholu (a ...   KLIO

      kto pod wpływem alkoholu (a ten gościu miał 2 promile!!!) siada za kierownicą samochodu świadomie i powoduje wypadek śmiertelny jest MORDERCĄ !!! M O R D E R C Ą !!!

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  15:55   jeśli jedziesz nierozważnie ...   anonim

      jeśli jedziesz nierozważnie lub "pod wpływem" to jesteś mordercą,trzeba brać na siebie odpowiedzialność

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  15:39   jest różnica między ...   anonim

      jest różnica między \'\'morderca\'\' a nie umyślnym spowodowaniem śmierci nawet wikipedia Ci to powie

      0
      0
  21. 18 czerwca 2013  15:25   napewno by cie cieszy z ...   anonim

    napewno by cie cieszy z takiego sasiada jak Ty anonimie...

    0
    0
  22. 18 czerwca 2013  14:47   Prosty lud oszukiwany jest ...   Kazimierz Łyszczyński

    Prosty lud oszukiwany jest przez mądrzejszych wymysłem wiary w Boga na swoje uciemiężenie; tego samego uciemiężenia broni jednak lud, w taki sposób, że gdyby mędrcy chcieli prawdą wyzwolić lud z tego uciemiężenia, zostaliby zdławieni przez sam lud

    0
    0
  23. 18 czerwca 2013  14:40   żenada (7)   Parafianka

    Gdyby ktokolwiek z tutaj komentujących pofatygował się i przyszedł na mszę pogrzebową, usłyszałby z ust samego księdza biskupa Ryszarda Kasyny, jak to było. Gdybyście się pofatygowali, ruszyli swoje przysłowiowe 4 litery, usłyszelibyście, że mieli dziś się spotkać i rozmawiać o tym, co dalej, jak, gdzie, po co, dlaczego, co. Zakładam, że wszyscy piszący tutaj takie bzdety nie są parafianami z MBF, więc nie rozumiem sensu waszych wypowiedzi. Gdyby ktokolwiek z Was należał do tej parafii, nie miałby na co narzekać. Gdyby ktokolwiek z Was znał księdza Madziąga, wiedziałby, że pisanie czegoś takiego mija się z prawdą. Gdyby ktokolwiek z Was był dojrzałym człowiekiem, w życiu nie pisałby takich żenujących komentarzy. Wyznajecie zasadę "kozak w necie, pi*da w świecie"? Kto z Was powiedział temu człowiekowi prosto w oczy, co o nim myśli? Kto z was może powiedzieć "tak, znałem tego człowieka"? Kto? No pytam się, kto? Co więcej, każdy człowiek ma słabości i nikt z nas nie jest idealny. Zachowajcie szacunek, który należy się każdemu człowiekowi bez względu na to, kim był i zamknijcie się do jasnej cholerki. Każdy człowiek jest taki sam w obliczu Pana, każdy jest tak samo ważny. Tylko Bóg jest sędzią, który ma prawo do osądzania. To, że teraz nie możecie powstrzymać emocji i wyładowujecie je na jakiejś stronie internetowej, świadczy tylko o waszej niedojrzałości i braku wszelkich manier, kultury. Pozdrawiam gorąco ludzi, którzy wiedzą co robią, umieją się zachować i zdają sobie sprawę z powagi sytuacji. Brawa też dla redakcji za niewyłączenie komentarzy. :)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 6 lipca 2013  14:27   Dlaczego mamy iść na   terek

      pogrzeb mordercy??? Biskup powinien był dziada już dawno posłąc na przymusowy odwyk i kwita.

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  13:11   twoja żenada   bart

      wybacz moherowa Pani, ale akurat jemu sie szacunek nie nalezy!!!! cale zycie ponad prawem, wiem dokladnie co robił ze starym Porożyną i nie pytaj co mnie to obchodzi...to jest ksiądz a nie celebryta, i na sam koniec jeszcze zabił człowieka....

