Chojniczanka już ostatnia

Po dzisiejszej (22.11.) przegranej z Podbeskidziem Bielsko - Biała Chojniczanka spadła na ostatnie miejsce w tabeli. Pożegnanie smutnej rundy jesiennej za tydzień.

Chojniczanka spadła na ostatnie miejsce, bowiem Odra Opole wygrała z Puszczą Niepołomice.   |  fot. olo

Podbeskidzie – Chojniczanka 2:1 (0:0)

Chojniczanka: Janukiewicz – Podgórski, Michalski, Bartosiak, Mudra, Papikjan (76. Żukowski), Paprzycki, Wolski, Mikołajczak (56. Drozdowicz), Kuzimski, Surdykowski.

Bramki: 1:0 Filip Modelski (57), 2:0 Karol Danielak (69), 2:1 Mateusz Kuzimski (82)

Żółte kartki: Jaroch, Bashlai (Podbeskidzie) - Bartosiak, Podgórski, Mudra (Chojniczanka).

Chojniczanka nie sprawiła niespodzianki i nie urwała punktów liderowi. Wszystkie bramki wpadły w drugiej połowie. Kontaktową bramkę przy stanie 2:0 strzelił dla Chojniczanki z rzutu karnego Mateusz Kuzimski.

Porażka zepchnęła Chojniczankę na ostatnie miejsce w tabeli. Wszystko wskazuje na to, że na samym ostatnim miejscu Chojniczanka zostanie przez całą zimę. Pożegnanie z rundą jesienną za tydzień, w sobotę o godz. 16.00. Przeciwnikiem będzie Olimpia Grudziądz.

(olo)

Trener Chojniczanki: Zbigniew Smółka. - Zacznę od gratulacji dla przeciwników bo w tej rundzie Podbeskidzie gra bardzo dobrą piłkę natomiast my mieliśmy plan na ten mecz. Uważam, że w pierwszej połowie dominującą stroną było Podbeskidzie, ale gdybyśmy sobie policzyli sytuacje, które stworzyliśmy to było to widać, natomiast na pewno uraz Tomka, który się wcześniej z tym borykał i zdecydował się na własną prośbę grać, troszeczkę nam te nasze plany pokrzyżował. Za późno wyszliśmy z pola karnego, natomiast wydaje mi się, że mógł być offside przy pierwszej bramce, ale sytuację ocenimy później.

- W tym meczu mieliśmy okazje do strzelenia bramki, gdzie grały przeciwko Sobie drużyny z dwóch różnych części tabeli. Grając tak jak dziś na wyjeździe, realizujemy dobrze plan z czego jestem bardzo zadowolony dzisiaj to jestem optymistą bo jeżeli chodzi o zaangażowanie i zostawione zdrowie na boisku to wybiegaliśmy ten mecz pracując bardzo mocno pod piłką, wyprowadzaliśmy bardzo groźne kontrataki, mieliśmy sytuacje po stałym fragmencie gry, mieliśmy sytuacje dwie, trzy z kontrataków, sytuacje sam na sam, którą świetnie obronił bramkarz, której nie wykorzystaliśmy. Odkąd jestem w Chojniczance to dziś najbardziej żałuję, że nie udało się tutaj zapunktować. (tspodbeskidzie.pl)

Zapisz

  1. 26 listopada 2019  03:45   Takiej druzynie zaden dobry ...   Jarosław

    Takiej druzynie zaden dobry trener nie pomogl i nie pomoze nawet gdyby tu mial przyjść jakis selekcjoner reprezentacji jak np. ADAM NAWAŁKA czy inny z tymi zawodnikami nie da sie grac Maja szkółkę - wkolo w niższych klasach jest tylu utalentowanych zawodnikow co z milą chęcią przyszło by do pierwszej ligi - to chojniczanka woli grac dziadkami przed emeryturą - a zresztą o czym ja mówię ani przemądrzały KLAUZO ani RADA MIASTA choć to miejski klub nie zrobi z klubem porządku - nie warto wogle sobie nimi głowy zawracać bo i tak pójdą na dno - a oni chcieli o ekstraklase walczyć z kim -pytam sie ? Z tą drużyną -? - to chłopcy na podwórku lepiej grają

    6
    1
    Odpowiedz
  2. 24 listopada 2019  19:53   Ostatnio w artykule o ...   Kuba

    Ostatnio w artykule o podgrzewanej płycie boiska burmistrz powiedział że miasto byłoby conajwyzej stać na 3 lige. To po co nam ta 1 liga? Sie pytam czy w Chojnicach nie ma bezrobocia? Każdy ma dom dwa auta i żyje w dostatku? Nie ma innych potrzeb jak klub piłkarski?

    17
    8
    Odpowiedz
  3. 24 listopada 2019  19:40   Ja sie ciesze lepiej im ...   anonim

    Ja sie ciesze lepiej im bedzie w 2 lidze.

    13
    8
    Odpowiedz
  4. 24 listopada 2019  16:39   do hejterów   Konitz

    Po odejściu Chrzanowskiego pisałem, że dopiero się zaczną problemy Chojniczanki. Nie chciał odejść , ale przy hejcie "kibiców sukcesu" nie wytrzymał. Teraz są tego skutki.

    13
    8
    Odpowiedz
  5. 24 listopada 2019  13:41   A ha ha ha ha ha ha ha ha   A ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    A ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    10
    3
    Odpowiedz
  6. 24 listopada 2019  05:26   Porazki (3)   Ewa

    Burmistrzu czas by zrobic porządek z tym klubem wogle z zarządem Począwszy od prezesów -za duzo juz tego Za duzo chyba leca sobie - prosze spojrzec co kibice robią i ilu na mecze ich przychodzi

    23
    4
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 26 listopada 2019  03:57   Henio   Jaroslaw

      Henio a ty kim jestes kibicem chojniczanki-? Pytam sie - bo kibice tak sie nie zachowują i nie wywieszaja na bramie wjazdowej do klubu transparentu z groźnymi pod adresem swoich pilkarzy ze im w*****ą

      3
      0
    • 26 listopada 2019  03:32   Henio   Ewa

      Jestem chojniczanką od urodzenia mieszkam w chojnicach caly czas i widze na bieżąco co sie z tym klubem dzieje i co ich czeka spadek do 2 ligi szkoda na nich pieniądze wydawac Do tych zawodnikow zaden trener nie pomoze a co do kibiców to wlasnie widac ilu ich przychodzi ostatnio na mecze wielkiej szmacianki

      3
      0
    • 24 listopada 2019  12:48   a kim ty jestes   henio

      napewne nie kibicem Chojny bo takich bzdur bys nie wypisywala. Jezeli zarzucasz zarzadowi, prosze o Twoja deklaracje, ze chcesz byc dzialaczka Chojniczanki i masz plan na dalsze jej dzialanie

      2
      9
  7. 24 listopada 2019  05:20   Wcale sie nie dziwie ze ... (1)   Piotr