      0
      0
    • 19 czerwca 2013  10:43   Nie muszę znać osobiście ...   anonim

      Nie muszę znać osobiście księdza Madziąga, żeby stwierdzić, że wsiadając za kierownicę po znacznym spożyciu alkoholu, powodując wypadek i zabijając niewinnego człowieka stał się mordercą. Tyle w temacie. W życiu nie wezmę udziału w żadnych uroczystościach ku jego czci i pamięci. I to wg mnie jest dowód na to, że zdaję sobie sprawę z powagi sytuacji, wiem co robię i zachowuję się właściwie.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  18:27   ...   anonim

      komentarz usunięty przez moderatora

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  18:26   ...   piko

      komentarz usunięty przez moderatora

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  17:58   Ot filozofia   Zniesmaczony

      Jak ksiądz jedzie samochodem pijany i zabije innego człowieka, to to jest słabostka. Jak ktoś (mam tu na myśli nie księdza)po pijanemu zabije innego uczestnika ruchu drogowego to to już jest bandytyzm drogowy. Gratuluję ci Parafianko mega hipokryzji. A może tobie też wolno zabijać innych bo masz swoje słabostki?

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  15:53   Tak znalem tego człowieka i ...   m

      Tak znalem tego człowieka i było mi wstyd za takiego proboszcza.Jak moja sąsiadka powiedziała mu kiedyś co o nim myśli to dostała w twarz. pewnie że nikt nie jest idealny,ale chociaż trzeba się starać, tym bardziej osoba,która powinna świecić przykładem...

      0
      0
  24. 18 czerwca 2013  14:40   ...   CCCCCCCCCCC

    komentarz usunięty przez moderatora

    0
    0
  25. 18 czerwca 2013  14:33   absurd..   tatiana

    ci ludzie co piszą co on takiego budował to chyba chorzy ,napiszcie za czyje pieniądze i dla kogo i z jakimi długami Was zostawił bo Wy wierne owieczki jego będziecie to spłacać Wy parafianie..BO TYLKO BEDZIE DZISIEJSZA KOLEKTA ZBIERANA BĘDZIE NA TO I NA TO ..WAM PODWYŻEK RENT I EMERYTUR NIE TRZEBA DO MADZIĄGA zanieście w koszyk to jest żałosne.

    0
    0
  26. 18 czerwca 2013  14:28   Oglądałem transmisję w ...   anonim

    Oglądałem transmisję w Petrusie. Było tak, jak się spodziewałem. Laurki, jakby to był duchowny pokroju Ks. Lewandowskiego, który doświadczył co nieco w czasach PRL. Żadnej refleksji, skruchy, że tolerowaliśmy/łem wiadome zachowania zmarłego. Chyba tylko jego kolega z seminarium uderzył się w pierś, który zabrał głos na koniec. Idę o zakład, że gdyby i bp.Kasyna, i starosta, i ks. Dawidowski, bardziej otworzyli się, na pewno zdybyliby tym większy szacunek. A tak ci, którzy mają własne poglądy, zobaczyli swoistą wersję cenzury i hipokryzji. Nie było Imprimatur z Pelplina? Idę o zakład, że ks. Lewandowski przewraca się w grobie, że dołożono Jemu takiego sąsiada.

    0
    0
  27. 18 czerwca 2013  13:01   ty chyba mylisz pojecua tak ... (3)   kati

    ty chyba mylisz pojecua tak nazwanie kogos morderca on nikgo nie zamordowal to byl wypadek a nie strzelenie mlodem chlopakowi w glowe nie jest ok kogos oczerniac ciekawe czy ty jestes taki idealny ksiadz byl w porzadku nic nigdy do niego ja i moja rodzina nie miala to ludzie tylko oczerniaja i wtykaja w nie swoje zycie nosa...

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 6 lipca 2013  14:29   To BYŁ morderca   terek

      wypadek jest wtedy, kiedy ktoś specjalnie nie prowokuje danego zdarzenia. KsięŻULO to uczynił i dlatego wszyscy możemy go nazywać jak nam się tylko żywnie spodoba.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  18:04   Kati - najpierw pomyśl.   Hipek

      Co to znaczy "ludzie tylko oczerniaja i wtykaja w nie swoje zycie nosa."? Ten, nazwijmy go ksiądz wetknął swój nos tak głęboko w życie innego, młodego człowieka, że aż go zabił. Możesz to jakoś wytłumaczyć?

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  14:02   To nie jednorazowa sprawa a ...   emo

      To nie jednorazowa sprawa a recydywa! Ten wypadek spowodował swoim notorycznie nagannym zachowaniem,a więc to prawie dokładnie tak jakby strzelił mu w głowę,bo to w końcu musiało się wydarzyć.

      0
      0
  28. 18 czerwca 2013  13:01   Stały czytelniku, ...   anonim

    Stały czytelniku, człowieku, człowiek to brzmi dumnie ale nie w twoim przypadku. Co zrobiłeś aby ten ksiądz nie skończył tak jak skończył po drodze wiele krzywdy robiąc na zabiciu człowieka kończąc. Co będzie jeśli okaże się że był pijany,znowu. Nie poczuwasz się również ty który nie chciałeś jego wielkich grzechów o wielki obrońco chowanego z wielkimi honorami zabójcę młodego człowieka.

    0
    0
  29. 18 czerwca 2013  12:44   a bo nasze społeczeństwo ... (3)   anonim

    a bo nasze społeczeństwo zdominowane jest chamów i głupców których boi się przyzwoita część społeczeństwa. Czy zamordowany młody chłopak też miał pogrzeb z honorami jak jego morderca????Czy my nie wracamy do średniowiecza???

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  13:57   Pogrzeb jak każdy ksiądz? ...   anonim

      Pogrzeb jak każdy ksiądz? Autobusy na koszt miasta,700 krzesełek,honorowi goście itd. Kim ten człowiek był i czym zasłużył sobie na takie honory? Gdyby nie był (pseudo)księdzem hulaką tez miałby taki pogrzeb? Swoim nieroztropnym zachowaniem zabrał życie młodemu człowiekowi,a może jeszcze mi powiesz,że Bóg tak chciał?

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  12:56   napewno gdyby ten chlopak byl ...   katolik

      napewno gdyby ten chlopak byl z Chojnic mialby taki pogrzeb. Na kazdej Mszy modlono sie rowniez za tego chlopaka. A ks. Wieslaw mial pogrzeb jak kazdy kasiadz. Spojrz ilu "mordercow" ma pogrzeby z honorami.... spojrz ile wypadkow bylo po tym... oceniach innych w ten sam sposob? Kiedy zgineli pielgrzymi bo samochod wjechal w grupe nikt nie nazwal winnego "morderca". Jeszcze nie wiesz co czeka ciebie i twoich najblizszych...

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  12:53   Tępaku   pierwiastek

      Jesteś tak słaby, tępy i nieporadny, że musisz się usprawiedliwiać poprzez poniżanie innych? Do psychiatry, idź do psychiatry albo może wreszcie zrób coś pożytecznego.

      0
      0
  30. 18 czerwca 2013  12:44   stały czytelnik (2)   człowiek

    Czy dziś w redakcji chojnice.com ktoś pracuje? To szkalowanie ludzi przez komentatorów świadczy także o Was. Nie możecie zareagować? Przykro mi, że dopuszczacie do besztania ludzi z błotem. czy Wam tez się wydaje, że jeżeli obrażany jest ksiądz to sprawa nie wymaga interwencji? Czy chcecie uchodzić za portal dający upust zwierzęcym instynktom katolikożerców a szczególnie księżożerców? --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Redakcja pracuje i monitoruje komentarze, jednak nie możemy usuwać wszystkich wpisów, a jedynie usuwane są te, które zawierają wulgaryzmy. Redakcja

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  14:20   Zadziwiające jak wielu ...   xyz

      Zadziwiające jak wielu " społecznych " cenzorów znajduje się w naszym społeczeństwie. Podobno prawda nas wyzwoli, ta niewygodna dla niektórych też.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  13:52   Jeśli napisze się prawdę ...   m

      Jeśli napisze się prawdę nie po myśli Kościoła to od razu jest to "katolikożerstwo",atak na wiarę itp? Otwórz oczy,nie bądź ślepy!