    Wcale sie nie dziwie ze kibice w nocy wywiesili transparent : JESLI Z OLIMPIĄ NIE WYGRACIE W P...... MACIE W TYM KLUBIE POWINNY ZACZĄC SIE ZMIANY POCZĄWCZY OD PREZESÓW CHYBA JUZ DOSYC NAHAPALI Z MIEJSKIEJ KASY CHOĆ CIEKAWE CZY MAJĄ POJĘCIE O KLUBIE POLASIK I KLAUZO GDYBY MIELI HONOR POWINNI SAMI PODAC SIE DO DYMISJI TYLKO ZE TACY LUDZIE NIE MAJĄ HONORU CHOCIAZBY JEDEN Z NICH GDZIE OBECNIE PELNI DWIE FUKCJE JEST DEREKTOREM SZPITALA I PREZESEM KLUBU - CIEKAWE CZY MA CZAS NA JEDNO I DRUGIE - CZY POTO JEST BY JAK NAJWIECEJ KASY Z MIASTA WYCIĄGNĄC TRENERA TEZ MIELI DOBREGO CHOCIAZBY BREDEGO - CHCIAŁ TU ZOSTAC NIE PATRZĄ NA SYTUACJE W KLUBIE - KLAUZEMU SIE NIE PODOBAL -ZAWODNICY TEZ Z TĄD PODCHODZILI I ZOSTALI SAME DZIADKI KTORE SOBIE NIERADZĄ I ZA NIC DOSTAJĄ PLACONE NIECH TERAZ TAK CI CO TAK SIE NIE ZGADZAJĄ POPATRZĄ CO BREDE ROBI Z PODBESKIDZIEM I GDZIE JEST PODBESKIDZIE A GDZIE JEST CHOJNICZANKA PODBESKIDZIE Z BREDE WALCZY O AWANS DO EKSTRAKLASY I SĄ TRYBUNY PELNE NA ICH MECZACH A SZMACIANKA BO INACZEJ TEGO NIE MOZNA NAZWAC WALCZY O UTRZYMANIE I TRYBUNY SĄ PUSTE - - TO JEST TYLKO WYRZUCANIE PIENIEDZY W BLOTO NA NICH ZAMIAST TEGO JEST COS INNEGO - MOZNA ISC GDZIE INDZIEJ TEN REMONT NA STADIONIE TO TEZ SZKODA CZASU I PIENIEDZY

    29
    4
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 24 listopada 2019  12:03   Transparent to raczej ...   anonim

      Transparent to raczej marketing, zawodnicy nie trenują na mieście tylko na boisku i tam powinien być wywieszony do tego radio weekend. Wypowiedź Vive i jest ,,szoł,,

      3
      5
  8. 24 listopada 2019  05:01   Transparent   Darek

    Na weekend fm Pokazany jest transparent - jaki przywital pilkarzy po przyjezdzie w nocy z podbeskidzia

    26
    2
    Odpowiedz
  9. 24 listopada 2019  04:57   Grozba od kibicow pod stadionem   Piotr

    "Jak z Olimpią nie wygracie, to po meczu w... macie". Kibice Chojniczanki groźbą "mobilizują" piłkarzy

    20
    2
    Odpowiedz
  10. 23 listopada 2019  22:23   Prezesi stracili głowe ! (1)   Kaszubski fanatyk Chojniczanki

    Pozbyli się super trenera Bartoszka a teraz efekty widać, z trenerem Brede podobnie! Teraz powinni posypać głowy popiołem i na kolanach do Ciechocinka przepraszać. Kto zna się na piłce nie zwalnia trenera roku po tak krótkim czasie i w takich okolicznościach! Chojniczanka to dobro naszego regionu którego nie można zmarnować.

    15
    9
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 24 listopada 2019  10:01   Bartoszek to by mógł ...   Jakub

      Bartoszek to by mógł maksymalnie wfu uczyć w podstawówce. Zero pomysłu laga do przodu i jakoś to będzie. Jedna runda mu wyszła i tyle. A co do Pana Brede to fakt były efekty jego pracy

      8
      1
  11. 23 listopada 2019  16:16   Jutro red devils Gatta goll ... (1)   Lala

    Jutro red devils Gatta goll gollllllllllll

    3
    15
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
  12. 23 listopada 2019  14:44   Wróbel out (1)   anonim

    Jeszcze Wróblowi podziękować..Nie ma pojęcia o transferach..Spuści Chojniczankę do 2 ligi..Czesi to jego pomysł i mamy tego efekty..Także am do dymisji niech się poda sam.. Jak ma honor

    26
    1
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 23 listopada 2019  17:12   Czechów wziął, bo grał z ...   anonim