      0
      0
  31. 18 czerwca 2013  12:34   dlaczego dzieci ze szkoly ... (2)   zyga

    dlaczego dzieci ze szkoly podstawowej sa zmuszeni do czuwania ze sztandarem?to kpiny w takim upale

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 20 czerwca 2013  00:48   do uczennicy   anonim

      to już teraz szkoły podlegają pod parafie ???!!! ja myślałem, ze pod miasto lub starostwo ... a może zarówno miasto jak i starostwo też już są pod jurysdykcją kościoła?!

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  15:09   :)   uczennica

      Ponieważ Zespół Szkół nr 7 podlega pod parafię Matki Bożej Fatimskiej. A zespół szkół to zarówno Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Kochanowskiego jak i Gimnazjum nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego. Dlatego wlasnie. :)

      0
      0
  32. 18 czerwca 2013  11:39   gosc   anonim

    Za cos trzeba te szkoły utrzymac!

    0
    0
  33. 18 czerwca 2013  11:38   Czy to ten słynny ksiądz ... (1)   anonim

    Czy to ten słynny ksiądz uzdrowiciel który wynalazł niejakiego murzyna Baszabore który przez skromność o sobie mówi ze: do życia na natury łono przywrócił tylko kilkunastu umarlaków. A ja głupi myślałem że tylko Pan Jezus kogoś tam do życia przywrócił no i Matka Boska cudem w Ostrej Bramie małego Adasia Mickiewicza. Może by tam parafianie poprosili napełniając tace aby ten ks.Kazimierczak sciagnął swego przyjaciela w celu przywrócenia do życia ks.Madziąga.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 23 czerwca 2013  18:53   Holmes   holmes

      A to ciekawy wątek, czemu raptem tak cicho o tym gościu z pomnika. jeśli te wszystkie zarzuty na niego są prawdą, to czemu nie jest ścigany. Tyle było wówczas hałasu na jego temat i..., góra urodziła mysz

      0
      1
  34. 18 czerwca 2013  11:21   No to i parafia się ... (3)   anonim

    No to i parafia się doczekała następcy który zapewne znamienitością osiągnie zasługi ks.Madziąga. Ks.Kazimierczak z Nowej Cerkwi po trzykrotnym zażądaniu przez biskupa objęcia parafi po ks.Madziągu z bólem serca i autencyczną łezką musiał ulec. Nawet apelował do partafian aby nie pisali listów błagalnych do biskupa o cofnięcie decyzji. Jako ksiądz biznesmen,uzdrowiciel,mózgotrzep ze szkół katolickich, słynny stawiacz pomników żydożercom i szpiegom komunistycznym za życia na podwórku zarządzanym przez p.Ziarno, wielbiciel i uwielbany przez..............No to macie na co zasługujecie parafianie parafii po ks.Madziagu

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  14:45   kultura...   ja

      kultura...

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  14:26   Jesteś zwykły bezmózg ...   Parafianin

      Jesteś zwykły bezmózg !!!!!!!!!!!!!

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  14:21   Do Twojej wiadomości: ...   ja

      Do Twojej wiadomości: ksiądz nie apelował do parafian, żeby nie pisali do Biskupa a poprosił nas abyśmy tego nie robili- więc jako kulturalna Parafia uszanowaliśmy Jego prośbę, skoro jesteś tak dobrze o wszystkim poinformowany to dlaczego piszesz bzdury???

      0
      0
  35. 18 czerwca 2013  11:13   prosto i na temat (2)   amber

    rzeczą ludzką jest błądzić, rzeczą głupców trwać w błędzie - czasami to trwanie kończy się tragicznie niestety dla innych

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  12:14   do załamanej   amber

      Czytaj proszę ze zrozumieniem. cały tekst brzmi rzeczą ludzką jest błądzić - RZECZĄ GŁUPCÓW TRWAĆ W BŁĘDZIE - niestety niektórzy okazują się głupcami z konsekwencjami dla innych - w domyśle x Madząg to człowiek który z własnej głupoty i winy ZABIŁ innego - mam podobne refleksje jak ty może napisałam to nieco oględniej ale myślę że majestat śmierci czasami wymusza oględność

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  11:22   Rzeczą ludzką jest błądzić?   załamana

      Tylko dlaczego przez te ludzkie błędy Dawid nie żyje? Dlaczego nikt wcześniej nie zrobił nic aby powstrzymać tego pijaka? Dlaczego ludzie o wszystkim wiedzieli i nic z tym nie zrobili? Ten ksiądz nie zasłużył nawet na pogrzeb. Mam nadzieję że będzie się smażył w piekle.

      0
      0
  36. 18 czerwca 2013  10:45   mieszkaniec (2)   anonim

    Proponuję by księża z Fatimy odprawili mszę za zmarłego młodego człowieka

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  37. 18 czerwca 2013  10:33   gosc   anonim

    Będzie utajnione , hańba dla Kościoła !!!!

    0
    0
  38. 18 czerwca 2013  10:28   na pogrzeb ida tylko z ...   zyga

    na pogrzeb ida tylko z ciekawosci u ks. lewandoskiego nie bylo takiej pompy a wiecej zsluzyl

    0
    0
  39. 18 czerwca 2013  10:26   kto bedzie osieroconemu ...   zyga

    kto bedzie osieroconemu dzicku placil rente kuria???

    0
    0
  40. 18 czerwca 2013  10:24   gosc   anonim

    Jezeli ta sprawę tez Kościół zamiecie pod dywan to młodzi ludzie odejdą z Kościoła. Jak zachęcić młodego człowieka do pójścia do Kościoła , jak takie rzeczy się tam wyprawia!

    0
    0
  41. 18 czerwca 2013  10:21   Plotkarze (3)   ANIA

    Najwięcej zabierają głos ludzie nie z naszej parafii -- plotkarze. Spójrzcie na siebie ,na wasze grzechy ,sumienie WAS gryzie. Byłam dzisiaj w kościele. Budował coś pięknego, nie zwykły kościół ale budowlę dla potomnych. Czy tylko mogą być Łagiewniki czy Licheń itp., Chojnice zasługują też.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  18:07   Do czego taką   Ciekawy

      wielką STODOŁĘ budował i ile jeszcze lat zamierzał ją budować i DOIĆ naiwnych? Kto teraz spłaci pożyczki zaciągnięte przez niego, pewnie owieczki?

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  10:51   Kościół   Fred

      Ta budowla jak inne jej podobne dla potomnych będą domami kultury lub pustostanami.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  10:24   za czyje pieniadze byly ...   anonim

      za czyje pieniadze byly poznien zaczete inne koscioly i pare lat juz ukonczone tak jak na ul wisniowej ale pieniadze nie byly roztwronione

      0
      0
  42. 18 czerwca 2013  10:20   I tak sie nie dowiemy ile ...   anonim

    I tak sie nie dowiemy ile miał promili..Zobaczycie ,że czarnuchy to utajnią..

    0
    0
  43. 18 czerwca 2013  10:18   :-(   Matka Polka

    Szkoda tylko młodego, niewinnego chłopaka, żal zrozpaczonej rodziny...nauka dla Kościoła...szybciej reagować na patologie, mniej zamiatać pod dywan...