      Czechów wziął, bo grał z młodym w Pogoni, tzn. byli razem wtedy w drużynie. Najlepszy jest Pan z Eurostandardu -dla niego Czesi i P. Cecherz są spoko, bo siedzieli cały dzień w klubie i sie starali. Cały dzień w klubie to siedział i Zdzino Łasica i co z tego, jak wyników brak?! Czas się zastanowić nad sobą,,,,,,,,,,,,

      14
      1
  13. 23 listopada 2019  14:12   Więcej dziadków oraz ...   anonim

    Więcej dziadków oraz zawodników z II i III ligi co grzeją ławę pościągać, przypudrować i czekać na efekty!!! Prezes przyklepie decyzje i łyknie wszystko jak pelikan.

    24
    2
    Odpowiedz
  14. 23 listopada 2019  13:05   Reklama   Dyzio

    Nie chcę takiej reklamy Chojnic jaką robi ta beznadziejną drużyna. Nie chcę ani 1 ani 2 ligi i podgrzewanej murawy dla przybłędów spoza Chojnic. Niech grają nasi chłopacy chociaż w okręgówce.

    33
    6
    Odpowiedz
  15. 23 listopada 2019  10:32   I tak jestem pełen uznania, ...   anonim

    I tak jestem pełen uznania, że to wszystko funkcjonowało od strony marketingowej, chociaż bodajże raz również od strony piłkarskiej. Zamiast chuchać wtedy na drużynę i z tym składem co wówczas był stworzyć zgraną ekipę, to ją rozpieprzyli na wiosnę, a później co sezon. Ale kto to miał kontrolować? Nie ma w tym klubie kompetentnej osoby, która by miała wiedzę w tym kierunku i to kontrolowała.

    34
    5
    Odpowiedz
  16. 23 listopada 2019  10:25   Do ponizej, od myślenia to ...   anonim

    Do ponizej, od myślenia to są inni rozumiesz?

    5
    18
    Odpowiedz
  17. 23 listopada 2019  08:37   Bynajmniej nie będzie murawy   Z Chojnic

    No właśnie, dlaczego zostały zablokowane komentarze pod artykułami o podgrzewanej murawie! Czyżby komuś się nie podobało, że mieszkańcy Chojnic nie chcą tej murawy?! Myślę, że teraz jak piłkarzyki spadli z tabeli to temat murawy jest juz zamknięty, bo podgrzewana murawa za grube miliony nie będzie im już potrzebna!

    31
    7
    Odpowiedz
  18. 23 listopada 2019  07:56   DO As !!   kid

    Jaką ciszę??!!,oni za to dostaja kasę ,to ich praca!! jak ja źle robie coś w pracy i nie widać poprawy to pewnie dlugo bym nie popracował w takiej firmie..,że nie wspomnę o karach i upomnieniach ewentualnych przed zwolnieniem.. a Mamy siedzieć cicho i glaskać po głowce kopaczy bo się ku*****a zestresują!!?? zejdz na ziemnie koleś> Tu trzeba już kar motywacyjnych pieniężnych może wtedy będzie poprawa!

    39
    3
    Odpowiedz
  19. 23 listopada 2019  07:16   Cisza i cisza dajcie spokój ...   As

    Cisza i cisza dajcie spokój presja wywoływana niech siedzi w domu i zamknąć ryje będzie dobrze

    7
    30
    Odpowiedz
  20. 23 listopada 2019  05:53   Szok,nie wierzę!!   gigi

    Przecież oni nas przyzwyczaili do zwycięstw ,a tu taka wpadka HAHA..A serio widzę plusy..chłopaki są przewidywalne..można na polegać ,zwłaszcza u bukmachera,dzięki,liczę ,że tak samo nie zawiedziecie mnie z olimpią ;)

    22
    4
    Odpowiedz
  21. 22 listopada 2019  23:41   A komentarze pod artykułem o ... (5)   anonim

    A komentarze pod artykułem o podgrzewanej murawie dla baranów zostały zablokowane i skasowane ! Jaka drużyna taki portal ! Zadzwonili z miasta to się moderator przestraszył - czyli wszystko po staremu !