    0
    0
  44. 18 czerwca 2013  09:32   dlaczego nie wspominacie tego ... (1)   balbina

    dlaczego nie wspominacie tego mlodego chlopaka i jego cierpiacej rodzinie madziag nie zsluzyl na zadne oddawane mu chonorow

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 19 czerwca 2013  22:51   z ortografią na bakier....   chojniczanka

      balbinka może by tak słownik ortograficzny wziąć do ręki i sprawdzić pisownię zanim wyślesz post.

      0
      0
  45. 18 czerwca 2013  08:55   Jak z tym badaniem zwłok na ... (3)   anonim

    Jak z tym badaniem zwłok na zawartość alkoholu?! Na tę informację czekają ludzie!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  18:11   Czekają   Nie-anonim

      Jakbym słyszał jakiegoś żądnego krwi, sensacji buca :) "Na tę informację czekają ludzie" Dodaj jeszcze: "Arrrrghhhhh" No już, już... Uspokój się :)))

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  10:18   ale   takisobieja

      Próbki krwi pobrali już pobrać w dniu wypadku, tylko zwlekają z ogłoszeniem tego, bo wiadomo jakie mogą być wyniki...

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  09:20   chyba nigdy   m

      poniewaz bedzie to za dlugi czas od wypadku, zwloki przewozone z miejsca na miejsce, chojnice-gdansk-bydgoszcz-warszawa... szkoda wkoncu podobno wsyscy jestesmy równi! Ale przed obliczem Wszechmogącego napewno zostanie rozliczony za swoje czyny, w to ufam i wierze. oburzający jest jedynie fakt, iz w jednej z chojnickich farafii za brak spowiedzi "karteczki" osoba nie jest wnoszona do kościoła... a tu... to przecież grzech ciężki "nie zabijaj"

      0
      0
  46. 18 czerwca 2013  08:42   Tym co w kościele postawili ...   anonim

    Tym co w kościele postawili to właśnie zdjęcie, które zmieszczono w artykule "gratuluję". Proponuję puknąć się w główkę i to mocno.

    0
    0
  47. 18 czerwca 2013  08:11   na weekendfm najpierw pisali ... (1)   Antoni Mać

    na weekendfm najpierw pisali ze badnie zwlok bedzie wykonane w gdansku a potem napisali ze zostaly zrobione w bydgoczy, ciekawe dlaczego?

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  08:39   Bo w Gdańsku była kolejka, ...   se_pogrzeb

      Bo w Gdańsku była kolejka, a Bydgoszcz zgodziła się zrobić sekcję bez czekania. Proste, prawda?

      0
      0
  48. 18 czerwca 2013  07:43   Pseudokatolicy (1)   Wierny

    Ciszej nad tą trumną. Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem.

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  11:40   A ty za to jestes ...   Katolik

      A ty za to jestes zabłąkaną owieczką we mgle, bo chyba nie widzisz powagi sytuacji.

      0
      0
  49. 18 czerwca 2013  07:28   HAŃBA (1)   ZENEK

    śmiechu warte jak się poniża nasz PETRUS na taka publikę będzie filmował to lepiej by się zajęli naprawami zakłóceniami telewizji bo jeszcze troche to połowa klientów zrezygnuje ..zwykły porzadny człowiek bez telewizji jest pochowany i pochowany z szacunkiem bez obszczerstw itd a tu słynny WIESIEK ..NO PROSZĘ OSZCZĘDŹCIE WSTYDU DALSZEGO NASZEMU MIASTU

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  50. 18 czerwca 2013  07:07   na sam koniec (1)   waldi

    na sam koniec pozbawił chłopaka życia .

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  07:31   Jak tak można.   KRZYŚ

      TYLKO POKÓJ JEGO DUSZY ,NIEWINNY CHŁOPAK CAŁE ŻYCIE MIAŁ PRZED SOBA A TAKI SŁYNNY PIRAT-MORDERCA WYDAŁ NA NIEGO WYROK ..ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZI TAK SZYBKO ODCHODZĄ

      0
      0
  51. 18 czerwca 2013  06:13   A ilu z was świńskie ryje ... (9)   Boruta z Łęczycy

    A ilu z was świńskie ryje powinno być przykładnymi ojcami, matkami? I na co dzień swoim zachowaniem dawać przykład innym, jakie wzorce zaszczepiacie najmłodszym i jak mówicie o swoich bliźnich? Same wzory uczciwości…..hahaha….rozumiem, że ksiądz był postacią wzbudzającą kontrowersje….ale on nie żyje, uszanujmy zmarłego i dajmy już sobie spokój z tymi niewybrednymi komentarzami na jego temat….Aaaaa i przy okazji zróbcie sobie rachunek sumienia, sami się zdziwicie i to jak…. a wtedy może się zastanowicie, zanim coś napiszecie

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  18:19   Na próbę.   karampuk

      Ciebie chyba ojciec zrobił na próbę i zapomniał zabić.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  18:17   Co to znaczy "on nie żyje"   Antykatol

      To znaczy, że był święty? Hitler, Stalin i wielu wielu innych też już nie żyją. Czy to znaczy, że mamy im dać spokój albo mówić tylko dobrze? Może najpierw pomyśl zanim coś napiszesz. Do tego te "świńskie ryje". Tylko pogratulować dawania przykładu ty wspaniały "ojcze i matko" razem wzięty.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  14:22   ja tam Boruta specjalnie za ...   utylista

      ja tam Boruta specjalnie za aborcją nie jestem ale w Twoim wypadku rodzice popełnili ogromny błąd !

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  12:43   Gdyby sam zginął w wypadku,   hmm

      to takiego krzyku by nie było. Niestety zginął przez niego młody chłopak.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  08:53   przestań Boruta czytać ...   anonim

      przestań Boruta czytać legendy! (i zmień dealera bo ten Ci "żeni" mąkę zamiast "śniegu"

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  07:44   No Boruta dałeś do pieca a ...   anonim

      No Boruta dałeś do pieca a właściwie pod kocioł tak trzymaj i pchaj do kotła,aż się zapełni.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  06:52   Ja nie mam jako diabeł ...   Boruta z Łęczycy

      Ja nie mam jako diabeł sumienia i dlatego was nazywam ryjami, ale wiem, że się nie opamiętacie i dlatego jest w piekle czekam na was, pozdrawiam was widlami juz niedlugo sie spotkamy

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  06:19   A Ty już zrobiłeś rachunek ...   anonim

      A Ty już zrobiłeś rachunek sumienia ?!

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  06:18   najpierw popatrz na siebie a ...   anonim

      najpierw popatrz na siebie a potem wyzywaj innych

      0
      0
  52. 18 czerwca 2013  00:15   breaking news (2)   poinformowany

    Proboszczem w fatimskiej zostanie ks Jarosław Kaźmierczak z Nowej Cerkwi !!!!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 23 czerwca 2013  18:59   do zuzuu   wałek

      Podobno to przez niego jest efekt cieplarniany, wycinane są lasy nad Amazonką, giną wieloryby, pada grad wielkości cytryny i co tam jeszcze może się komuś w chorej głowie uroić. zauważyłem dziwną prawidłowość. o ks. kazimerczaku dobrze piszą ci podpisujący się z imienia i nazwiska (popatrzcie na stronę naszego radia Weekend, a atakują za węgła anonimowi desperados

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  01:50   Tylko nie on   zuzuu

      nastepny pseudoksiadz,agresor,juz kilkadziesiat lat temu,gdy nauczal religii w Farze,bil dzieci na lekcjach,maluchy ktore przygptowywal do Pierwszej Komunii Swietej,darl non stop jape itp. Jem tez przyda sie odizolowanie,oby to byla plotka

      0
      0
  53. 17 czerwca 2013  23:49   błyskotliwosc (3)   xxx

    Redaktorzy jak zwykle wykazali się błyskotliwością umysłu...z takim refleksem będziecie kiedyś najszybszym portalem;) a ta informacja znana była w Chojnicach od co najmniej 3 tygodni...oczywiscie nieoficjalnie;)

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  06:28   informacja przekazywana z ust ...   malik

      informacja przekazywana z ust do ust to ...PLOTKA! (a taka krążyła po mieście) Tu masz informację oficjalną. I to jest najszybszy portal ! (zajrzyj do konkurencji - tam jeszcze śpią!)...sorki - są na czuwaniu !