    36
    7
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 23 listopada 2019  13:21   nie wiesz jak to jest ?! ...   anonim

      nie wiesz jak to jest ?! raczka raczkę myje, takie wazeliniarstwo jak na tym portalu to nie ma nigdzie więcej !

      10
      4
    • 23 listopada 2019  10:27   to ty smutasie nie masz ...   anonim

      to ty smutasie nie masz racji, wazelinę to ty masz bo na mieście gadają, że wchodzi ci bez oporu

      4
      17
    • 23 listopada 2019  09:23   Tak to już jest jak portal ...   anonim

      Tak to już jest jak portal jet na usługach Miasta, ot takie wazeliniarstwo ! Coś za coś :)

      16
      4
    • 23 listopada 2019  07:54   Przestraszył się pewnie ...   anonim

      Przestraszył się pewnie takiego barana jak ty, z miasta to mogą dzbanie do ciebie zadzwonić, zresztą jaki internauta, taki komentarz

      3
      20
    • 23 listopada 2019  07:54   Nic dziwnego. Wszyscy dobrze ...   anonim

      Nic dziwnego. Wszyscy dobrze wiedzą, co większość Chojniczan myśli o tej inwestycji.

      15
      6
  22. 22 listopada 2019  23:39   Wielkie dzięki podwórkowe ... (2)   Wesoły Romek

    Wielkie dzięki podwórkowe grajki - jest cudownie !!! Ja z waszych przegranych mam wielką radość ! Stoicie po szyję umaczani w kale i niech tak już zostanie :)))

    25
    7
    Pokaż/ukryj odpowiedzi
    Odpowiedz
    • 24 listopada 2019  06:08   do anonima z 10:24   Wesoły Romek

      Najpierw "siusiaju" szkoła i ortografia a dopiero potem komentarze na portalu :) Czy cię rodzice biją synku ?!

      4
      1
    • 23 listopada 2019  10:24   Krązy legenda o Romanie ...   anonim

      Krązy legenda o Romanie ktory nie napisal komemtarza w temacie Chojniczanki

      9
      5
  23. 22 listopada 2019  22:53   A na sesji szał radości i ...   anonim

    A na sesji szał radości i Chojniczanka wygrała chociaż w ratuszu, a to się liczy

    31
    4
    Odpowiedz
  24. 22 listopada 2019  22:52   Ważne, że podtrzymują ...   anonim

    Ważne, że podtrzymują tradycję dostawania batów, w lidze mówią, że dobrze ze jest taka Chojniczanka, bo z nią są pewne punkty.

    30
    6
    Odpowiedz
  25. 22 listopada 2019  22:50   Najłagodniejszy wymiar kary, ...   anonim

    Najłagodniejszy wymiar kary, dajmy im jeszcze kilka milionów na zachętę może zaczną biegać.

    31
    6
    Odpowiedz
  26. 22 listopada 2019  22:50   Tom   Tomi

    Odwrócimy tabelę będziemy na czele !

    31
    5
    Odpowiedz
  27. 22 listopada 2019  22:45   18 miejsce   kibic2/B

    Już nie wiadomo czy się śmiać czy płakać?Chcieli zrobić niespodziankę ,no i zrobili .Pierwszy raz są na ostatnim miejscu.Trener myślał,że jak wstawi orła Surdykowskiego i Janukiewicza w bramce to zdobędą 3 pkt.Żeby nasz snajper się nie przewrócił w polu karnym to by nikt nie wiedział,że w ogóle "grał"Z takimi orłami to nawet z Borowiakiem byśmy nie wygrali.Co za ciamajdy to są.Mogli lepiej walkowera oddać to by chociaż na wyjezdzie zaoszczędzili

    46
    8
    Odpowiedz