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  06:05   no synku ale to ten portal ...   anonim

      no synku ale to ten portal jako pierwszy w Polsce podal info o wypadku, podobnmie z innymi newsami, tak ze nie podniecaj sie, bo nie masz racji

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  00:05   no to teraz podali ...   yyy

      no to teraz podali "oficjalnie" (za GW) i będą wiedzieli już o niej wszyscy !

      0
      0
  54. 17 czerwca 2013  23:41   ..."był znaną ... (1)   TV

    ..."był znaną postacią w Chojnicach" ...nie tylko w Chojnicach! O jego "ekscesach" słyszała cała Polska!

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 23 czerwca 2013  18:47   slawa   turysta milosnik kaszeb

      o przepraszam, za granica tez

      0
      0
  55. 17 czerwca 2013  23:25   Niedoinformowanie   takisobieja

    Od dłuższego czasu chodziły pogłoski o "przeniesieniu" ks. prob. do parafii w Odrach. Można zadać sobie pytanie: Co mieszkańcy parafii w Odrach takiego zrobili, że "dostają" takiego księdza? Oficjalnym powodem przenosin są ponoć długi bo o innych problemach "głośno" się nie mówi. Czy z nowym ks bedzie lepiej - zobaczymy, czas pokaże. Wielka szkoda jest tylko tego chłopaka.

    0
    0
  56. 17 czerwca 2013  23:16   tak (1)   zostawic naszego ks.na miejscu

    i co teraz kto tam idzie nasz ks. wstyd wszystko zrobil dla parafi i odejdzie wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bo mu biskup mowi niech sam tam idzie nawet przeciw ludzi nic nie daje co to za wiara brak slow jada jak z miesem tu i tam

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 17 czerwca 2013  23:53   Duchownych i osoby ...   dyl sowizdrzał

      Duchownych i osoby konsekrowane w Kościele katolickim obowiązuje POSŁUSZEŃSTWO ! Jest to podział analogiczny jak w wojsku, gdzie od stopni wojskowych odróżniamy funkcje czy też stanowiska. To jest hierarchia - inaczej mówiąc gdzie Cię poślą tam idziesz i nie ma od tego odwołania a jak się nie podoba to "fora ze dwora" !

      0
      0
  57. 17 czerwca 2013  23:05   Nie sądżcie a nie ... (1)   inna

    Nie sądżcie a nie będziecie sądzeni ...........Wieczny odpoczynek racz Im dać Panie .........

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
  58. 17 czerwca 2013  22:56   Nie musisz wierzyć, co ty ...   anonim

    Nie musisz wierzyć, co ty myslisz, ze kurii było na rękę kontrowersyjne zachowanie księdza?

    0
    0
  59. 17 czerwca 2013  22:52   qwerty (3)   qwerty

    Gazeta wyborcza - gówno prawda nie wierzę w ani jedno napisane tam słowo, a wy bezmyślnie cytujecie nieistniejące wypowiedzi :) gratulacje

    0
    0
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    • 18 czerwca 2013  11:43   Ale wiedzieli ze pojawi sie ...   anonim

      Ale wiedzieli ze pojawi sie inny ksiadz.

      0
      0
    • 18 czerwca 2013  00:16   no to jesteś "słabej ...   anonim

      no to jesteś "słabej wiary" jak nie wierzysz w to o czym całe Chojnice mówią już od dawna

      0
      0
    • 17 czerwca 2013  22:58   czytaj ze zrozumieniem, ...   anonim

      czytaj ze zrozumieniem, nieoficjalnie w przedzien wypadku....wtedy jeszcze wyborcza nie wiedziala ze ... będzie wypadek

      0
      0